محمد اسلامی درباره احتمال صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه کشورمان اظهار کرد: ما به آن‌ها بهانه نمی‌دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال به اظهارات وزیر امورخارجه در عربستان که از احتمال برگزاری دیدارهای دوستانه میان تیم های فوتبال دو کشور خبر داده بود، واکنش نشان داد.
وزیر دفاع بولیوی در واکنش به ابراز نگرانی آرژانتین از احتمال خرید پهپاد‌های ایرانی از سوی دولت لاپاز، گفته کشورش به فناوری پیشرفته پهپاد‌های ایران برای تامین امنیت مرز‌های خود نیازمند است.
مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به اخبار مطرح شده پیرامون انتقال مهدی طارمی به باشگاه میلان، از توانایی‌های مهاجم ایران تمجید کرد.
فسخ یک طرفه بیرانوند با پرسپولیس تمام نقل و انتقالات تابستانی ایران را تحت تاثیر خود قرار داد. مذاکره او با استقلال و احتمال رفتنش به اردوگاه رقیب سنتی موجب واکنش از سوی افراد مختلفی شده است.
بنابر گزارش دویچه وله، هاوکینز در این گفتگو که در وبسایت برکینگ دیفنس منتشر شده است، گفت که «این ادعا با عقل جور درنمی‌آید.»
دبیر فدراسیون هندبال اعلام کرد انصراف تیم ملی نوجوانان دختر از مسابقات آسیایی محرومیت و جریمه ای برای ایران در پی نخواهد داشت.
امین اسماعیل نژاد احتمالا به عدم صدور ویرایش واکنش نشان داد.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اعلام کرد که از باخت تیم فوتبال جوانان ایران مقابل عراق و عدم صعود به جام جهانی راضی نیست.
در شرایطی که بحث احتمال حضور «هروه رنار» سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان در ایران به جای کارلوس کی‌روش مطرح شده است، دو روزنامه نگار ورزشی عربستان به این موضوع واکنش نشان دادند.
نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا به سئوالی درباره احتمال حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی ایران واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز از پیشنهاد و تمایل فدراسیون فوتبال به سرمربی پرتغالی این تیم برای حضور در تیم ملی ابراز بی اطلاعی کرد.
وزیر خارجه در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند، اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه پتانسیل بازیکنان جوان در ایران دیوانه کننده است، از احتمال جذب یک بازیکن ایرانی برای تیم سوچی روسیه خبر داد.
سرمربی تیم فوتبال فاینورد به احتمال جدایی بازیکن ایرانی خود در نقل و انتقالات زمستانی واکنش نشان داد.
مدیر برنامه علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به احتمال انتقال او به باشگاه پاناتیناکوس یونان واکنش نشان داد.
سرمربی تیم فوتبال پورتو از مهاجم ایرانی تیمش به خاطر گلزنی در دیدار مقابل انگلیس تمجید کرد و به تلاش باشگاه‌های دیگر برای خرید او واکنش نشان داد.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از گلزنی برای این تیم در لیگ پرتغال، گفت: فعلا به پورتو فکر می‌کنم نه جام جهانی.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد با شرایط فعلی بعید است موضوع بازگشت علی ارسلان به تیم ملی ایران به واقعیت بپیوندد.
«میخائیل اولیانوف» در توئیتی نوشت: پیامد‌های بسیار منفی تصویب قطعنامه درباره ایران در نشست ژوئن شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را باید به خاطر بیاوریم. روسیه پیش از از رای گیری در مورد آن هشدار داده بود.
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیامی به گمانه زنی ها برای تغییر سرمربی این تیم و احتمال بازگشت کارلوس کی‌روش واکنش نشان داد.
وزیر ورزش در مورد احتمال تغییرات در نیمکت تیم ملی و انتخاب سرمربی جدید، تنها به بیان این نکته اکتفا کرد: «هنوز که اردو شروع نشده است. اجازه بدهید اردو تشکیل شود تا بعد.»
پیشکسوت آبی پوشان در واکنش به احتمال بازگشت شیخ دیاباته به لیگ برتر ایران و پیوستن به تیم پرسپولیس، گفت: شاید هم او می‌خواهد کفش طلایش را بگیرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ