سرمربی پیشین تیم بارسلونا می‌گویند سران این باشگاه می‌خواهند با جذب لیونل مسی، آبروی خود را حفظ کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران به انتقاد محمدجواد معنوی‌نژاد پس از اینکه از لیست تیم ملی در هفته دوم مسابقات خط خورد، واکنش نشان داد و گفت: چرا زمانی که لوزانو قبل از المپیک کنارش گذاشت، صدایش در نیامد؟ چند بار کولاکوویچ خطش زد و حرف نزد. او حق نداشت به فدراسیون والیبال و تیم ملی توهین کند.
وین رونی، سرمربی دی سی یونایتد، هرگونه تمایل این باشگاه به جذب جسی لینگارد را تکذیب کرد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق استقلال بعد از اظهارات سرپرست این باشگاه علیه او، واکنش تندی نشان داد و اعلام کرد از دو باشگاه ایرانی پیشنهاد دریافت کرده بود.
بختیار رحمانی، بازیکن سابق باشگاه استقلال در خصوص حضور نکونام به عنوان سرمربی این تیم استوری منتشر کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر هوادار و رسیدن به فینال گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم با پیروزی در فینال یک جام دیگر را به هواداران هدیه کنیم.
ستاره سابق خط حمله استقلال با سرمربی آبی ها هم عقیده است و آنها را شایسته قهرمانی لیگ می‌داند اما نکات دیگری هم دارد.
شهناز یاری سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان عراق از فدراسیون فوتبال این کشور از عدم پرداخت پاداش مربیان ایرانی این تیم گلایه کرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان عراق از فدراسیون فوتبال این کشور از عدم پرداخت پاداش مربیان ایرانی این تیم گلایه کرد.
هواداران استقلال بشدت از رفتار‌های مدیر برنامه‌های آندره استراماچونی ناراحتند و بعد از اینکه از سوی مسئولان باشگاه استقلال فاش شد که سرمربی سابق ایتالیایی حتی از خیر دو روز دیرکرد حقوقش هم نگذشته به صفحه شخصی او حمله کردند.
مربی سابق نفت مسجد سلیمان به انتقاد از رفتار ابراهیم اشکش سرمربی فعلی این روزهای مسجد سلیمانی‌ها پرداخت.
لوتار ماتئوس، ستاره سابق بایرن مونیخ، با انتقاد از سران این باشگاه تغییر سرمربی در این مقطع از فصل را بیهوده و ناموفق دانست.
آرنه اسلات قبل از تقابل با رم در لیگ اروپا به انتقاد از تاکتیک‌های ژوزه مورینیو در این تیم پرداخت.
اظهارات وسلین وویوویچ، سرمربی تیم ملی هندبال ایران، با انتقادهایی از سوی رسانه‌های دانمارکی روبرو شده است.
تیته، مربی سابق تیم ملی برزیل، در ریودوژانیرو مورد حمله یک سارق قرار گرفت و به خاطر ناکامی برزیل در جام جهانی سرزنش نیز شد.
اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی دقایقی قبل پستی را علیه مهدی تاج و مهدی محمدنبی، مدیران فدراسیون فوتبال منتشر کرد و به شدت به اعضای فدراسیون فوتبال حمله کرد.
سرمربی سابق تیم تیم ملی با انتشار پست تندی در اینستاگرام به صحبت‌های نایب رئیس فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس می‌گوید ایران باید در جام جهانی قطر به مرحله حذفی صعود می‌کرد اما «نداشتن مربی» باعث شد تا به این موفقیت نرسد.
مارک ویلموتس از منتقدین جدی روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک است و او را فاقد صلاحیت برای ادامه کار با شیاطین سرخ اروپا می‌داند.
باوجود گذشت چند روز از حذف تیم ملی فوتبال بلژیک از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، جنجال‌ها و حواشی این اتفاق همچنان در رسانه‌های ورزشی بلژیک ادامه دارد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران از تاکتیک دفاعی ایران و بالا رفتن سن تیمی ایران در جام جهانی انتقاد کرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی این تیم برابر ولز در جام جهانی، گفت: حمله و بازی تهاجمی در DNA ایران است و اشتباهات تاکتیکی باعث باخت به انگلیس شد.
در شرایطی که اعلام خطای پنالتی به سود استقلال آنها را در موقعیت پیروزی قرار داده بود، اما عصبانیت ساپینتو باعث اخراج او شد.
سرمربی تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیمش باوجود اخراج در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید دفاع کرد و از وجود کمپین‌هایی علیه او خبر داد.
مدیر سابق آکادمی باشگاه روبین کازان روسیه به شدت از «قربان بردیف» سرمربی فعلی تیم تراکتور انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ