سرپرست باشگاه استقلال ظهر امروز در دیداری با وزیر ورزش و جوانان به بررسی مشکلات باشگاه و راهکارهای موجود برای حل آن پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لاوروف در سخنانی تاکید کرد که هرگونه خبری در مورد مذاکرات احتمالی صلح درباره اوکراین در ماه ژوئیه نادرست است.
خبرها و شایعات نقل‌وانتقالات ایران: روز شلوغ فوتبال
خبرها و شایعات نقل‌وانتقالات: روز شلوغ فوتبال
خبرها و شایعات امروز نقل و انتقالات فوتبال ایران
سعید خودش رضایتنامه اش را از باشگاه دانمارکی خواهد گرفت و برای مذاکره به ایران می‌آید. قطعا بجز استقلال و پرسپولیس، سپاهان و تراکتور هم برای جذب عزت‌اللهی هجوم خواهند برد.
رئیس امور جذب، به‌کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور از انتشار دفترچه استخدامی هنرآموز و دبیری تا هفته آینده خبر داد.
اصلا مگر مدرس و مصدق و بهار پول و ماشین و خانه می‌گرفتند؟ کی در مجالس اول همین جمهوری اسلامی هم از این خبر‌ها بود؟ چند سال پیش مسعود فراستی منتقد فیلم در گفتگو با مجله مهرنامه گفته بود نگاه مجید مجیدی کارگردان تغییر کرده است و یک بار به او گفتم می‌دانی چرا نگاهت تغییر کرده؟ قبول نداشت و گفتم، چون قبلا از درون پیکان موازی و رخ به رخ به مردم نگاه می‌کردی و حالا در ماشین شاسی بلند از بالا.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برخی اخبار درباره کناره گیری‌اش از مقام وزارت، گفت: همه این‌ها شایعه و بهتر است به شایعات پرداخته نشود.
رایان رینولدز می‌گوید ملاقاتش با جی فیر، هوادار باشگاه رکسم را، که به سرطان آپاندیس مبتلاست، «استثنایی» بوده و در این دیدار «زبانش بند آمده بود.»
وزارت آموزش و پرورش درباره شرایط ثبت اعتراضات فرهنگیان به رتبه‌های تعیین شده اطلاع‌رسانی کرد.
وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی درباره بدحالی برخی دانش آموزان ارائه داد و گفت: فرزند من مدرسه دولتی درس می‌خواند و همچنان در کلاس حاضر می‌شود.
عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به مسمومیت‌های رخ داده اخیر گفت: لازم است مسئولین مربوطه با ارائه سریع خبرهای دست اول از دامن زدن به دروغ‌ها و تهمت‌های رسانه‌های معاند جلوگیری کنند.
آخرین خبرها از وضعیت بازار ارز
رئیس شرکت زیر ساخت در خصوص رونمایی از سرویس کاهش پینگ بازی های آنلاین گفت: این سرویس آماده است و امیدواریم در هفته جاری معرفی عمومی شود.
منابع محلی ترکیه از وقوع انفجار و آتش سوزی در شهر بندری «سامسون» واقع در شمال این کشور و سواحل دریای سیاه خبر دادند.
منابع محلی ترکیه از وقوع انفجار و آتش سوزی در شهر بندری «سامسون» واقع در سواحل دریای سیاه خبر دادند.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
یک فعال رسانه‌ای اصلاح طلب نوشت: من که در نوشته‌هایم فقط به خبرهای رسمی استناد می‌کنم و تازه، همان خبرهای رسمی را نیز معمولاً با وسواسی آزاردهنده بدون منبع معتبر نمی‌پذیرم، برایم بسیار جالب است که بدانم چه نوع کذبی را نشر داده‌ام!
رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال از برون سپاری فعالیت‌های هنری تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی به ویژه در زمینه انتخاب قطعه تیم ملی، به بخش‌های تخصصی خبر داد.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد مصدومیت سروش رفیعی از ناحیه زانو جدی نبوده، صادقی شانس بیشتری برای همراهی سرخپوشان در دیدار با تراکتور دارد و عالیشاه به احتمال زیاد این بازی را از دست خواهد داد.
همچنان برخی فعالان بازار معتقدند که نوسانات بورس طبیعی نیست و دست های پشت پرده در کار هستند و برخی نماینده های مجلس هم از آغاز به کار کمیته تحقیق و تفحص بورس خبر داده اند.
هفتمین همایش مالی‌اسلامی با همت انجمن مالی‌اسلامی و اندیشمندان و کارشناسان این حوزه در بانک مرکزی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ