محمدرضا تندروان، سرمربی شهداب به ناکامی بزرگ این تیم در آسیا واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرونده سومین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در یکی از عمارت های خاص تهران و با حضور چهره های مطرح بسته شد.
ستاره سالهای قبل باشگاه استقلال در جلسه پیشکسوتان صحبت های بسیار تندی! را علیه برخی مدیران سابق این تیم انجام داد.
بازیکنان و کادر فنی پاری سن ژرمن پیش از سفر به ژاپن بدون حضور کیلیان امباپه مقابل هواپیما عکسی یادگاری گرفتند تا خبرهای خط خوردن او از لیست تیم تایید شود.
یسپر وار، سفیر دانمارک، امروز از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بازدید کرد.
حواشی تیم ملی والیبال ایران در آمریکا وارد فاز تازه ای شده است.
به نظر می‌رسد سیاست مرتبط با ایران که امارات در حال اتخاذ آن است، بخشی از یک «سیاست همسایگی» گسترده‌تر سرمایه‌گذاری در ثبات منطقه‌ای است. از نظر امارات متحده عربی، با اتصال ایران به منطقه و جهان، تلاش‌ها برای حفظ عرضه جهانی انرژی، امنیت غذایی و زنجیره‌های تأمین بین آسیای مرکزی، اروپا و آفریقا تقویت خواهد شد. به عبارت دیگر، امارات ایران را از دریچه دستور کار ارتباطی خود می‌بیند.
سعیدی تصریح کرد: در دولت قبل که همه چیز را به کدخدا گره زده بود شاهد کاهش ارزش پول ملی بودیم، اما در این دولت هم تورم کالا‌های اساسی سفره مردم را کوچک کرده و روزی از همین تریبون مرغ ۲۵ هزار تومانی را نشان ناتوانی مدیران دولت وقت می‌دانستیم حالا چگونه در برابر مرغ ۱۰۰ هزار تومانی سکوت کردیم؟ یک سوم سرانه مصرف گوشت سفید در کشور کاهش یافته و مسئولان دولتی از شگفت زدگی مقامات خارجی از سرعت قطار اقتصاد دم می‌زنند، اما کاش از مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند و روستا‌ها سوال می‌کردند.
شاگردان ابراهیم اشکش این روزها سخت مشغول تمرین هستند.
یکی از این ایستگاه‌های معروف درشکه سواری که مسافران زیادی هم داشت چهارراه خرمشهر تقاطع خیابان سینا در منطقه ۱۱ امروز شهرداری بود. تقریبا بیشتر مسافران این ایستگاه زنانی بودند که برای زیارت اهل قبور راهی امام‌زاده حسن (ع) یا امام‌زاده معصوم (ع) و حرم شاه عبدالعظیم‌حسنی (ع) می‌شدند.
آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت: این روزها که شبکه‌های اجتماعی مسدود و محدودیتهای شدیدی بر اینترنت وضع شده است و کسب و کار و زندگی مردم مختل شده است؛ گسترده‌ترین اقدام ضدامنیتی علیه کودکان عزیز ایران زمین و در مدارس رخ داده است و مشخص نیست صاحبان آن نظریات مشعشع کجا هستند.
دلال یا به زبان محلی دَلار یا درار یک نوع چاشنی معروف در شمال کشور است که از ترکیب سبزی‌های معطر محلی با نمک تهیه می‌شود.
دلال یا به زبان محلی دَلار یا درار یک نوع چاشنی معروف در شمال کشور است که از ترکیب سبزی‌های معطر محلی با نمک تهیه می‌شود.
کارشناسان بر این باورند که بازگشایی اقتصاد چین چین تکانه مهمی را به رشد اقتصاد جهانی وارد می‌کند. این اقدام در دومین اقتصاد بزرگ جهان، با سرعت بخشیدن به افزایش مخارج خانوار و رشد سرمایه‌گذاری موجب می‌شود درحالی‌که سطح تقاضا در غرب رو به کاهش است اقتصاد جهانی شاهد یک سطح تقاضای قابل اتکا باشد.
در بازی فینال جام‌جهانی به پشت صحنه برنامه «جام ۲۲» در شبکه ورزش رفتیم و هیجان این رقابت را از زاویه‌ای متفاوت روایت کرده‌ایم.
سرکه‌های پرکاربرد، رایج و البته پرخاصیت تعدادی محدود دارند. هنگامی که سرکه به درستی استفاده شود، یک عنصر بسیار مفید و کاربردی است.
تماشاگران کشورهای مختلف در جام جهانی قطر با برافراشتن پرچم فلسطین و بدست گرفتن پارچه نوشته‌هایی مخالفت خود را با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ابراز داشتند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان با حضور در پک با سرمربی تیم ملی فوتبال دیدار کرد.
یوسف موکوکو الگوی میلیون ها نوجوان در سراسر دنیا در حالیکه فقط ۱۷ سال دارد با مشکلات عجیبی دست و پنجه نرم میکند.
اتحاد، جو‌ دوستانه و انگیزه فراوان؛ سه موردی که بازیکنان را به موفقیت در جام جهانی امیدوار کرده است.
محمد دانشگر عملکرد خوبی در خط دفاعی سپاهان داشت و چه بسا بهترین بازیکن این تیم نیز بود.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید برگزار شد و مهمترین صندلی آن به «محمود خسروی وفا» رسید که در رقابتی نزدیک از مهدی علی‌نژاد عبور کرد.
برای افرادی که با سندرم روده تحریک‌پذیر زندگی می‌کنند، استفاده از زیره در رژیم غذایی می‌تواند گرفتگی، نفخ، حالت تهوع و اسپاسم‌های گوارشی همراه با این بیماری را کاهش دهد.
با این چاشنی سندرم روده تحریک‌پذیر را درمان کنید
آیا بهبودی اقتصادی جهان در ۶ ماه آینده محتمل است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ