اسامی داوران دیدارهای شب دوم از دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد. قضاوت حساس‌ترین بازی نیز به آنتونی تیلور سپرده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز با تمدید 3 ساله قراردادش موافقت کرد.
سالواتوره فوتی، مربی رم، آنتونی تیلور را مورد انتقاد قرار داد.
سالواتوره فوتی، مربی رم، آنتونی تیلور را مورد انتقاد قرار داد.
سرمربی سابق تیم ملی نیوزلند هدایت تیم المرخیه قطر را بر عهده گرفت.
یک گروه هواداران لاتزیو اعلام کرد قصد دارد به آنتونی تیلور، داور فینال لیگ اروپا بین رم و سویا، عضویت افتخاری اهدا کند. تیلور بعد از آن مسابقه مورد حمله هواداران رم قرار گرفته بود.
الکساندر چفرین، رییس یوفا، از آنتونی تیلور دعوت کرد که به همراه خانواده‌اش برای تماشای فینال لیگ قهرمانان راهی استانبول شود.
ریو فردیناند و جف استلینگ پس از اینکه‌ آنتونی تیلور مورد آزار گروهی از هواداران رم قرار گرفت، به دفاع از داور انگلیسی پرداختند و هر دو از مقامات خواستند تا اقدامات جدی انجام دهند.
کمیته داوران حرفه‌ای فوتبال انگلیس و رسانه های ایتالیایی حمله هواداران رم به آنتونی تیلور و خانواده اش را محکوم کردند.
هواداران رم آنتونی تیلور را هنگام ورود به فرودگاه بین المللی بوداپست پس از فینال لیگ اروپا مورد حمله قرار دادند.
فینال لیگ اروپای فصل ۲۳-۲۰۲۲ شب گذشته بین دو تیم رم ایتالیا و سویا ایتالیا برگزار شد و در نهایت با قهرمانی هفتم سویا همراه بود. رم و ژوزه مورینیو که در اخرین گام دستشان از جام کوتاه ماند، پس از پایان بازی به شدت ناراحت و عصبی بودند. مورینیو باور داشت که اگر آنتونی تیلور (داور بازی) یک قضاوت عادلانه به اجرا می‌گذاشت، جام به تیم او می‌رسید. سرمربی رم پس از پایان بازی به صورت علنی تیلور را تحت هجمه انتقادات خودش قرار داد و این پایان کار نبود. زمانی که همه چیز به پایان رسید و تیلور قصد داشت وارد خودروی داوران شود، مورینیو را دید که در پارکینگ استادیوم پوشکاش آرنا در انتظارش ایستاده است.آقای خاص با فحاشی و الفاظ رکیک اینگونه از خجالت داور فینال لیگ اروپا برآمد.
شیمون مارسینیاک داور فینال لیگ قهرمانان بین سیتی و اینتر خواهد بود و فینال لیگ اروپا بین رم و سویا را نیز آنتونی تیلور سوت خواهد زد.
آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد، می‌گوید شیاطین سرخ فصل آینده از امیدهای اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند.
این دیدار به قضاوت آنتونی تیلور از انگلیس با برتری 5 بر 3 رئالی ها به پایان رسید تا شاگردان کارلو آنچلوتی شکست اخیر در فینال سوپرجام اسپانیا را جبران کرده و یک جام دیگر به کلکسیون افتخارات خود اضافه کنند.
آنتونی تیلور، داور سرشناس انگلیسی، دیدار فینال جام باشگاه های جهان بین رئال مادرید و الهلال عربستان را قضاوت خواهد کرد.
پائولو بنتو بلافاصه پس از سوت پایان دیدار برابر غنا توسط آنتونی تیلور داور انگلیسی با همراهی چند شاگرد خود به عملکرد این داور به شدت معترض شد.
آنتونی تیلور، داور بازی بارسا-بایرن مونیخ، با پس گرفتن پنالتی‌ای که برای آبی و اناری ها اعلام کرده بود، خشم هواداران حاضر در ورزشگاه نوکمپ را برانگیخت و آنها بر علیه یوفا شعار دادند.
خطای شدید ویرژیل فن‌دایک روی آمادو اونانا می تواست یک کارت قرمز برای او به همراه داشته باشد اما آنتونی تیلور به دادن کارت زرد اکتفا کرد.
اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد توماس توخل، سرمربی چلسی، به دلیل اظهاراتش علیه آنتونی تیلور، داور انگلیسی، به پرداخت جریمه 20هزار پوندی محکوم شد.
توماس توخل، سرمربی آلمانی، چلسی در رابطه با اظهاراتش پس از بازی لیگ برتر مقابل تاتنهام در مورد آنتونی تیلور، داور انگلیسی، به رفتار نامناسب متهم شده است.
درخواست توماس توخل و چلسی در مورد آنتونی تیلور مورد توجه اتحادیه فوتبال انگلیس قرار نخواهد گرفت.
«توماس توخل» سرمربی چلسی، «آنتونی تیلور» داور و کمک‌داور‌های ویدئویی را به دلیل تصمیماتشان در تساوی ۲-۲ یکشنبه مقابل تاتنهام هاتسپر در لیگ برتر به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت که تیمش مستحق برد است.
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی به‌شدت به عملکرد آنتونی تیلور، داور دربی لندن معترض بوده است.
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی به شدت به عملکرد آنتونی تیلور، داور دربی لندن معترض بوده است.
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی به شدت به عملکرد آنتونی تیلور، داور دربی لندن معترض بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ