شاخص کل تا اواسط بازار روز جاری در مسیری صعودی حرکت کرد اما به مرور بر فشار عرضه‌ها افزوده شد و این موضوع می‌تواند تا حدی بر شروع معاملات بورس امروز نیز اثرگذار باشد. امروز بازار چگونه خواهد بود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار را ببینید، پیش بینی مهم از بورس فردا ۳۱ خرداد ۱۴۰۲، افشا اطلاعات این نماد خودرویی بر روی سامانه کدال؛ گزارش بازار اختیار معامله ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ + پادکست، افزایش سرمایه "بانک دی" در هاله‌ای از ابهام، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، سرانه خرید و فروش در بورس چقدر بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون واکنش مجید عشقی به ریزش‌های اخیر بورسٰ نرخ اسکناس و حواله دلار و یورو ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، قیمت این خودرو ۵۵۵ میلیون تومان شد، پیش بینی بورس امروز، سهام یک بانک در بازار فرابورس ایران پذیرش شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون نرخ یورو کاهشی شد؛ دلار ثابت ماند، پیش بینی بورس امروز ۶ خرداد ۱۴۰۲،  جزییات دو عرضه اولیه جدید، توصیه مهم به سهامداران، پیش بینی ۱۰ کارشناس از این هفته بورس، قیمت پژو ۲۰۶ در بازار امروز؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بورس این روزها چنگی به دل نمی زند و با اغماض می توان گفت در حال درجا زدن می باشد. هر آنچه بود در پایان معاملات امروز، کارنامه بورس در اردیبهشت ماه بسته خواهد شد و معامله گران از فردا معاملات خرداد ماه را آغاز خواهند کرد. ماهی که فصل مجامع است و بازار شرایط خاص خود را دارد. در گفتگو با برزو حق شناس کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس در خرداد ماه پرداخته ایم.
امروز مطالبی همچون رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت، اولین نرخ دلار در مرکز مبادله ارز و طلا کشف شد، خبر خوش خاندوزی برای بازار سرمایه، پیش بینی بورس فردا | دلایل صعود بورس امروز چه بود؟، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا تا قبل از جلسه‌ی بازار آزاد فدرال، خبر‌های مهم برای بورس فردا ۳ اسفند، فروش ربع سکه در بورس کالا متوقف شد، پژو ۲۰۷ در بورس کالا باچه قیمتی فروش رفت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بورس امروز نیز در ادامه معاملات خوب روز گذشته توانست از همان ابتدا روز بسیار سبزی را آغاز کند. شاخص کل بورس در انتهای بازار امروز افزایش قابل توجه ۴.۰۹ درصدی را تجربه کرد. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟
امروز مطالبی همچون قیمت دلار چقدر شد؟، عرضه مجدد ربع سکه در بورس کالا، پیش بینی بورس | فردا بازار سرمایه صعودی خواهد بود؟، خبر‌های مهم از افزایش سرمایه کدام شرکت‌ها منتشر شد؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۴ بهمن، نحوه خرید و قیمت ربع سکه در بورس اعلام شد، در عرضه اولیه غدانه به هر صندوق چند سهم رسید؟، عرضه ۳ خودرو در بورس متوقف می‌شود؟، رشد ۵۰ درصدی نماد تحلیل شده نبض بورس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون این نمادها از یکشنبه حجم مبنا ندارند، پیش بینی مهم از بورس فردا، پالایش یکم باز هم رشد خواهد کرد؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا اول بهمن، خبری مهم برای نماد‌های پالایش، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، "غدانه" دوشنبه ۳ بهمن عرضه می‌شود، بورس در دی ماه ۱۴۰۱ چگونه بود؟، چرا معامله گران حاضرند سکه را گران بخرند؟، ، ؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بازار دیروز وضعیت بهتری داشت و شاخص کل مثبت بود اما نتوانست جبران ریزش روز شنبه را داشته باشد؛ گروه پالایشی بعد از مدت‌ها که روند منفی طی کرد دیروز وضعیت بهتری را سپری کرد.بورس امروز چگونه خواهد بود؟
بورس روز گذشته با کاهش قیمت ۸۰ درصد از نمادهای خود مواجه شد و ۱۹ هزار واحد ریزش داشت. در دو روز اخیر با از دست رفتن حمایت یک میلیون ۳۰۰ هزار واحد بازار سرمایه ریزش شدیدی را تجربه کرد و به مرز یک میلیون ۲۷۷ هزار واحد رسیده است. بورس امروز چگونه خواهد بود؟ ترمز این افت کشیده خواهد شد؟
دیروز بازار برای چندمین روز متوالی در مسیر نزولی قرار گرفت و خودش را به شاخص یک میلیون ۳۰۰ هزار واحدی نزدیک‌تر کرد. امروز بازار چگونه خواهد بود؟
پس از چند روز افت شاخص کل و نزول بازار، روز گذشته بالاخره بازار مثبت شد و شاخص کل با ۲۸۶۸ واحد رشد به عدد ۱ میلیون و ۳۱۶ هزار واحد رسید. امروز بازار سبز می‌ماند؟
بورس تهران در روز سه‌شنبه به روند نزولی خود ادامه داد و شاهد روند معاملاتی کم‌حجم و بدون نوسان بودیم. نماگرهای اصلی بازار با کاهش نسبت به روز کاری قبل از آن مواجه شدند. حال با در نظر گرفتن این شرایط در این مطلب به پیش‌بینی بورس امروز خواهیم پرداخت.
بورس این روزها اصلا حال و روز خوشی ندارد و متاسفانه به جز یک مقطع کوتاه دو سالی است که این روند ادامه دار است. در گفتگو با ایمان رئیسی تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی دو پیشنهاد برای بهبود این شرایط بورس پرداختیم.
اوضاع این روز‌های بازار سرمایه طبق معمول چندان مساعد نیست و امروز شنبه ۹ مهر بورس باز هم قرمزپوش بود. در گفتگو با هابیل خاوری کارشناس بازار سرمایه به بررسی موارد مختلف و تاثیر آن‌ها بر بازار سرمایه پرداخته ایم و در نهایت بورس فردا نیز پیش بینی شده است.
امروز مطالبی همچون جزئیات افزایش قیمت دلار و یورو در بازار امروز، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، چند نکته درباره تغییر اساسنامه پالایشی یکم و دارایکم، مجمع کدام نماد‌ها در هفته آخر شهریور برگزار می‌شود؟، نماد‌هایی که امروز افشای الف و ب خوردند!، اتریوم ۳ هزار دلاری می‌شود، پیش بینی بورس از نگاه کارشناسان بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مصطفی قمری‌وفا مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد ابزار نوینی به نام «رمزریال» در کنار مابقی ابزارهای پرداخت روزمره مانند کارت بانکی، اینترنت بانک، همراه بانک و غیره به‌زودی رونمایی می‌شود.
امروز دو خبر درباره حذف حجم مبنا و تغییراتی در دامنه نوسان رسانه ای شد. در گفتگو با برزو حق شناس از کارشناسان بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا حذف حجم مبنا و بازتر شدن دامنه نوسان برای بازار سرمایه خوب است یا بد؟
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۶۶۸۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۳۰۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: براساس برنامه دولت، عرضه کل زنجیره تولید فولاد در بورس کالا در اولویت برنامه ها برای ساماندهی بازار فولاد کشور قرار دارد.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هفته جاری، ادامه‌دهنده نوسانات هفته گذشته بود و با قرار گرفتن در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۸۲ هزار واحد به کار خود پایان داد.
نبض بورس در گفتگو با ۵ کارشناس به پیش بینی روند چهار بازار در روز یکشنبه ۱ اسفند۱۴۰۰ پرداخته است. بورس، دلار، بیت کوین و طلا فردا چه خواهند شد؟
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۵۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۸۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
باشگاه پرسپولیس در سامانه کدال ارقام قراردادهای بازیکنان و رقم اجاره مسکن ماهانه ۲۵ میلیون تومانی ۳ بازیکن خارجی تیم را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ