خوان لاپورتا در رویای قهرمانی بارسلونا در لالیگاست و می‌گوید که حس می‌کند به این عنوان خواهند رسید، هرچند هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی‌ مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خرید جدید پرسپوليس با توجه به دیر اضافه شدن به این تیم کار سخت و شاید غیرممکنی را برای حضور در لیست تیم در جدال با ذوب آهن دارد.
رضا عادل داور مازندرانی فوتبال ایران در هفته سوم لیگ برتر دومین قضاوت خود را در این فصل انجام می دهد.
عثمان دمبله، وینگر فرانسوی، بعد از امضای قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن، در اولین مصاحبه رسمی خود به طور کنایه آمیزی از لوئیز انریکه، سرمربی این تیم تمجید کرد و او را دلیل اصلی انتقالش دانست.
بارسلونا مثل همیشه یکی از شانس‌های قهرمانی چمپیونزلیگ خواهد بود، اما همان‌طور که ژاوی اشاره کرده، این تیم هنوز در سطحی نیست که خود را یک مدعی بزرگ برای فتح این جام بداند.
ژاوی باید به زودی وینگر راست و چپ اصلی خود برای فصل پیش رو را انتخاب کند که قطعا کار دشواری است.
متئو آلِمانی به ژاوی قول داده که به زودی کار انتقال و جدایی هشت بازیکن از بارسلونا را نهایی کند.
اگر مدیریت بارسلونا کاری انجام ندهد، سه‌شنبه هفته بعد ژاوی باید با 39 بازیکن در تمرینات کار کند که فشاری بی‌رحمانه را بر او وارد خواهد کرد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، معتقد است که انتقاد رسانه های بارسلونا از او آزار دهنده است.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، در جشن قهرمانی تیمش تاکید کرد فصل آینده کار سختی در انتظار شاگردانش است.
سردار آزمون مثل چند بازی قبلی لورکوزن در تقابل با رم کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد اما احتمالاً یکی از تعویض های ژابی آلونسو خواهد بود.
ژابی آلونسو می‌گوید لورکوزن برای قهرمانی در لیگ اروپا باید تمام توان و انرژی خود را به کار بگیرد.
دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکومادرید، در نشست خبری بازی با بارسلونا از عملکرد دفاعی این تیم زیر نظر ژاوی ستایش کرد.
سرمربی اسپانیایی بایرلورکوزن با وجود انتقادات زیادی که در ابتدای کار همراهش بود، توانست تیمش را به نیمه نهایی لیگ اروپا برساند.
ژاوی از یک برنامه تلویزیونی که ادعا کرده بود قهرمانی در لالیگا به خاطر بی انگیزگی رئال ساده‌ترین کار ممکن است، شدیدا گلایه کرد.
ژاوی در نشست خبری ال‌کلاسیکو گفت که رئال شانس بیشتری برای پیروزی و رفتن به فینال دارد و اینکه جبران شکست 0-1 بازی رفت برای رئال کار دشواری نیست.
ژاوی در پایان ال‌کلاسیکو از تلاش بازیکنانش تقدیر کرد و گفت که بارسا به شایستگی برنده شد.
رئال مادرید به ال‌کلاسیکوی امشب به عنوان بهترین فرصت برای زدن ضربه آخر به بارسا نگاه می‌کند و به دنبال کسب یک پیروزی پرگل و قاطع است.
رئال مادرید به ال‌کلاسیکوی امشب به عنوان بهترین فرصت برای زدن ضربه نهایی به بارسا نگاه می کند و به دنبال کسب یک پیروزی پرگل و قاطع است.
بارسلونا بهترین خط دفاعی لالیگا را دارد، ولی از لحاظ عملکرد تهاجمی مثل فصول گذشته کار نکرده تا برخی رسانه‌ها به ژاوی لقب مربی دفاعی را بدهند. او این لقب را دوست ندارد.
ژابی آلونسو برای ارنج تیمش در نیم‌فصل دوم کاری راحت اما پیچیده خواهد داشت!
ژاوی هرناندز امشب موفق شد اولین جام خود به عنوان مربی بارسا را کسب کند و این کار را به بهترین شکل و با پیروزی مقابل رئال انجام داد.
بایر لورکوزن امروز در یک بازی حساس به مصاف شالکه خواهد رفت.
بارسلونا شب گذشته علی‌رغم ارئه بازی خوب و پایاپای برابر بایرن، با دو گل شکست خورد. نمایش بارسا در آلیانز آرنا نکاتی مثبت و منفی داشت.
ژول کُنده برای پیوستن به بارسلونا زمان زیادی صبر کرد ولی شروع کار او در این باشگاه مطابق انتظاراتش نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ