دوربین سونی ZV-۱ II از ماه ژوئن با قیمت ۹۰۰ دلار عرضه خواهد شد. درنهایت به‌عنوان جمع‌بندی می‌توان گفت که این دستگاه با قیمت نسبتاً مقرون‌به‌صرفه خود، لنز عریض‌تری را برای ثبت ولاگ به کاربران ارائه می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایالت کالیفرنیا یک برنامه با کمک هوش مصنوعی راه اندازی کرده که با استفاده از تصاویر دوربین های۳۶۰درجه هرگونه رویداد غیرمعمول را برای مقابله با آتش سوزی های حیات وحش شناسایی می کند.
این عکاس پرتغالی آسمان کویر لوت ایران را به تصویر کشیده است.
ویدئویی پهپادی از منطقه برخورد سه قطار در هندوستان، شدت حادثه و خسارات وارده را از زاویه‌ای دیگر به تصویر کشیده است.
برنامه تلگرام به مهاجم اجازه جاسازی یک کتابخانه پویای خارجی را می‌دهد که می‌تواند از امکانات تلگرام در سیستم به نفع خود استفاده کرده و کنترل میکروفن و دوربین کامپیوتر را در دست بگیرد. اگر ابزار LaunchAgent فعال باشد، چنین کتابخانه مخربی می‌تواند پس از راه اندازی مجدد کامپیوتر، خود را راه اندازی کند و نیازی به باز کردن برنامه تلگرام برای فعال شدن آن نیست.
نقطه اصلی فروش اکسپریا، سیستم دوربین آن است و این بار کاملاً متفاوت‌تر از قبل است. دوربین اصلی یک واحد ۵۲ مگاپیکسلی با لنز F/۱.۹ و سنسور ۱/۱.۳۵ اینچی است که سونی آن را سنسور Exmor T Stacked می‌نامد و ۷۰ درصد بزرگ‌تر از نسل قبلی خود است. با این حال، عکس‌ها به دلیل نسبت تصویر ۴.۳:۳ با وضوح ۴۸ مگاپیکسل گرفته می‌شوند که در حالت عادی به تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی اضافه می‌شود.
به گفته گروه متئوست، این اطلاعات به پیش‌بینی آب و هوا و مقابله با مشکلات شدید آب و هوایی مانند طوفان کمک می‌کنند. «فیل ایوانز»(Phil Evans)، مدیرکل «آژانس ماهواره بررسی آب و هوای اروپا»(EUMETSAT) گفت: این عکس قابل توجه به ما اطمینان زیادی می‌دهد تا انتظار داشته باشیم که ماهواره متئوست، عصر جدیدی را در پیش‌بینی رویدادهای جوی ناملایم آغاز کند.
مهدی قایدی ستاره آبی‌پوشان در بخشی از تمرین مقابل دوربین باشگاه قرار گرفت. او کنار صالح حردانی دیگر بازیکن جنوبی استقلال با یک فیگور خاص حلقه ازدواج خود را به نمایش گذاشت.
نمایشگر خارجی موتورولا ریزر لایت احتمالاً فقط برای نمایش زمان، نوتیفیکیشن‌ها و تماس‌های دریافتی استفاده می‌شود. در کنار این صفحه نمایش یک دوربین دوگانه هم قرار می‌گیرد که برای عکاسی کاربرد خواهد داشت. این گوشی در نمایشگر داخلی از دوربین سلفی حفره‌ای بهره خواهد گرفت.
این عکس با دوربین Mamiya RZ۶۷ با فوجی فیلم رنگی و سه پایه گرفته شده است. باوجود ادعا‌ها مبنی بر بهبود رنگ تصویر، اوریر ادعا می‌کند که این‌طور نیست و او از یک فیلم فوجی استفاده کرده که می‌توانست به بهبود و افزایش رنگ‌ها کمک کند.
یک افشاگر در توییتر می‌گوید ضخامت جزیره‌ی دوربین به ۳٫۷۸ میلی‌متر می‌رسد که تقریباً پنج درصد بیشتر از آیفون ۱۴ پرو مکس است. قبلاً ادعا شده بود که برآمدگی جزیره‌ی دوربین کاهش پیدا می‌کند.
گوشی آینده پوکو شباهت زیادی به گوشی‌های سری ردمی K ۶۰ دارد؛ محصولاتی که در ژانویه امسال روانه بازار چین شدند. روی پنل پشتی گوشی پوکو یک ماژول دوربین مستطیلی‌شکل بزرگ به‌چشم می‌خورد که از سه دوربین میزبانی می‌کند.
دوربین بسیاری از افراد کنجکاو تصویر CR7 را با خودروی اسپورت انحصاری فرانسوی اش که تنها 10 مورد از آن در جهان وجود دارد، ثبت کرد.
پرتاب‌های نارنجک از کوآدکپتر مجهز به دوربین حرارتی در شب بر روی پیاده نظام ارتش روسیه در منطقه دونسک را ببینید.
دوربین HiRise مدارگرد شناسایی مریخ در گذشته نیز عکس‌هایی از تپه‌های شنی روی سطح این سیاره ثبت کرده بود، اما در این تصویر جدید، آن‌ها به شکل طرح‌هایی توخالی روی سیاره دیده می‌شوند. «آلفرد مک‌ایون»، اخترزمین‌شناس، درباره این تصویر نوشت: «تپه‌های شنی با اشکال و اندازه‌های مختلف در مریخ وجود دارند. در این مثال، تپه‌ها تقریباً کاملاً دایره‌ای هستند که پدیده‌ای غیرعادی است.»
تصاویر Xiaomi ۱۳ Ultra نشان می‌دهد که این گوشی دارای یک ماژول دوربین بزرگ و طراحی عالی است و این تصاویر فاش شده اساساً اولین نگاه به پرچمدار بعدی را به شما ارائه می‌دهد.
مشکل بزرگ در این خصوص آن است که سوختگی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس بیشتر حول ناحیه داینامیک آیلند مشاهده شده است. این ناحیه، همان حفره کوچکی است که در بالای صفحه نمایش این دو مدل قرار گرفته و دوربین سلفی و سایر حسگر‌های مربوط به فیس آیدی را در خود جای داده است.
آنطور که از تصاویر ثبت شده از سوی دوربین مهدی افشاری پیداست، کادر فنی پیکان – استقلال در ابتدای بازی خوش و بش زورکی با هم داشتند!
دوربین یکی از محیط‌بانان فعال در شهرستان شاهرود، تصویر یک قلاده از گربه‌سانان (گربه وحشی) حمایت‌شده در این شهرستان را به ثبت رساند.
هدف این پروژه جمع‌آوری اطلاعات حیاتی در مورد توزیع و دسترسی به آب، یخ و سایر عناصر فرار برای فعالیت‌های اکتشافی و ماموریت‌های آینده ناسا است.
ویدیویی از دوربین مداربسته یک خودپرداز منتشر شده است یک سرقت عجیب را به تصویر کشیده است.
فیلم دوربین مداربسته خانه کتایون، تصویر قاتل را به‌وضوح ثبت و ضبط کرده است. در دقایق ابتدایی که قاتل به صحنه‌جرم می‌رسد، یک‌چاقو به وسط پارکینگ پرتاب می‌شود. قاتل، اما دوچاقوی دیگر هم در دست داشته است. آنطور که روان‌شناسان خانواده تخمین زدند و به اقوام کتایون توضیح دادند، قاتل با سه‌چاقو که نماد خودش و دوفرزندش بوده، راهی محل‌جرم شده و به نیت ۱۷سالی که با مقتول زندگی کرده، ۱۷بار به او ضربه می‌زند، آن هم درست در روزی که سالگرد عقدشان بوده است.
علی کریمی پس از ماه‌ها که از ایران خارج شده و عکسی از خود منتشر نکرده بود در دیداری با خبرنگار حوزه فیتنس و پرورش اندام مقابل دوربین قرار گرفت.
جواهردشتی افزود: در آخرین تصاویر ثبت شده، فیلم شگفت انگیز و بی نظیری از یک قلاده پلنگ نر در دوربین های تله ای محیط بانان این شهرستان به ثبت رسیده است.
دیروز نشریه فرانسوی Phonandroid تصویری از گوشی هوشمند شیائومی 12T پرو را به اشتراک گذاشت که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی آن را به ما نشان می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ