تحلیلگر مطرح جهان عرب، ضمن بررسی چگونگی ترور فرماندهان جهاد اسلامی به تحول بزرگی که در نبرد اخیر نیروهای مقاومت با رژیم صهیونیستی رخ داده، پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موشک فالکون ۹ بدون مشکل و با حمل ۱۵ ماهواره استارلینک از روی زمین بلند شد و مرحله بالایی آن بر اساس برنامه‌ریزی‌ها به‌خوبی و ۹ و نیم دقیقه بعد از پرتاب به زمین بازگشت و به صورت عمودی روی سکوی بدون سرنشین متعلق به اسپیس ایکس و لنگرانداخته در بندری در فلوریدا فرود آمد.
منابع عبری از پرتاب یک فروند راکت از جنین به سوی شهرک صهیونیست‌نشین شاکید در شمال کرانه باختری خبر دادند.
رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز با اعضای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دیدار و گفت و گو کرد.
پس از پرتاب دو راکت از سوی گروه‌های مقاومت در جنین، رسانه‌های عبری زبان با اذعان به هراس خود، نسبت به این رخ‌داد واکنش نشان دادند.
براساس اطلاعات منتشرشده، این پروژه شامل سه منطقه مجزا می‌شود: یک حلقه قابل‌سکونت که شامل خانه‌ها می‌شود، یک دیتاسنتر زیردریا که با آب دریا خنک می‌شود و خودش دارای بخش مدیریت شهر و تأسیسات تحقیقات پزشکی است و درنهایت یک معماری شناور در خلیج مصنوعی که توسط یک ساختار حلقه‌ای‌شکل ایجاد می‌شود.
تصرف باخموت یک سکوی پرتاب برای نیرو‌های روسیه محسوب می‌شود. این شهر یک مرکز حمل و نقل و لجستیک منطقه‌ای در استان دونتسک اوکراین است؛ استانی صنعتی و عمدتاً روس‌زبان که مسکو قصد داشت با «عملیات ویژه نظامی» آن را ضمیمه خاک خود کند.
یک موشک «فالکون ۹» (Falcon ۹) به همراه ۲۲ ماهواره استارلینک در ساعت ۲:۱۹ بامداد به وقت منطقه زمانی شرقی از «پایگاه نیروی فضایی کیپ کاناورال» (CCSFS) در فلوریدا بلند شد. مرحله اول فالکون ۹ طبق برنامه حدود ۸.۵ دقیقه پس از بلند شدن به زمین بازگشت و روی سکوی فرود شناور بدون سرنشین شرکت اسپیس‌ایکس در اقیانوس اطلس فرود آمد. در همین حال، مرحله بالایی موشک به حمل ۲۲ ماهواره استارلینک به مدار پایین زمین ادامه داد تا طبق برنامه‌ریزی، حدود ۶۵ دقیقه پس از پرتاب مستقر شوند.
خبرنگار شبکه صهیونیستی ریشت کان از پرتاب ۱۰۰ راکت به سوی اراضی اشغالی تنها در یک ساعت و نیم گذشته خبر داد.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از حملات موشکی جدید مقاومت فلسطین به سوی اراضی اشغالی و همچنین حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند.
گرد و غبار و ضایعات حاصل از این انفجار بر سر ساکنین پورت ایزابل تگزاس (شهری در ۱۰ کیلومتری سکوی پرتاب)، و در سراسر سواحل بوکا چیکا که محل لانه‌سازی حیوانات در حال انقراضی مانند برخی پرندگان و لاک‌پشت‌های دریایی است، بارید.
اولیویه دو ویک، پروفسور فضانوردی و مهندسی در موسسه فناوری ماساچوست، به خبرگزاری فرانسه گفت که احتمالاً شعاع خرابی‌ها بزرگتر از آن چیزی است که هر کسی پیش بینی کند. او گفت: آسیب اصلی به سکوی پرتاب در زیر آن است، جایی که شعله‌های آتش به زمین برخورد می‌کند و تعمیر دهانه چند ماه طول می‌کشد.
نگاهی گذرا به اتفاقات پیرامونی تیم ملی فوتبال ایران نشان از حاشیه های فراوان تیمی دارد که قرار بود در جام جهانی ۲۰۲۲ بدرخشد اما اسیر همین حاشیه ها شد.
برد مقابل عراق می‌توانست سکوی پرتاب ستاره‌های تیم جوانان به باشگاه‌های اروپایی باشد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در دوره فروپاشی شوروی پیشنهادات خوبی برای خرید موشک از کشور‌های جداشده از شوروی داشتیم. موشک اسکاد دو و نیم میلیون دلاری را می‌خواستند به ما صدهزار دلار بدهند یا سکوی پرتاب سه‌میلیون‌دلاری را با قیمت بسیار ناچیزی حاضر بودند به ما بفروشند.
آمارهای فعلی مهاجرت ۶۵ هزارتایی در سال را نشان می‌دهد و حوادث اخیر می‌تواند سکوی پرتاب و عبور از این عدد باشد.
بن‌گویر به منظور نشان دادن اقتدار خود در مقام وزیر امنیت داخلی اسرائیل از یک‌سو و تحریک گروه‌های مسلح فلسطینی به‌خصوص حماس از سوی دیگر، از مسجدالاقصی دیدار کرده است. او خواهان آن است که حماس در واکنش به این حادثه، از نوار غزه به سمت اسرائیل راکت پرتاب کند تا زمینه برای جنگ تازه‌ای بین دو طرف فراهم شود؛ جنگی که بن‌گویر و همفکرانش، شدت عمل بی‌سابقه در برابر آن و «پیروزی نهایی» را وعده می‌دهند.
آنطور که رسانه‌های ترکیه‌ای مدعی شده‌اند، مجید حسینی مشتریان پر و پا قرصی پیدا کرده است.
درخشش بیرانوند در اولین دیدار ایران در جام جهانی قطر مقابل انگلیس شاید بتواند مسیر جدیدی جلوی پای این گلر خوش قد و قامت باز کند.
نایب قهرمان کشتی جهان گفت: فشار زیادی بابت نگرفتن مدال بود و وقتی به فینال رسیدم احساس کردم این فشار از روی من برداشته شده است، اما شرایط سخت تر شد و نتوانستم به طلا برسم.
منابع آگاه سازمان پژوهش و توسعه دفاعی هند گفته اند که این موشک از یک سکوی متحرک در ساحل اودیشا پرتاب آزمایشی شده است.
پس از پیروزی برابر تیم ملی اروگوئه، ایران توانست به رتبه بیستم رنکینگ دنیا صعود کند.
مهاجم سابق پرسپولیس امیدوار است نفت مسجدسلیمان سکوی پرتاب او به تیم‌های بزرگ تر باشد.
روسیه در نمایشگاه فناوری نظامی که توسط ولادیمیر پوتین در ۱۵ اوت ۲۰۲۲ در مسکو افتتاح شد، از سگ رباتیکی رونمایی کرد که در پشت خود سلاح حمل کرده و به عنوان سکوی پرتاب استفاده کند. ربات جدید روسی به نام "M-۸۱" با پارچه سیاه پوشانده شده است، شبیه "نینجا" است و روی چهار پا راه می‌رود و می‌تواند به طور پیوسته و متعادل در همه جهات حرکت کند. دوربین‌هایی نیز در جلوی سر آن نصب شده است.
ساخته رابرت بنتون یکی از مهم‌ترین درام‌ها با مضمون طلاق است که پس از چندین دهه همچنان سرپا ایستاده و تماشاگر را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اثری فراتر از آنچه انتظار می‌رفت که سکوی پرتاب همه آنهایی شد که در تولیدش به نحوی مشارکت داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ