ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، به خاطر مسخره کردن بن گادفری مورد توجه بسیاری قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایش ضعیف طارمی در بازی دیشب پورتو
مرتضی پورعلی‌گنجی یکی از بهترین نمایش‌های خود را در مقابل تراکتور ارائه کرد.
کلیشه‌های سربی که سالها در کمدهای در بسته دانشکده داروسازی پنهان بود و از آنها برای برچسب دارو و مجلات علمی استفاده می شد؛ کشف و در موزه تاریخ پزشکی ایران به نمایش گذاشته شدند.
با پشت سر گذاشتن عرضه گلکسی Z Fold ۵ و Flip ۵، شایعات در مورد سری گلکسی S ۲۴ سامسونگ افزایش یافته است. اخیرا، گزارش شد که گلکسی S ۲۴ پلاس می‌تواند دارای صفحه نمایش کمی بزرگتر از گلکسی S ۲۳پلاس باشد و گلکسی S ۲۴ اولترا ممکن است چیز‌های جدید زیادی ارائه دهد.
سایر قطعات داخلی که در این ویدیو نمایش داده می‌شوند، شامل موتور ویبره، اسپیکرها، دوربین جلو و دو باتری دستگاه می‌شوند. گوگل برای باتری هیچ زبانه کششی ارائه نکرده است تا فرایند جداکردن آن کمی دشوارتر باشد. نکته قابل‌توجه دیگری که در این ویدیو به آن اشاره شده، صفحه خنک‌کننده مسی اطراف باتری دستگاه است که بخشی از برد اصلی محسوب می‌شود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
عکس را از حداقل ۳۰ سانتی متر فوت دورتر بگیرید، سعی کنید گوشی را به صورت عمودی نگه دارید، در اینجا پاراگراف برجسته از پست است که این موضوع را توضیح می‌دهد: در حین آزمایش قابلیت‌های دوربین S ۲۳ یا S ۲۳+، ممکن است متوجه شده باشید که اطراف سوژه هنگام گرفتن یک عکس از نمای نزدیک، کمی تار به نظر می‌رسد. این به این دلیل است که دوربین با زاویه باز در S ۲۳ و S ۲۳+ دارای دیافراگم روشن است که هنگام عکس‌برداری در تاریکی کمک می‌کند.
Watch ۶ Classic دارای صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی AMOLED با وضوح ۴۷۰ x ۴۷۰ پیکسل خواهد بود. ظرفیت باتری کلاسیک ۴۲۵ میلی آمپر ساعت گزارش شده است که نسبت به Watch ۴ Classic و Vanilla Watch ۵ کمی افزایش یافته است.
«امکا» ربات استارت‌آپ «Engineered Arts» که در آن تکنولوژی مشابه «چت‌جی‌پی‌تی» به‌کار رفته به کمک ۱۷ موتور در سرش، مهارت‌های زبانی و لهجه‌های مختلف را به نمایش می‌گذارد و قبل از پاسخ گفتن، مانند انسان‌ها کمی فکر می‌کند.
نمای جانبی خودرو کاملا با مدل مینی‌ون متفاوت است و یک شاسی‌بلند بزرگ را به نشان می‌دهد.احتمالا از نظر ابعادی کمی بزرگتر از رنو کولئوس باشد.رینگ‌های جدید ۱۹ اینچی در این قسمت خودنمایی می‌کنند.
امامزاده قاسم (ع) از معدود امامزاده‌هایی است که در میان آپارتمان‌ها و برج‌های سربه فلک کشیده و در کنار خانه‌هایی با بافت قدیمی محصور شده و با خود، نمایی از مدرنیته و سنت را به همراه دارد؛ کمی پایین‌تر از امامزاده قدیمی‌ترین میدان محله؛ میدان امامزاده به چشم می‌خورد.
چه نمایشی از گاوی و آن هم در چه دیداری. جوان اول فوتبال دنیا امشب نفس رئال را گرفت و بارسا را به اولین جام فصل رساند.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
کودی خاکپو، امشب هم در مقابل آمریکا با پیراهن تیم ملی هلند نمایشی درخشان داشت تا بار دیگر خبر از تولد یک ستاره بزرگ در فوتبال این کشور را مخابره کند.
حالا نه که حرف زدن و نزدن احمدی‌نژاد مهم باشد، گو این که او کلا خیلی مستدل و مبنایی حرف نمی‌زند، اما درد اینجاست که خب مرد حسابی با این سکوتی که کردی، فردا که بخواهی در نارمک و فلان روستای دورافتاده نمایش همراهی با مردم بگیری، کسی باورت نمی‌کند.
حالا نه که حرف زدن و نزدن احمدی‌نژاد مهم باشد، گو این که او کلا خیلی مستدل و مبنایی حرف نمی‌زند، اما درد اینجاست که خب مرد حسابی با این سکوت کبری که کردی، فردا که بخواهی در نارمک و فلان روستای دورافتاده نمایش همراهی با مردم بگیری، کسی باورت نمی‌کند.
نمایش 75 دقیقه‌ای یورگن لوکادیا پیشرفت او نسبت به هفته گذشته را نشان می‌داد.
سروش رفیعی می‌گوید طبیعی است که با نمایش دفاعی فولاد، موقعیت کمی ایجاد شود.
مدودف در پاسخ به این سوال که چه سرنوشتی برای زلنسکی می‌بیند، توضیح داد: «برگزاری دادگاه یا بازگشت به یک نمایش کمدی در نقش‌های مکمل در کمدی‌های غربی».
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
سینمای رسانه‌ها در روز دوم از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر محل نمایش فیلم‌های «ستاره بازی» و «شیشلیک» بود. در این میان، شلشیک که داستانی درباره شکاف طبقاتی را در قالب یک کمدی سیاه روایت می‌کند، بیشتر مورد توجه قرار گرفت، چرا که صدور پروانه نمایش برای این فیلم با حواشی فراوانی همراه بود.
هفتمین روز از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر با نمایش دو فیلم بلند سینمایی پیش رفت و فیلم‌های «خط فرضی» و «گیج‌گاه» به نمایش در آمد و از میان این آثار گیجگاه با مضمون کمدی به واسطه سوابق کارگردانش توجه بیشتری را به خود جلب کرده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
فیلم سینمایی سیاه باز که ابتدا در فصل بهار شجاعت به خرج داد و به پس از بازگشایی سینماها به دلیل پاندمی کرونا، به اکران درآمد و هم اکنون به صورت اکران آنلاین در پلتفرمهای نمایشی در دسترس مخاطبان است، یک فیلم نوآر با مایه های کمدی سیاه است که نمایش آن یک غنیمت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ