الریاضیه می‌نویسد: حالا انتظار می‌رود امضای قرارداد با استیون جرارد نهایی و قطعی نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان در شرایطی در هفته گذشته با صرف هزینه هنگفت توانسته نیمار، یکی دیگر از برترین‌های فوتبال دنیا را به خدمت بگیرد که مدیران ایرانی هم پیش‌تر یک برزیلی را وارد لیگ و باشگاه مطرح پرسپولیس کردند؛ تفاوتش این بود که نیمار، کاپیتان تیم ملی برزیل است و برزیلی مذکورِ پرسپولیس فقط یک پرنده‌فروش بود که به‌جای مهاجم گل‌زن به این تیم انداخته شد.
وزیر امور خارجه گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
وزیر امور خارجه عربستان گفت: عربستان مصمم است که رابطه با جمهوری اسلامی ایران توسعه یابد.
آژانس گردشگری دولتی سعودی "Visit Saudi" رسما اسپانسر جهانی جدید لالیگا شد.
عربستان سعودی یک شهروند آمریکایی را که به قتل پدر مصری خود محکوم شده بود، اعدام کرد.
اگر سرخیو راموس به لیگ عربستان نرود، او به پیشنهاد گالاتاسرای پاسخ مثبت خواهد داد.
عربستان سعودی امروز شنبه از تعیین سفیر جدید خود در فلسطین خبر داد که البته به صورت غیر مقیم و فوق العاده در اراضی اردن حضور خواهد داشت.
امروز شنبه در شهر جده عربستان نشستی در ارتباط با بحران اوکراین در سطح مشاوران امنیت ملی برخی کشورها برگزار می‌شود.
ریاض محرز، مهاجم منچسترسیتی، با باشگاه الاهلی عربستان به توافق رسید.
ممکن است فابینیو، ستاره برزیلی لیورپول، هم به زودی راهی لیگ عربستان شود. او از الاتحاد پیشنهاد بالایی دریافت کرده است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، قصد ندارد به باشگاه الهلال ملحق شود و این گزینه را از بین مقصدهای احتمالی‌اش حذف کرده است.
دروازه‌بان شماره یک و تاثیرگذار پرسپولیس و تیم ملی با پیشنهاد وسوسه کننده‌ای از لیگ عربستان مواجه شده است.
سرمربی آرژانتینی الهلال با منتشر کردن پستی رسما از این تیم خداحافظی کرد.
کریستیانو رونالدو تصمیم دارد عربستان را ترک کند و به مادرید بازگردد.
کاپیتان رئال مادرید از تصمیم خود برای انتقال به لیگ عربستان منصرف شد.
اردوی مارچ تیم ملی عربستان آخرین حضور سرمربی مشهور فرانسوی خواهد بود که به تیمی در حوزه زنان خواهد پیوست
بعد از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر بحث حضور لیونل مسی در الهلال هم با جدیت مطرح است.
وقتی رهبران سعودی چشم‌انداز ژئوپلیتیک را بررسی می‌کنند، تصویری که می‌بینند به‌طور قابل‌توجهی با تصویری که همتایان آمریکایی‌شان می‌بینند، متفاوت است. برای نخبگان واشنگتن که به حمایت تقریبا تضمینی عربستان از ایالات‌متحده عادت کرده بودند، این واقعیت جدید یک شوک است، به همین دلیل است که برخی از سیاستمداران واکنش هیستریک به تصمیم اوپک‌پلاس نشان دادند.
به جرات می‌توان خبرسازترین رخداد هفته جاری را به سفر شی‌جین پینگ به عربستان و امضای او پای بیانیه‌های ضدایرانی کشور‌های عربی مورد ارزیابی قرار داد. همچنین، اعدام مجیدرضا رهنورد، یکی از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر کشور در روز دوشنبه (۲۱ آذر) دیگر رخدادی بود که در سطح رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی بازتاب بسیار گسترده‌ای را به همراه داشت.
به جرات می‌توان خبرسازترین رخداد هفته جاری را به سفر شی‌جین پینگ به عربستان و امضای او پای بیانیه‌های ضدایرانی کشور‌های عربی مورد ارزیابی قرار داد. همچنین، اعدام مجیدرضا رهنورد، یکی از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر کشور در روز دوشنبه (۲۱ آذر) دیگر رخدادی بود که در سطح رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی بازتاب بسیار گسترده‌ای را به همراه داشت.
«ما باید یاد بگیریم که در سیاست کشور‌ها حرف اول و آخر را منافع میزند نه اخلاق. چین هم مانند هر کشوری سعی دارد منافع خود را تامین کند. حالا این تامین منافع با رابطه با عربستان و توافقات پشت پرده با غربی‌ها انجام شود یا با ایران. فرقی نمی‌کند. هر سو که بتواند منافع ملی آن‌ها را تامین کند، به همان طرف می‌روند؛ بنابراین ما هم باید به فکر یک سیاست جدید و یارگیری تازه باشیم. به نظر من سیاست غربی‌ها این است که بعد از جدا کردن ایران از چین و روسیه که حق وتو دارند، به این سمت خواهد رفت که دوباره ایران را ذیل بند ۷ منشور سازمان ملل قرار دهند. به همین دلیل است که می‌گویم باید مقامات ایرانی این اتفاق را یک زنگ خطر بدانند.»
ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال با پیشنهاد عجیبی از سوی یکی از تیم های باشگاهی عربستان مواجه شده است!
آسیایی‌ها بعد از شکست عجیب ایران مقابل انگلیس، دومین شوک را هم به جام‌جهانی وارد کردند و بعداز شکست غافلگیرکننده آرژانتین توسط عربستان، اینبار توسط ژاپن تیم مدعی آلمان را مغلوب ساختند! قطر آبستن حوادث است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ