در میانه نبرد آرسنال و چلسی برای جذب مودریک، ستاره جوان شاختار، مدیر برنامه‌های مودریک پیامی آشتی‌جویانه برای باشگاه اوکراینی ارسال کرد تا شاید از مخالفت به جدایی او دست بردارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچسترسیتی و آرسنال در بازی سوپرجام انگلیس عصر امروز به مصاف هم خواهند رفت
آرسنال صبح امروز در دیداری دوستانه برابر بارسلونا به میدان رفت و موفق شد این تیم را شکست دهد.
مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال می‌گوید بازیکنان این تیم از خشم و ناامیدی از دست رفتن قهرمانی فصل گذشته قدم به رقابت‌های این فصل می‌گذارند.
گابریل ژسوس به رقابت آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر فصل گذشته با منچسترسیتی اشاره می‌کند.
میکل آرتتا در تابستان ۲۰۲۳ در حال ساختن تیمی است که رویای از دست رفته فصل پیش را به واقعیت گره بزند.
در حالیکه هنوز انتقال کای هاورتز به آرسنال به صورت رسمی اعلام نشده، تصاویری از اولین مصاحبه‌ او در فضای مجازی لو رفته است.
تصویری از کای هاورتز، مهاجم آلمانی چلسی، با پیراهن اول جدید آرسنال لو رفته است و در توییتر دست به دست می‌شود.
انتشار دو عکس طی ساعات اخیر که تایید کننده جدایی دو بازیکن چلسی است هواداران این تیم را نگران کرده است.
گرانیت ژاکا به هواداران آرسنال گفت، همسرش نقشی در رفتن او از باشگاه ندارد. شایعه شده که همسر ژاکا دوست دارد آنها به آلمان برگردند.
آرسنال امشب در خانه نیوکسل به مصاف این تیم رفت و موفق شد حریفش را 2-0 شکست دهد تا به تهدید سیتی صدرنشین از فاصله نزدیک ادامه دهد.
روزنامه های انگلیس به توقف آرسنال در خانه مقابل ساوتهمپتون و خطر از دست رفتن صدرنشینی پرداختند.
پنالتی از دست رفته بوکایو ساکا مقابل وستهم در حساس‌ترین زمان ممکن در کورس قهرمانی لیگ برتر ضربه سختی به امیدهای آرسنال برای قهرمانی وارد کرد.
آرسنال که ابتدا با دو گل از میزبانش وستهم پیش افتاده بود، نتوانست برتری خودش را حفظ کند و در روزی که بوکایو ساکا یک پنالتی را هم خراب کرد، به تساوی ناامیدکننده 2-2 دست یافت.
آرسنال و وستهم در حالی در هفته سی و یکم لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که این دیدار تا دقیقه 15 با دو گل به نفع آرسنال در جریان است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از تساوی 2-2 مقابل آرسنال گفت تیمش باید در این بازی پیروز می‌شد و از دست دادن موقعیت‌های پرتعداد علت اصلی از دست رفتن دو امتیاز برای لیورپول بود.
لیورپول در هفته سی‌ام لیگ برتر در خانه خود به مصاف آرسنال رفت و با اینکه 2-0 عقب افتاده بود موفق شد به بازی برگردد و در نهایت با تساوی 2-2 صدرنشین را متوقف کند.
آرسنال در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در خانه اسپورتینگ لیسبون به تساوی ۲-۲ رسید.
جورجینیو، هافبک ایتالیایی، می‌گوید در کمتر از 48 ساعت تصمیم گرفته به آرسنال ملحق شود.
لی میسون، داور VAR دیدار آرسنال و برنتفورد که اشتباه او باعث از دست رفتن دو امتیاز توپچی‌ها شد از کمیته داوران انگلیس کناره‌گیری کرد و دیگر در مسابقات این لیگ فعالیتی نخواهد داشت.
آرسنال امشب در خانه‌اش به مصاف برنتفورد رفت ولی نتوانست نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 به دست بیاورد. توپچی‌ها بعد از دو شکست پیاپی در این بازی هم نتوانستد به پیروزی دست پیدا کنند.
آرسنال امشب در خانه خود ورزشگاه اتحاد به مصاف منچستریونایتد رفت و موفق شد در یک بازی پرگل حریفش را 3-2 شکست دهد.
مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو طبق گزارش رسانه‌های انگلیس در چند روز گذشته در تیرراس آرسنال قرار دارد. نشریه «سان» روز گذشته در گزارشی به برنامه آرتتا سرمربی توپچی‌ها برای شکار طارمی در زمستان برای رسیدن به قهرمانی در لیگ جزیزه پرداخت.
آرسنال در هفته اول لیگ اروپا برای انجام یک بازی خارج از خانه به سوئیس رفت و موفق شد اف‌سی زوریخ را با نتیجه 2-1 شکست دهد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بی تاب بازی برابر آرسنال است. او احتمال به میدان رفتن آنتونی، خرید برزیلی جدید یونایتد، در این بازی را نیز رد نکرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ