باید مراقب کلیشه‌های مربوط به هر یک از کشور‌های عضو اتحادیه اروپا باشیم: واقعیت آن است که در نهایت بازنده‌های دیروز قادر خواهند بود برندگان فردا باشند. در اروپا این حقیقت می‌تواند به سرعت تحقق یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای شهر تهران به ساخت و ساز‌های غیرقانونی در شهر اشاره کرد و گفت: افرادی که اقدام به ساخت و ساز غیرقانونی می‌کنند، مافیا هستند و با قداره و تفنگ می‌آیند.
تیم فوتبال نساجی امروز در یک دیدار تدارکاتی برابر الخلیج عربستان قرار می‌گیرد.
پاکستان در برابر شوک‌های عرضه جهانی آسیب پذیر است، زیرا بیشتر نیروگاه‌های آن کشور با سوخت وارداتی کار می‌کنند. افزایش هزینه‌های سوخت و افزایش تقاضای پس از پاندمی کووید باعث شده که هزینه‌های واردات آن کشور در ماه‌های گذشته تقریبا دو برابر افزایش یابد.
یزد- صدای نقشه‌خوانی بافندگان یزدی پشت دارهای قالی، موسیقی گوش نوازی است که به خلق فرش های نفیس منجر می شود و گرچه خریدار دارند اما ارزان فروشی، این ساز را ناکوک کرده است.
احیای روابط ایران و عربستان پس از ۷سال دورنمای متفاوتی از آینده غرب آسیا ترسیم کرده است و طبعاً شکست و ناکامی بزرگی برای کاسبان تنش در منطقه خواهد بود.
اگر شورای نگهبان انتخابات تناسبی را تایید کند، برای اولین بار این شیوه انتخابات در تهران برگزار خواهد شد و آنگاه می‌توان مزایای و معایب این انتخابات را در عمل بررسی کرد. اگر احزاب قوی و لیست‌های محدودی وجود داشته باشند، شناخت مردم از نامزد‌ها و انتخاب آن‌ها راحت‌تر می‌شود، ولی تجربه سال‌های اخیر نشان داده است که در روز‌های منتهی به انتخابات شاهد لیست‌های متعدد و متنوع خواهیم بود که برای خیلی‌ها شناخته شده نیستند.
در آیین قرعه کشی جشنواره «لیگ ستاره‌ها»ی باشگاه پذیرندگان پایانه‌های فروش شرکت ارتباط فردا وابسته به بانک آینده، برندگان خوش شانس آن مشخص شدند.
یک مطالعه جدید به چگونگی ارتباط سکته مغزی و اختلالات شناختی پرداخته است. این تحقیق نشان داد که از هر ۳ نفری که سکته می‌کنند، ۱ نفر در عرض ۵ سال دچار زوال عقل می‌شوند.
با پایان یافتن مهلت نام نویسی در طرح فروش فوق العاده چهار محصول ایران خودرو در ساعت ۱۳ امروز، برندگان نهایی این طرح با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی مشخص شدند.
امسال فیلم «بانشی های اینشرین» که ۸ نامزدی کسب کرد، فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» به کارگردانی مشترک «دانیل کوان» و «دانیل شاینرت» در ۶ شاخه و فیلم های «فبلمنز» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» و «بابل» ساخته «دامین شزل» نیز هر کدام ۵ نامزدی کسب کرده بودند.
امسال فیلم «بانشی های اینشرین» که ۸ نامزدی کسب کرد، فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» به کارگردانی مشترک «دانیل کوان» و «دانیل شاینرت» در ۶ شاخه و فیلم های «فبلمنز» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» و «بابل» ساخته «دامین شزل» نیز هر کدام ۵ نامزدی کسب کرده بودند.
شکست در اولین بازی هیچ‌گاه حکم به حذف تیمی نداده و نیز پیروزی در آن هرگز جواز صعود به مرحله بعد را امضا نکرده است. کما اینکه تیم شایسته ایران در سال 2018 نیز علیرغم پیروزی در بازی اول با بدشانسی محض از رسیدن به جمع 16 تیم برتر بازماند.
مراسم جشنواره هواداران فیفا که ظرفیت حضور 40 هزار هوادار را دارد، با حضور بزرگان دنیای فوتبال افتتاح شد.
کارشناسان شبکه اسکای اسپورتس نظرات جالبی در مورد برندگان و بازندگان جام جهانی 2022 داشتند.
کارشناسان شبکه اسکای اسپورتس نظرات جالبی در مورد برندگان و بازندگان جام جهانی 2022 داشتند.
با اعلام رسمی فهرست 26 نفره تیم ملی آلمان برای جام جهانی نام چند ستاره مطرح فوتبال این کشور در بین دعوت‌شده‌های هانسی فلیک به چشم نمی‌خورد.
بنا بر اعلام کمیته نروژی نوبل از اسلو، امسال «آلس بیالیاتسکی»، وکیل حقوق بشری از بلاروس که در کشورش زندانی است، سازمان حقوق بشری «یادبود» از روسیه و سازمان حقوق بشری اوکراینی «مرکز آزادی‌های مدنی» به عنوان برندگان جایزه صلح نوبل اعلام شدند.
جایزه نوبل شیمی ۲۰۲۲ به کارولین آر برتوزی؛ مورتن ملدال و کارل بری شارپلس، از مؤسسه تحقیقاتی اسکریپس آمریکا به پاس تلاش‌هایشان برای توسعه ساختار عملکردی شیمی و شیمی بیواورتوگونال اهدا شد.
کارولاین برتوزی، مورتن ملدال و بری شارپلس برنده نوبل شیمی ۲۰۲۲ شدند.
جایزه نوبل فیزیک ۲۰۲۲ به آلن اسپکت، جان اف کلاسر و آنتون زیلینگر برای انجام آزمایش‌ها با فوتون‌های درهم‌تنیده، اثبات نقض نابرابری‌های بل و علم اطلاعات کوانتومی پیشگامانه اعطا شد.
طبق گزارش مرکز آمار ایران، تعداد دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی، در فاصله سه دوره تحصیلی رو به افزایش بوده چنان که در سال تحصیلی ۱۳۹۶-۱۳۹۵ تعداد بازماندگان از تحصیل در مقطع ابتدایی ۱۶۱ هزار و ۸۶۷ نفر بوده که در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ به ۲۱۰ هزار و ۲۲۱ نفر افزایش یافته است.
وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، بیکاری و فقر خانواده‌ها و ناتوانی سرپرستان خانوار از تامین معاش خانواده طی ۶ سال اخیر، یکی از دلایل افزایش تعداد بازماندگان از تحصیل بوده چنانکه بسیاری خانواده‌ها، اذعان داشته‌اند که برای جبران کسری معاش خانواده، ناچار شده‌اند فرزندان خود را به شاگردی، دستفروشی، پادویی و مشاغل ساعتی بفرستند تا فرزندان هم سهمی از معاش خانوار را عهده‌دار شوند.
هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ایرانی در زوریخ با اعلام بهترین‌های این دوره از سوی هیات داوران به پایان رسید و منشور طلایی افتخاری خود را به آیدا پناهنده که مهمان این دوره از جشنواره نیز بود، اهدا کرد. این منشور به دلیل توجه ویژه پناهنده به مساله حقوق اجتماعی زنان در فیلم‌هایش به او اهدا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ