یزدانی با عبور از سد حریف خود عنوان قهرمانی مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی را از آن‌ خود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از آرمان رمضانی، حالا امید حامدی فر نیز که به دنبال جدایی از استقلال بود، به تمرینات فراخوانده شد.
یک پل در حال ساخت بر روی رودخانه گانگا در ایالت بیهار در شرق هند روز یکشنبه فروریخت، اما گزارشی از تلفات انسانی اعلام نشده است.
چند ساعت پس از موشک‌باران مناطقی از اوکراین به دست نیروهای روسیه، باردیگر آژیر هشدار در سراسر اوکراین به صدا درآمد.
نیمار که مصدوم است و این روزها در ریودوژانیرو حضور دارد، اعلام کرد که برای دومین بار پدر خواهد شد.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند دنی آلوز که قرار است دوشنبه این هفته در دادگاه حاضر شود در دفاعیات خود ماجرای اتهاماتش را متفاوت با آنچه پیش از این به زبان آورده بود روایت خواهد کرد.
رشت- مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از مشاهده و ثبت تصویر پلنگ ایرانی برای دومین بار در روزهای گذشته در منطقه شکار ممنوع اشکورات رودسر خبر داد.
دورتموند با پیروزی 2-1 مقابل لایپزیش، بار دیگر به صدر جدول بوندس‌لیگا صعود کرد.
بعد از سعید صادقی این می‌تواند بدترین خبر برای یحیی گل محمدی در آستانه یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصلش باشد: مصدومیت شیخ دیاباته.
او تحت عمل جراحی قرار گرفته و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.
باشگاه النصر عربستان بعد از جذب کریستیانو رونالدو این بار روی ادن هازارد دست گذاشته است.
کرواسی در دومین بازی پیاپی با سود بردن از ضربات پنالتی موفق به عبور از حریف شد تا اکنون در جمع چهار تیم برتر جام جهانی حاضر باشد تا در رکوردی جالب طی 9 بازی آخر خود درتورنمت‌های مهم (جام ملت‌ها و جام جهانی) و در وقت اضافه، هشت بار حریفان را شکست داده باشند.
امیر علی اکبری بعد از شکست‌هایی که در مسابقات سازمان وان چمپیون شیپ به دست آورده حالا با کمک علیرضا استکی روز‌های جدیدی را شروع کرده و این بار به سنگاپور می‌رود تا دومین برد پیاپی خود را در این رقابت‌ها به دست بیاورد.
امیر علی اکبری بعد از شکست‌هایی که در مسابقات سازمان وان چمپیون شیپ به دست آورده حالا با کمک علیرضا استکی روز‌های جدیدی را شروع کرده و این بار به سنگاپور می‌رود تا دومین برد پیاپی خود را در این رقابت‌ها به دست بیاورد.
سعید مهری در جریان پیروزی آبی‌ها برابر نساجی در سوپرجام فوتبال ایران توانست دقایقی را برای تیمش به میدان برود.
مدت ها است که عرضه خودرو در بورس کالا آغاز شده است و تاکنون خودروهای مختلفی برای عرضه بر روی تابلو بورس کالا رفته اند. خبرهای منتشر شده بیانگر آن است که قرار است هایما محصول تولیدی ایران خودرو برای دومین بار میهمان بورس کالا باشد. جزئیات این عرضه را در مطلب زیر بخوانید.
مکس ورشتپن، راننده هلندی ردبول برای دومین بار پیاپی قهرمان رقابت‌های فرمول یک شد.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین امروز اعلام کرد: امروز برای دومین بار شورای حکام آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی به مسأله ایران می پردازد.
دیگنیتی پرایم روز چهارشنبه 30 شهریور برای دومین بار با قیمت پایه 8 میلیارد و 215 میلیون ریال به تالار بورس می رود.
اخراج عجیب مهوی طارمی با دو کارت زرد باور نکردنی برای او جرقه یازده دقیقه طوفانی را در متروپولیتانو زد.
با تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای دومین سال پیاپی ، توانگری مالی بیمه معلم معادل 124درصد در سال 1401 و با افزایش معنادار نسبت به سال 1400 ،بار دیگر در سطح یک قرار گرفت.
عملکرد مدافع ملی پوش ایرانی تیم الاهلی در دیدار مهم هفته دوم باعث شد برای دومین بار پیاپی او را در تیم بهترین های هفته قرار بگیرد.
کارشناسان جمهوری اسلامی ایران برای دومین بار در دو روز گذشته، دقایقی پیش به منظور ادامه مذاکراتی که با محور رفع تحریم‌ها در وین جریان دارد، وارد هتل کوبورگ شدند.
سرمربی تیم فوتبال فنرباغچه بار دیگر تاکید کرد که تیمش نیازی به مهاجم جدید ندارد و به بازیکنان فعلی خود اعتماد دارد.
افشای راز جسد زن‌ تنها در قطار کرمان مشهد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ