معاون عملیات سازمان امدادونجات از امدادرسانی به ۱۵ هزار و ۹۲۰ در راه مانده خبر داد و گفت: ۸۱۸ دستگاه خودرو از برف رها شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۲۳۵۳ نفر در حوادث هفته گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به شرکت ۳۹ تیم امدادی در عملیات امداد و نجات در حوادث جوی، از امدادرسانی به حادثه دیدگان در ۵ روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ۳ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی و‏ اسکان اضطراری حادثه دیدگان خبر داد.
جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۵۰۰ نفر در هفته گذشته خبرداد.
سمنان_ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه هلال احمر استان طی یک هفته گذشته در ۳۱ حادثه مختلف حضور داشته است، گفت: در مجموع این حوادث دو نفر در اثر تصادف جاده ای جان باختند.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی در یک هفته گذشته از امدادرسانی به ۹۰۹ نفر خبر داد.
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به این که سه استان مازندران، اصفهان و گلستان، پرحادثه‌ترین استان‌ها در هفته گذشته بوده است، اعلام کرد: در هفته گذشته، به ۱۳۱۴ نفر امدادرسانی شد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به متاثرین حوادث جوی در ۵ استان کشور خبر داد.
‎ جمعیت هلال احمر اعلام کرد: بیش از هزار و ۵۰۰ خانوار متاثر از توفان شن در سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۳۰ محور ریگان - ایرانشهر اتفاق افتاد عنوان کرد: این حادثه ساعت ۶:۴۴ صبح امروز اتفاق افتاد و امدادرسانی در این حادثه حدود ۲ ساعت به طول انجامید.
سرپرست سازمان امداد و نجات، با اشاره به عملیات امداد و نجات در سیل و آبگرفتگی و وزش باد ۱۲۰ روز در پنج روز گذشته، از امدادرسانی به ۲۱۹۰ نفر خبر داد.
معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از انجام عملیات امداد و نجات ۷۲ ساعته برای مواجه با اثرات وزش بادهای ۱۲۰ روزه خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۹۳ نفر از متاثرین سیل و آبگرفتگی ۴۸ ساعت گذشته در ۳ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی هلال‌احمر به حدود ۱۹۰۰ حادثه دیده طی هفته گذشته خبر داد
اردوغان با اشاره به عمق شدید خسارت و تخریب زلزله در ۱۰ استان جنوبی ترکیه و حجم تخریبات زیاد آن در مساحت ۵۰ کیلومتری خط زلزله گفت: تردد در برخی از جاده‌ها و خیابان‌ها به علت ریزش آوار ناشی از زلزله و نیز برخی مسیر‌های جاده‌ای نیز به علت شرایط جوی و بارش برف مسدود شد و همین امر امدادرسانی را با مشکل مواجه کرد.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به حدود ۴۶۰۰ حادثه دیده در کولاک، برف و آبگرفتگی در ۲۴ استان کشور خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات از امدادرسانی به ۱۵ هزار و ۹۲۰ در راه مانده خبر داد و گفت: ۸۱۸ دستگاه خودرو از برف رها شد.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار در ۴۸ ساعت گذشته، از امدادرسانی به حدود ۱۱۰۰ حادثه دیده خبر داد.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار در روزهای گذشته، از امدادرسانی به حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نفر خبر داد.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به حدود ۲۲۰۰ نفر در برف و کولاک و آبگرفتگی سه روز گذشته در کشور خبر داد
برف، کولاک و آبگرفتگی در ۲۴ استان کشور/ ۲۲۰۰ نفر امدادرسانی شدند رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به حدود ۲۲۰۰ نفر در برف و کولاک و آبگرفتگی سه روز گذشته در کشور خبر داد
رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر ضرورت در دستور کار قرار گرفتن آگاه‌سازی از انواع مخاطرات و آثار آنها، از امدادرسانی به حدود ۸۴ هزار نفر در سیلاب های اخیر خبر داد.
رئیس سازمان امدادونجات گفت: امدادگران هلال احمر در یک هفته گذشته جان ۸۰۹ هموطن را در حوادث مختلف نجات داده‌ و در مجموع به حدود ۱۶ هزار نفر امدادرسانی کرده‌اند.
سروری گفت: شهرداری تهران با بیش از ۲۰۰ دستگاه وسایل امدادی و حدود هزار نفر نیروی انسانی در محل حادثه حضور یافته تا به مردم امدادرسانی کند. اما چه مساله‌ای در رسانه‌ها بولد شد؟ «شوآف» شهردار تهران! چرا این اتفاق افتاد. چرا که شهردار تهران جزء اولین نفراتی بود که به منطقه سیل زده وارد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ