نمانیا ماتیچ، هافبک رم، می‌گوید از این که بارها توانسته برای تیم ژوزه مورینیو بازی کند بسیار خوشحال و راضی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از اعتراض شدید مورینیو به جدایی نمانیا ماتیچ از رم در بازی دوستانه اخیر این تیم، جالوروسی و پاری سن ژرمن برای انتقال لئاندرو پاردس به تیم ایتالیایی به توافق رسیدند.
ماتیا گراسانی، وکیل و متخصص قوانین ورزشی، مدعی شده که کیلیان امباپه می‌تواند قراردادش را با پاری سن ژرمن فسخ کند.
پائولو دیبالا و نمانیا ماتیچ در جدیدترین تمرین رم شوخی جالبی را به نمایش گذاشتند که مورد توجه هواداران جالوروسی قرار گرفته است.
ماتیا پرین، دروازه‌بان دوم یوونتوس، پیشنهادی از سوپرلیگ ترکیه دریافت کرده است.
ماتیس دلیخت، مدافع تیم ملی هلند، به دلیل مصدومیت نمی تواند در نیمه نهایی لیگ ملت ها برابر کرواسی به میدان برود.
ماتی کازیسکی، ستاره فصل قبل سری آ به میلانو پیوست.
نمانیا ماتیچ، بازیکن باتجربه رم، پیش از رویارویی با بایرلورکوزن در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا درخصوص اهمیت این رویارویی برای خودش صحبت کرد.
ماتیس می‌گوید: «هدف CEBRA کشف ساختار سیستم‌های پیچیده است. با توجه به اینکه مغز پیچیده‌ترین ساختار جهان ماست، یک فضای آزمایشی جامع و کامل برای CEBRA محسوب می‌شود. همچنین می‌تواند در مورد نحوه پردازش اطلاعات توسط مغز داده‌های جدیدی به ما ارائه کند و بستری برای کشف اصول جدید علوم اعصاب باشد.»
ماتیا دیشیلیو، هافبک ایتالیایی یوونتوس، در جریان بازی امشب مقابل لچه با آسیب دیدگی جدی از ناحیه زانو مواجه شد.
ماتیس دلیخت، مدافع بایرن مونیخ، معقتد است که سیتی در بازی امشب خیلی بهتر از آنها بود.
ماتیس دلیخت، مدافع هلندی بایرن مونیخ، پیش از دیدار تیمش با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان می‌گوید ارلینگ هالند در اوج آمادگی است ولی خط دفاعی بایرن می‌تواند مانع از گلزنی او بشود.
ماتیس دلیخت، مدافع هلندی بایرن مونیخ، در دیدار مقابل فرایبورگ با یک شوت دیدنی از راه دور دروازه این تیم را باز کرد تا قفل دروازه‌ها باز شود.
ماتیس دلیخت، مدافع هلندی بایرن، می‌گوید اریک‌ تن‌هاخ زمانی که سرمربی آژاکس بود به او توصیه کرده بود به جای یوونتوس راهی بایرن مونیخ شود.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق رم و رئال مادرید، ژوزه مورینیو را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت او هيچوقت مربی بزرگی نبوده است.
ماتیس دی‌لیخت، مدافع جوان تیم ملی هلند، مشکلی با نیمکت نشینی در ترکیب این تیم ندارد.
ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی بایرن مونیخ، بابت مصدومیت لوکاس هرناندز ابراز تاسف کرده است.
ماتیس دی‌لیخت، مدافع هلندی و سابق یوونتوس، دلایل جدایی از این باشگاه در فصل تابستان را تشریح کرده است.
پائولو دیبالا که نامش در فهرست یازده نفره رم برای بازی امشب با آتالانتا دیده می‌شد در جریان گرم کردن تیم رم از ترکیب کنار گذاشته شد تا نمانیا ماتیچ به جای او بازی کند.
لیورپول که نخستین بازی‌اش را به ناپولی باخته بود، اولین بردش در لیگ قهرمانان را مقابل آژاکس جشن گرفت.
ماتیس تل، خرید تابستانی بایرن مونیخ، با گلزنی در بازی امروز این تیم مقابل اشتوتگارت به جوان‌ترین گلزن تاریخ بایرن در بوندس‌لیگا تبدیل شد.
ماتیا پرین، دروازه بان ایتالیایی یوونتوس، امروز مرد اول تیمش در دیدار مقابل فیورنتینا بود.
ماتیس دی‌لیخت معتقد است که در بایرن مونیخ روزهای بهتری نسبت به یوونتوس خواهد داشت. او به انتقادات اخیر لئوناردو بونوچی نیز پاسخ داد.
ماتیس دی‌لیخت، مدافع هلندی بایرن مونیخ، می‌گوید برای این که بتواند تجربه جدیدی از دنیای فوتبال داشته باشد این باشگاه را انتخاب کرده است.
بایرن مونیخ مجوز بازی ماتیس تل، خرید جدید فرانسوی‌اش، را از یوفا دریافت کرد و این ستاره 17ساله می‌تواند در اولین بازی باواریایی‌ها در بوندس‌لیگا به میدان برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ