حسن یزدانی تورنمنت کرواسی را با یک برد قاطعانه آغاز کرد تا بار دیگر قدرت خود را به رخ رقبا بکشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد شام را مهمان کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی بودند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، با توجه به امکانات فراهم شده در رستوران کمپ تیم‌های ملی کشتی کشتی‌گیران در برخی اوقات اقدام به پخت کباب در روف گاردن رستوران و مهمان کردن هم تیمی‌های خود می‌کنند. امشب نیز حسن یزدانی و کامران قاسم پور هم تیمی‌های خود را به صرف کباب مهمان کردند. در ادامه فیلمی که توسط یونس امامی از این دورهمی آزادکاران گرفته شده قابل مشاهده است.
یونس امامی از کایل داک و چامیزو به عنوان رقبای اصلی خود در وزن 74 کیلوگرم مسابقات جهانی نام برد.
یونس امامی در فینال وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی 6 بر صفر از سد محمدصادق فیروزپور گذشت.
مدیر تیم‌های ملی کشتی گفت یونس امامی باید از فینال تورنمنت زاگرب این درس را گرفته باشد که هر حریفی می‌تواند خطرناک باشد.
یونس امامی امروز در چارچوب تورنمنت قرقیزستان در یک مبارزه سخت مقابل قهرمان المپیک قرار می گیرد.
یونس امامی دارنده ۲ مدال برنز جهان در کشتی آزاد برای حضور در بیست و دومین دوره لیگ برتر جام یادگار امام (ره) به تیم پتروپالایش تاکستان قزوین پیوست.
دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی کشتی آزاد در وزن ۷۴ کیلوگرم با وجود کسب این نتیجه همچنان از باخت در مرحله نیمه نهایی و از دست دادن فینال دلگیر و ناراحت است.
یونس امامی پس از کسب مدال برنز مسابقات جهانی قول مدال خوشرنگ‌تر در سال آینده را داد.
یونس امامی که برای کسب مدال طلا به بلگراد پا گذاشته بود، بعد از کسب مدال برنز روی سکوها اشک هایش جاری شد.
یونس امامی کشتی‌گیری که که در مسابقات قهرمانی جهان در بلگراد شایستگی صعود به فینال و کسب نشان طلا را داشت، با اشتباهات خودش دو بر دو به حریف آمریکایی باخت و به برنز رسید. او هنگام دریافت نشان برنز اشک ریخت و بسیار ناراحت بود
نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد ایران با برتری مقابل حریفی از هند به مدال برنز جهان رسید.
یونس امامی کشتی‌گیر وزن ۷۴ کیلوگرم ایران با پیروزی مقابل جاگلان حریف هندی مدال برنز رقابت‌های این وزن را به گردن آویخت.
برنز جهان برای امامی؛ کمترین حق یونس در بلگراد
آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران با پیروزی در مصاف رده بندی رقابتهای قهرمانی جهان در صربستان به مدال برنز دست یافت.
کایل داک از چنگ امامی در رفت؛ یونس به فینال نرسید
یونس امامی با شکست مقابل کایل دیک آمریکایی راهی دیدار رده بندی وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان شد.
یونس امامی در نیمه نهایی وزن ۷۴ کیلوگرم برابر کایل دیک از آمریکا با نتیجه ۲ بر ۲ به دلیل داشتن اخطار شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.
یونس امامی و کامران قاسمپور به دیدار نیمه پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان راه پیدا کردند.
یونس امامی و کامران قاسمپور با پیروزی برابر رقبایشان به نیمه نهایی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان راه یافتند.
یونس امامی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان در دیدار یک چهارم نهایی مقابل بایراموف از آذربایجان با نتیجه ۸ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.
در چارچوب رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان؛ یونس امامی در دومین دیدار خود مقابل اندروسی از استونی در ۱ دقیقه و ۱۱ ثانیه موفق شد حریف خود را با براندازهای پی در پی شکست دهد.
یونس امامی در یک‌هشتم وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل انریکه پرز کاستیلانوس از گوتمالا با نتیجه عالی ۱۰ بر ۰ به پیروزی رسید.
دارنده مدال برنز جهان از عزم خود برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال در رقابت‌های جهانی صربستان خبر داد و گفت: کشتی‌گیر آمریکایی و دیگر رقبایم را با کمک کادر فنی به دقت آنالیز کرده‌ایم.
رقابت های وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 25 و 26 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و یونس امامی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ