آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی گفت: امروز حل مشکل معیشت مردم در اولویت کار مسئولین باشد و با وحدت و اتحاد، خدمت به این مردم را سرعت بخشند و زمینه را برای نفوذ دشمن مسدود نمانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پیام تسلیت سید محمد خاتمی آمده است: درگذشت خسارتبار عالم پرهیزکار و یار همراه مورد اعتماد حضرت امام و خدمتگزار صدیق اسلام و انقلاب و ایران آیت الله حاج حسن صانعی را صمیمانه تسلیت می‌گویم.
دبیر کل سازمان ملل با اشاره به دریافت نامه آیت الله سیستانی درباره حادثه قرآن سوزی در سوئد اعلام کرد: پیام  آیت‌الله العظمی سیستانی را دریافت کردم و از تلاش‌های ایشان کمال تشکر را دارم.
آیت الله رئیسی رئیس جمهور در پیام نوروزی خود گفت: آغاز سال جدید را به همه هموطنان عزیز، همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند و همه کسانی که دل در گروی ایران عزیز دارند، تبریک می‌گویم.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت آیت الله باکویی پیام تسلیتی صادر کرد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت همسر مکرمه شهید آیت الله مطهری، پیام تسلیتی صادر کرد.
آیت الله سیستانی در پیام تسلیتی درباره وقوع زلزله در ترکیه و سوریه اعلام کرد: امید است با همت مسئولین ذیربط و عموم مردم خیر، هر چه سریعتر نیاز‌های لازم برای آسیب دیدگان فراهم شود.
حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت پدر سیدمصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفتند.
در پی درگذشت همسر شهید محراب، آیت الله محمد باقر حکیم، رهبر جریان حکمت ملی پیام تسلیتی صادر کرد.
آیت الله نوی همدانی: تردیدی نیست که اهانت‌های گذشته با ساحت نورانی و مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم (صلی اللّه علیه و آله) و اخیراً هم به جایگاه مرجعیت و رهبری شیعه با هدایت اربابان صهیونیستی‌شان بوده است.
آیت الله جنتی به مناسبت برگزاری مراسم نکوداشت آیت الله سید علی شفیعی در دزفول، در پیامی از مقام شامخ علمی و مجاهدت‌های این عضو مجلس خبرگان رهبری تجلیل کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به مسقط، پایتخت عمان گفت: پیام آیت الله رئیسی را تقدیم سلطان عمان خواهم کرد.
رهبر شیعیان بحرین در اظهاراتی به مناسب روز شهید در این کشور بر ادامه جهاد اصلاح و تغییر تاکید کرد.
آیت الله سیستانی مرجع شیعیان عراق با صدور پیامی ارتحال آیت الله محمد صادق روحانی مرجع تقلید و فقیه و عالم برجسته حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با صدور پیام تسلیتی، حوادث تروریستی در شهرهای ایذه و اصفهان را محکوم کرد.
آیت الله مکارم شیرازی طی پیامی درگذشت همشیره مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی ضمن ابراز تاسف و همدردی با مجروحان جنایت تروریستی در شاهچراغ شیراز خواستار تسریع در شناسایی و مجازات عاملان آن شد.
مجموعه‌ی رفتار‌ها و وقایعی که موجب این اتفاق ناگوار و تأسف برانگیز شده، هم غیرقانونی است، هم غیرعُقلائی است و هم نامشروع.
آیت الله نوری همدانی در پیامی، راهپیمایی اربعین را حفظ شعائر الهی برشمرد و از ستاد اربعین، وزارت کشور و همه نهادهای مردمی که در این مسیر تلاش کرده‌اند، تشکر کرد.
آیت الله سید حسین صدر از علمای برجسته عراقی از همه طرف های درگیر در بحران این کشور تقاضا کرد فورا سلاح ها را بر زمین بگذارند.
رئیس جامعه روحانیت مبارز در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله ناصری گفت: ایشان پیشگام در ساماندهی فعالیت‌های خیر و عام المنفعه بود.
فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی رحلت عالم ربانی روحانی عالیقدر و فقید وارسته، حضرت آیت الله محمدعلی ناصری (رحمه الله علیه) را تسلیت گفت.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام تسلیت خود به مناسبت رحلت آیت الله ناصری گفت: آن مرحوم در طول عمر پر برکت خویش اهتمام ویژه‌ای به نشر معارف اسلامی و شعائر اهل بیت (ع) داشتند.
رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه و رئیس مجلس در پیامهای جداگانه درگذشت آیت الله محمدعلی ناصری، استاد اخلاق و مدرس حوزه های علمیه را تسلیت گفتند.
طلافروش ورشکسته همدست سارقان خانه های اعیانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ