رئیس سازمان امور عشایر کشور گفت: از طریق سامانه هوشمند و به صورت برخط نهاده دامی، سوخت، کالا و آموزش به عشایر کشور ارائه می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد عتبات کربلا گفت: در تأمین غذا و آب برای زوار وجود ندارد و از روز نخست ماه صفر تاکنون حداقل هر وعده ۸ هزار پرس غذا توزیع شده است.
معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد از توزیع ۵۵ هزار قلم لوازم ضروری منزل بین خانواده‌های تحت حمایت خبر داد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از توزیع یک میلیون و ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان در قالب طرح اطعام حسینی (ع) خبر داد
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع مرحله اول اقلام اساسی در ایام محرم به میزان ۱۲۰۳ تن خبر داد و گفت: توزیع کالاهای اساسی بین هیئات مذهبی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع مرحله اول اقلام اساسی در ایام محرم به میزان ۱۲۰۳ تن خبر داد و گفت: توزیع کالاهای اساسی بین هیئات مذهبی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
سرپرست مدیریت فناوری پژوهشگاه نیرو گفت: با راه‌اندازی این سامانه، امکان رؤیت‌پذیری شبکه برق افزایش یافته و توانایی کنترل بهتر شبکه برای بهره بردار فراهم می شود.
با توجه به کاهش فروش بلیت جام جهانی زنان که نیوزلند و استرالیا میزبان مشترک آن هستند، یک اسپانسر تصمیم گرفت 20000 بلیت رایگان بین هواداران در نیوزلند توزیع کند.
رشت- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از نصب دستگاه محدودکننده مصرف بر روی کنتورهای هوشمند بیش از ۲۰۰ اداره این استان خبر داد.
در هر گوشه ای از میدان امام حسین تهران عوامل اجرایی به مردمی که برای مهمانی غدیر آمده اند کمک رسانی می کنند.
یک قناد تمام شیرینی مغازه هایش را بین میهمانان عید غدیر توزیع می‌کند.
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد و گفت: در صورت موفقیت‌آمیز بودن مراحل آزمایشی و صدور مجوزها، در مرحله نخست این طرح، توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی آغاز خواهد شد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به بیان توضیحاتی درباره اقدامات انجام شده توسط این سازمان در اعیاد قربان و غدیر پرداخت و از توزیع گوشت قرمز بین نیازمندان به همین مناسبت خبر داد.
وزیر نیرو با بیان اینکه مسئولیت اصلی ما در حوزه مدیریت منابع آب کشور توزیع عادلانه آب است، افزود: اکنون درشرایطی قرار داریم که برخی چاه‌های کشاورزی بیش از ۱۱برابر سقف مجاز آب برداشت می کنند.
سخنگوی صنعت برق گفت: با نصب کنتورهای هوشمند در ادارات و دستگاه‌های اجرایی، میزان مصرف برقشان رصد می‌شود و هیچ افزایش مصرفی از نظر همکاران ما در شرکت های توزیع دور نخواهد ماند.
رشت- مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از پایش روزانه و مداوم میزان مصرف برق مشترکان استان در فصل گرم سال خبر داد.
علی نژاد گفت: هدف از اجرای طرح ساماندهی کارت سوخت در مجاری عرضه، بهبود نظام توزیع سوخت با استفاده از کارت سوخت هوشمند شخصی برای دریافت سوخت است.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه وجود شفافیت در بستر تولید از مزیت‌های مهم سامانه «ستکاوا» است، گفت: هوشمند سازی توزیع مرغ منجر به حذف واسطه گری‌ها و دلالان می شود.
هدف از نصب کنتور هوشمد روی تابلو‌های تبلیغاتی مدیریت میزان مصرف آن‌ها است، آن‌طور که کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این خصوص گفته، در راستای اجرای طرح‌های مدیریت مصرف انرژی در شهر تهران، با همکاری متقابل این شرکت و شهرداری تهران به منظور جلوگیری از هدررفت برق، روشنایی تابلو‌های تبلیغاتی منصوبه در سطح پایتخت، پایش و با همراهی سازمان زیباسازی شهرداری تهران و شرکت‌های تبلیغاتی، روشنایی این تابلو‌ها تا حد ممکن تعدیل و کاسته شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: تاکنون بالغ بر ۲۱۲۰ تن گوشت قرمز منجمد از طریق سامانه هوشمند در غرف میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صنوف و ... توزیع شده است.
براساس وب‌سایت شرکت ACWA Robotics، این ربات هوشمند درون لوله‌ها حرکت می‌کند و بدون توقف توزیع آب، داده‌های کلیدی را برای صرفه‌جویی در میلیون‌ها متر مکعب آب و کمک به بهینه‌سازی سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های آب شهر‌ها ارائه می‌دهد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به رصد هوشمند پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه‌ها گفت: حراست برای برخورد با شبکه‌های توزیع مواد مخدر است و مأمور برخورد با سیگار کشیدن دانشجو نیست.
سیستم توزیع آب و امور مشترکان با محصولی ایران‌ساخت هوشمند و داده‌های اطلاعاتی متمرکز شد.
محققان کشور موفق به ارائه راهکاری برای بهبود عمر تجهیزات شبکه توزیع هوشمند برق شدند.
مدیرکل دفتر راهبری و توزیع برق وزارت نیرو با بیان اینکه ۷۰۰ هزار کنتور هوشمند قابل پایش در کشور نصب شده است، گفت: در حوزه هوشمندسازی، طرح‌های توسعه‌ای و توجه به کسب و کارها مدنظر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ