اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که می‌تواند این تیم را به روزهای درخشان گذشته برگرداند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید برخورد آندره اونانا با بازیکن ولورهمپتون پنالتی نبود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، نگرانی‌ها بابت ولخرجی‌ عربستان در بازار نقل و انتقالات را بی‌مورد دانست و گفت پولهای عربستان نمی‌تواند روی کیفیت لیگ برتر تاثیر بگذارد.
آنتونی مارسیال، مهاجم مصدوم منچستریونایتد، آماده بازگشت به تمرینات گروهی است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از پیروزی تیمش در دیدار دوستانه برابر آرسنال بسیار راضی است.
باشگاه منچستریونایتد در آستانه خرید آندره اونانا است تا او را به عنوان یکی از پنج دروازه‌بان گران‌قیمت تاریخ تبدیل کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، لحظه بالا بردن جام توسط بازیکنان منچسترسیتی را یک عامل انگیزشی بزرگ برای شاگردانش دانست.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست مقابل سیتی در فینال جام حذفی گفت تیمش خوب بازی کرده و دو گل بد دریافت کرد که می‌توانست مانع از به ثمر رسیدن آنها بشود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری پیش از بازی فینال جام حذفی از اریک تن هاخ تمجید جالبی داشت.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، اعلام کرد که داوید دخیا به حضورش در این باشگاه ادامه خواهد داد اما تضمینی برای جایگاهش وجود ندارد.
با وجود درخواست ووت وخهورست، سرمربی منچستریونایتد شخصا مانع از این شد که این مهاجم هلندی یکی از پنج پنالتی اول تیمش در بازی دیشب مقابل برایتون را بزند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از سر الکس فرگوسن به خاطر فرهنگی که در این تیم بر جای گذاشته تمجید کرد.
رابین فن‌پرسی، ستاره سابق منچستریونایتد، در آستانه دیدار امشب این تیم مقابل بارسا می‌گوید شیاطین سرخ در دوران اریک تن‌هاخ تغییرات بزرگی را پشت سر گذاشته و قدرتمندتر شده‌اند.
بخش دوم مصاحبه کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با پیرس مورگان منتشر شد و او به شکل علنی به اریک تن‌هاخ و مالکان و مدیران منچستریونایتد حمله کرده است.
من برای تن‌هاخ احترام قائل نیستم، چون او هم برای من احترامی قائل نیست. نمی‌دانم چرا وین رونی آن‌قدر شدید از من انتقاد کرد. شاید به خاطر این است که بازنشسته شده و من هنوز دارم در سطحی بالا بازی می‌کنم.
کریستیانو رونالدو، ستاره باتجربه پرتغالی، در مصاحبه‌ای جنجالی، باشگاه منچستریونایتد و اریک تن‌هاخ را متهم کرد که به او بی‌احترامی کرده‌اند.
مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند، اریک تن هاخ را به خاطر رفتارش با کریستیانو رونالدو مورد انتقاد قرار داد.
وقتی ۷۰۰ گل به ثمر می‌رسانید واقعاً نشان می‌دهید چه بازیکن بزرگی هستید. من واقعا برای او خوشحالم و به خاطر این به او تبریک می‌گویم.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با اومونیا نیکوزیا در لیگ اروپا می‌گوید شیاطین سرخ نباید حریف‌شان را دست کم بگیرند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل شریف مولداوی در یک مصاحبه شرکت کرد و درباره ترکیب شیاطین سرخ در این مسابقه توضیح داد.
اریک تن‌هاخ به صحبت‌های اخیر اریک بایی مبنی بر اینکه منچستریونایتد به نفع فوتبالیست‌های انگلیسی تبعیض قائل می‌شود واکنش نشان داد و این ادعا را رد کرد.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید درباره خریدهای اریک تن‌هاخ در این تیم اشتباه کرده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از ادامه حضور کریستیانو رونالدو در این تیم مطمئن به نظر می‌رسد.
رسانه‌‌های انگلیسی مدعی هستند کریستیانو رونالدو به سرمربی یونایتد اطلاع داده از آمادگی جسمانی کافی برخوردار است و می‌تواند فردا در دیدار مقابل برایتون به میدان برود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که کریستیانو رونالدو با سبک بازی او سازگار است اما اول باید خودش را ثابت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ