امضای نهایی قرارداد بازی تیم ملی ایران و با سنگال باعث مشخص شدن محل اسکان رقیب آفریقایی در کشور محل برگزاری بازی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام فدراسیون فوتبال، سقف قرارداد بازیکنان استقلال تکمیل شده و حتی امکان استخدام سعید مهری و مهدی هاشمی‌نسب نیز وجود ندارد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال حمایت خود از داوران لیگ برتر را اعلام کرد؛ او معتقد است داوران جوان باید زودتر استعدادیابی شوندو به لیگ برتر برساند.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران از تلاش برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده خبر داد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران معتقد است مسیر درستی را برای ایجاد ساختار مالی در باشگاه‌ها پیش گرفته‌اند.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران معتقد است مسیر درستی را برای ایجاد ساختار مالی در باشگاه‌ها پیش گرفته‌اند.
رئیس فدراسیون فوتبال قطر و رئیس کمیته برگزاری جام ملت های آسیا 2023 می‌گوید لوگوی این دوره از مسابقات نمادی از فرهنگ قطر را به تصویر می‌کشد.
لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، نیز از بازگشت احتمالی لئو مسی به بارسلونا استقبال کرد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ایران گفت: هنوز تاج فردی را در هیأت رئیسه معرفی نکرده و ما منتظر این موضوع هستیم.
وزیر ورزش و جوانان درباره حضور زنان در استادیوم برای تماشای بازی شهرآورد، گفت: برای تصمیم‌گیری در این زمینه نیازمند مشورت‌های شورای تأمین و فدراسیون فوتبال هستیم.
در برنامه فوتبال برتر سندی منتشر شد که نشان می‌دهد رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه با تصویب خودشان پاداش های عجیب و غریبی در جام جهانی دریافت کردند.
سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال اعلام کرد به زودی تکلیف فوتبال و فوتسال بانوان مشخص خواهد شد.
رئیس افتخاری فدراسیون فوتبال روسیه از دیدار دوستانه تیم ملی این کشور با ایران استقبال کرد و گفت: این مسابقه هم از نظر ورزشی برایمان مهم است و هم از نظر تبلیغاتی.
فدراسیون فوتبال اسپانیا در خصوص حواشی به وجود آمده پیرامون باشگاه بارسلونا و یکی از اعضای کمیته داوران، بیانیه‌ای منتشر کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان گفت که به زودی ستاره های بزرگتری وارد این کشور خواهند شد.
اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی دقایقی قبل پستی را علیه مهدی تاج و مهدی محمدنبی، مدیران فدراسیون فوتبال منتشر کرد و به شدت به اعضای فدراسیون فوتبال حمله کرد.
جلسات فوق العاده هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تکلیف سرمربیگری تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ را مشخص می کند.
انتظار، واژه ای آشنا برای فوتبال ایران است؛ از روزهایی که همه منتظر مشخص شدن رییس فدراسیون بودند و حالا همه‌ی اخبار حول محور تغییر یا عدم تغییر کادر فنی تیم ملی می‌چرخد.
بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال و همچنین محمد مهدی نبی و منصور قنبرزاده به عنوان نایب رئیسان اول و دوم فدراسیون، حالا همه منتظر تعیین تکلیف مهدی تاج در خصوص انتخاب نایب رئیس سوم زنان هستند.
فدراسیون فوتبال در انتظار پاسخ نهایی وحید شمسایی برای استعفا یا ادامه کار در تیم ملی فوتسال ایران است.
زبیگنیو بونیک، رئیس سابق فدراسیون فوتبال لهستان، اطمینان دارد که روبرت لواندوفسکی به زودی برای بارسا هت‌تریک خواهد کرد.
آخرین نامه ساعت یک بعد از ظهر دوشنبه به فدراسیون رسید و ما این نامه را در اختیار کمیته بدوی قرار دادیم. تا ساعت 10 شب منتظر بودیم که جواب نامه را بدهند ولی ساعت 10 شب بدون پاسخ فدراسیون فوتبال را ترک کردند
دبیرکل فدراسیون فوتبال برای تایید نهایی نامزدهای انتخابات شهریورماه منتظر اعلام رسمی نهادهای قضایی درباره پرونده آنها است.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پیامی خطاب به دو تن از نمایندگان مجلس و اعضای مجمع فدراسیون فوتبال ایران را در صفحه شخصی خودشان در اینستاگرام منتشر کردند.
در روز جاری شاخص­ کل و هموزن به ترتیب با منفی ۰.۱ درصد و ۰.۳۶ درصد به کار خود پایان دادند، اما از طرفی از شدت عرضه روز جاری نسبت به شدت عرضه روز گذشته کاسته شد. با این شرایط فردا بازار سرمایه به کدام سمت می رود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ