به دلیل نزدیکی آرای مجتبی ذوالنوری و علی نیکزاد برای نایب رئیسی مجلس شورای اسلامی، در نهایت کار به قرعه‌کشی کشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صبح امروز قرعه کشی لیگ برتر هندبال بانوان با حضور علیرضا پاکدل برگزار شد.
قرعه شکی لیگ یک فوتبال ایران انجام و برنامه بازی‌های تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها مشخص شد.
قرعه‌کشی والیبال بازی‌های آسیایی هانگژو: ایران در گروه آسان
چندی پیش، ایران، ازبکستان را در خانه‌اش و در بازی فینال تورنمنت کافا مغلوب کرد؛ اما ازبک‌ها بهترین تیم دوم این قرعه‌کشی محسوب می‌شدند که به یوزها برخورد کردند. ترکمنستان و هنگ‌کنگ هم توانایی ایجاد مشکل برای شاگردان قلعه‌نویی را نخواهند داشت.
قرعه‌کشی مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ انجام شد.
قرعه کشی مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ روز پنجشنبه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند.
قرعه کشی مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ روز پنجشنبه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند.
مشترکانی که حداقل 90 روز از سیمکارت خود استفاده نداشته‌اند، تنها تا پایان تابستان فرصت فعالسازی و حضور در قرعه‌کشی یک سال اینترنت رایگان را دارند.
دومین دوره مسابقات سوپرلیگ فوتسال زنان از تاریخ ۳۱ شهریور آغاز خواهد شد.
قرعه کشی فصل 24-2023 دقایقی پیش به انجام رسید و ال کلاسیکوی رفت در هفته یازدهم و به میزبانی بارسلونا خواهد بود.
قرعه‌کشی مسابقات غرب آسیا در رده امید فردا در عراق انجام می‌شود.
با وجود انتخاب استقلال به عنوان میزبان جام حذفی اما این میزبانی هیچ مزیت خاصی برای این باشگاه ندارد.
بدلیل نزدیکی آراء مجتبی ذوالنوری و علی نیکزاد برای نایب رئیسی مجلس شورای اسلامی، آراء نواب رئیس مجلس در حال بازشماری است.
قرعه‌کشی انتخابی المپیک: ایران در گروه دشوار
قرعه‌کشی جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر دقایقی پیش در دوحه به اتمام رسید و تیم ملی ایران با آسان‌ترین حریفان ممکن همگروه شد تا شانس به امیر قلعه‌نویی و تیمش روی خوش نشان دهد.
هم‌گروهی با امارات، فلسطین و هنگ‌کنگ در گروه C، قرعه‌ای بود که برای تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا انتخاب شده بود.
قرعه‌کشی جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر دقایقی پیش در دوحه به اتمام رسید و تیم ملی ایران با آسان‌ترین حریفان ممکن همگروه شد تا شانس به امیر قلعه‌نویی و تیمش روی خوش نشان دهد.
زمان برگزاری مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک فوتبال بانوان مشخص شد.
دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای از مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک فوتبال بانوان 2024 خبر داد.
شاگردان بهروز عطایی برخلاف دو تیم دیگر آسیایی یعنی چین و ژاپن که میزبانی مسابقات گروه خود را برعهده دارند، با حریفان بسیار قدرتمند همگروه شده اند که کسب یکی از دو عنوان اول یا دومی را بعید کرده است
قرعه‌کشی مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس برگزار شد و تیم ملی والیبال ایران در راه صعود به پاریس در گروه مرگ قرار گرفت.
در فاصله سه هفته تا قرعه‌کشی مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۴ در فرانکفورت، نامه وزیر کشور آلمان به این موضوع اشاره کرده که باتوجه به محرومیت روسیه از رقابت‌های بین‌المللی، این کشور به همراه بلاروس از یورو ۲۰۲۴ نیز محروم شود.
مراسم قرعه‌کشی انتخاب نفر انتحاری داعش در حلب سوریه در سال ۲۰۱۶ را ببینید. شخص برنده‌ مشهود در تصویر، چند دقیقه‌ بعد خودش را منفجر کرد. منبع: خبرفوری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ