محمد انصاری که بعد از عمل جراحی رباط صلیبی اکنون دور از میادین است، با پیشنهاد جالبی از سوی سرمربی مس رفسنجان مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی لاریجانی در جمع گروهی از کارآفرینان استانی گفت: متمرکز اداره کردن کشور غلط است و باعث میشود نخبگان استانی احساس مشارکت نکنند. مصالح منطقه ای را مرکز نشینان به خوبی نمی دانند و مناطق بهتر می‌دانند.
علی لاریجانی گفت: در قانون اساسی چند وزراتخانه فقط نام برده شده که شامل وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه، دفاع و دادگستری است. اتفاقا این‌ها را نمی‌شود منطقه‌ای کرد. به نظرمن باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه‌ای مسئول چند استان می‌شوند، از مجلس هم رای اعتماد می‌گیرند.
جواد نکونام سرمربی استقلال بابت جذب بازیکنان جدید، روی حرف خودش ایستاد
فرهاد مجیدی در مصاحبه تازه‌اش، استقلال را بزرگ‌ترین باشگاه آسیا دانسته است. سوال اینجاست که اگر استقلال واقعا در چنین وضعیتی قرار دارد، چرا شما در دوران بازی و مربیگری، همواره خواهان ترک این تیم با اولین پیشنهاد دریافتی بودید؟
هادی عقیلی می‌گوید به دنبال فرصتی برای بازگشت به فوتبال ایران بوده و به همین دلیل به پیشنهاد باشگاه‌ گل‌گهر پاسخ مثبت داده است.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال پیشنهاد حضور چند مربی قدیمی برای هدایت تیم جوانان را نپذیرفت.
مارکو سلیوا پیشنهاد مربیگری در عربستان با دستمزد قابل توجه را تایید کرد.
طبق ادعای منابع ایتالیایی، لوچانو اسپالتی منتظر یوونتوس است و به همین دلیل قصد مربیگری در خارج از ایتالیا را ندارد. او به پیشنهاد الاهلی نیز پاسخ رد داده است.
پیشنهاد وسوسه کننده عربستانی‌ها می تواند لوچانو اسپالتی را برای بازگشت زودهنگام به عرصه مربیگری وسوسه کرده است.
آنتونیو کونته، سرمربی سابق تاتنهام، تاکید کرد با وجود اشتیاق بالای برای مربیگری بابت اینکه هنوز کار جدیدی پیدا نکرده استرس ندارد.
زین‌الدین زیدان پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن برای مربیگری در این تیم و نشستن به جای کریستف گالتیه اخراج شده را رد کرد.
زین‌الدین زیدان پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن برای مربیگری در این تیم و نشستن به جای کریستف گالتیه اخراج شده را رد کرد.
رسول خطیبی اعلام کرد می‌خواهد دوباره به مربیگری برگردد و علاقه‌ای به ادامه فعالیت به عنوان مدیرعامل در فوتبال ندارد.
مائوریسیو ماکری، رئیس جمهور سابق آرژانتین، که 12 سال رئیس بوکاجونیورز نیز بود، فاش کرد که در سال 2006 قصد داشت به پپ گواردیولا پیشنهاد مربیگری بدهد.
جدیدترین خبر درباره سامان، پیشنهاد شفیلدیونایتد است. باشگاهی با قدمت ۱۶۸ سال در منطقه یورکشایر انگلیس که فصل را با کسب رده دوم چمپیونشیپ به پایان رساند و مجوز صعود به لیگ برتر را به دست آورد. بعد از برنلی با ونسان کمپانی، این شفیلدیونایتد بود که با مربیگری پل هکینگ بوتام توانست با کسب ۸۸ امتیاز راهی لیگ برتر شود
تاتنهام بعد از اخراج کریستین استلینی مصمم است یولیان ناگلزمان را به عنوان سرمربی دائمی استخدام کند ولی این مربی آلمانی برای پذیرش این پیشنهاد دو شرط مهم دارد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری پیش از بازی با ویارئال در مورد پیشنهاد مربیگری برزیل هم صحبت کرد.
سرمربی سابق رئال مادرید در انتظار دریافت دو پیشنهاد اغواکننده برای بازگشت به نیمکت داغ مربیگری است.
در پرتغال ادعا می کنند که ژوزه مورینیو فعلا قصد ندارد هدایت تیم ملی کشورش را برعهده بگیرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: چند پیشنهاد دارم ولی می‌خواهم در آسیا بمانم.
دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از گزینه‌های مربیگری تیم رییکا کرواسی معرفی شد.
پس از پاسخ منفی جواد نکونام به کمک مربیگری در تیم ملی، فدراسیون فوتبال به دنبال انتخاب بک دستیار ایرانی برای کارلوس کی‌روش است.
مدیرعامل باشگاه مس سونگون اعلام کرد که فعلا قصد بازگشت به عرصه مربیگری را ندارد.
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال با تشریح دلایل حضورش در این تیم و جدایی بعد از قهرمانی در لیگ ایران، گفت: «برونو متسو» اولین پیشنهاد مربیگری را به من داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ