حمد بن عبدالله آل خلیفه، فرمانده نیروی هوایی بحرین در مراسم تحویل این جنگنده گفت: نیروی هوایی بحرین در حال حاضر مجهز به ۲۲ فروند جنگنده «F-۱۶ Block ۴۰» است و امروز به اولین نیروی هوایی در سراسر جهان تبدیل شد که جنگنده F-۱۶ Block ۷۰ را تحویل گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین اجلاس بین المللی ورزش همگانی با حضور مدرسینی از چند کشور جهان مهرماه سال جاری به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.
چین بزرگترین اقتصاد آسیا است و طبق پیش بینی PwC تا سال ۲۰۵۰ بزرگترین اقتصاد جهان خواهد شد. امروزه ۹۵ درصد از آیفون ها، آیپد‌ها و مک بوک‌های شرکت اپل در چین تولید می‌شوند. این کشور همچنین منبع حدود ۲۰ درصد از درآمد شرکت در سال ۲۰۲۲ (۷۴ میلیارد دلار) بود. شرکت اپل نیز در حال نفوذ در هند است. در اوایل سال جاری، تیم کوک اولین فروشگاه خرده فروشی این غول فناوری را در کشور در بمبئی افتتاح کرد.
در آخرین روز مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان، ناهید کیانی نشان برنز خود را با برتری مقابل حریفی از کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی قطعی کرد.
صنعت فولاد و سیمان از مهم ترین صنایع جهان در توسعه اقتصادی کشور ها هستند. سیمان پس از آب پرمصرف ترین محصول جهان بشمار می آید. در این مطلب قصد داریم تا به تحلیل بنیادی سیمان اردستان یکی از شرکت های فعال در حوزه صنعت سیمان بپردازیم. شرکتی که در سال های اخیر سهام آن در بورس برای اولین بار عرضه شد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از تدوین کتاب عضویت و داوطلبی در جمعیت هلال احمر برای اولین بار در کشور خبر داد.
اولین امپراتور کشور، جیمو، یک شخصیت افسانه‌ای است که گمان می‌رود از نوادگان الهه خورشید آماتراسو باشد. خانواده سلطنتی ژاپن به دنبال انتقال ژن‌های اجداد خود و حفظ پیوند الهی بوده‌اند. سرنوشت پرنسس توشی به محض تولد مهر و موم شد. او هرگز نمی‌توانست به تاج و تخت بنشیند و فقدان نجیب زادگان واجد شرایط برای ازدواج به این معنی بود که انتخاب ازدواج او عواقب تغییر دهنده بزرگی در زندگی او خواهد داشت. اگر پرنسس توشی تصمیم بگیرد که ازدواج نکند، باید یک دوشیزه مقدس شود.
اولین همکاری مشترک فدراسیون تنیس و فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی با برگزاری لیگ تنیس ساحلی کیش «جام خلیج فارس» آغاز شد.
تخم مرغ، مرغ و ماهی از آزمایشگاه: سنگاپور اولین کشور در جهان می‌باشد که فروش گوشت تولید شده از سلول‌های بنیادی را تایید کرده است. با این وجود، این پرسش مطرح می‌شود که آیا گوشت تولید شده در آزمایشگاه برای تغذیه جهان کافی می‌باشد؟
نایب‌ قهرمان کشتی آزاد جهان گفت که به دنبال شکست همه مدعیان وزن اول در مسابقات قهرمانی کشور به عنوان اولین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی است.
زمانی که اولین بار مالیات عامل پیشرفت و ترقی کشور عنوان شد، مردم آن را یک موضوع سفارشی استنباط کرده باشند یا محصول درک ناصحیح از واقعیات، اما امروز در سطح جهان، این گزاره به اثبات رسیده است.
اولین اردوی تیم ملی هاکی سالنی کشور جهت آماده سازی جام جهانی ۲۰۲۳ آفریقای جنوبی ، در شهر یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
اولین اردوی تیم ملی هاکی سالنی کشور جهت آماده سازی جام جهانی ۲۰۲۳ آفریقای جنوبی ، در شهر یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال عصر یکشنبه ( ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ) برای اولین باردر خاورمیانه به میزبانی کشور قطر و در شهر دوحه آغاز شد. هواداران فوتبال از سراسر جهان خود را به سواحل خلیج فارس رسانده اند تا در سی روز آینده شاهد رقابت تیم های محبوبشان باشند.
رییس فدراسیون بوکس ایران برای شرکت در رقابت‌های مشتزنی جوانان جهان راهی این کشور شده و حالا تردیدهایی درباره بازگشت اعضای تیم ملی جوانان نیز وجود دارد. آیا با یک پناهندگی دسته‌جمعی روبرو هستیم
تکواندوکار وزن ششم تیم ملی ایران به عنوان اولین نماینده کشورمان روز دوشنبه کار خود را در مسابقات قهرمانی جهان با مبارزه برابر حریفی از کانادا آغاز می کند.
تکواندوکار وزن ششم تیم ملی ایران به عنوان اولین نماینده کشورمان روز دوشنبه کار خود را در مسابقات قهرمانی جهان با مبارزه برابر حریفی از کانادا آغاز می کند.
تیم ملی ژاپن یکی از ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر به عنوان اولین تیم در روز دوشنبه، ۷ نوامبر (۱۶ آبان) وارد کشور قطر خواهد شد.
ششمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال، سال 1958 به میزبانی چهارمین کشور اروپایی در سوئد برگزار شد.
ششمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال، سال 1958 به میزبانی چهارمین کشور اروپایی در سوئد برگزار شد.
قطر از بهترین تیم‌های فوتبال جهان برای اولین دوره جام جهانی فوتبال در خاورمیانه و جهان عرب استقبال می‌کند. انتظار می‌رود حدود ۱.۲ میلیون هوادار در طول مسابقات از این کشور دیدن کنند.
آزمون چند روزی است تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده و حالا در جدیدترین خبر، قرار است این بازیکن راهی کمپ پزشکی کشور قطر شود تا تمرینات ویژه خود زیر نظر پزشکان بایرلورکوزن را در کمپ پزشکی مجهز کشور میزبان جام جهانی پشت سر بگذارد.
در شبی که کشتی فرنگی ایران از کسب مدال در چهاروزن ناکام بود، علی ارسلان توانست در اولین تجربه خود مدال طلای جهان را به گردن بیاویزد.
مراسم تحلیف اولین رئیس‌جمهور چپ‌گرای کلمبیا با حضور مقامات بیش از ۶۰ کشور جهان، در محل کنگره و مقابل مجلس سنا و کاخ ریاست جمهوری برگزار شد.
اولین نمایش جهانی این مستند در سی و‌ چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند «ایدفا» که معتبرترین جشنواره مستند جهان است، رقم خورد. «مشق امشب» در بخش مستندهای اجتماعی-انتقادی بیست و‌ چهارمین جشنواره فیلم مستند لیوبلیانا که از ۱۸ تا ۲۵ اسفند در کشور اسلوونی برگزار می‌شود، روی پرده می‌رود که بخشی غیررقابتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ