اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه با بیان اینکه آزمون وکالت قوه قضائیه امسال سوم شهریورماه برگزار می شود، گفت: ۱۰۰ هزار نفر برای حضور در این آزمون ثبت نام کرده اند.
سمنان- رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه با بیان اینکه آزمون وکالت قوه قضائیه امسال سوم شهریورماه برگزار می شود، گفت: ۱۰۰ هزار نفر برای حضور در این آزمون ثبت نام کرده اند.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با تاکید بر اینکه اخبار منتشر شده مبنی بر گرم‌ترین هفته طی ۱۱ سال اخیر صحت ندارد و مورد تایید سازمان هواشناسی نیست، گفت: طی تیرماه میانگین دمای هوا نسبت به بلند مدت ۰.۵ تا ۱ درجه سلسیوس گرم‌تر خواهد شد و تنها برخی استان‌ها افزایش دمای بیشتری دارند.
گرم‌ترین هفته ایران در ۱۱ سال اخیر در راه است
کارشناس مسائل اقلیمی و هواشناسی اعلام کرد: گرم‌ترین هفته ایران در ۱۱ سال اخیر در راه است.
دزفول- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول از ثبت ۱۱ مورد غرق‌شدگی از ابتدای امسال تاکنون در دزفول خبر داد.
سکوی ۳۲۰۰ تنی فاز ۱۱ پارس جنوبی به عنوان یک پروژه بزرگ دریایی در خلیج فارس بامداد امروز (هفتم تیرماه ۱۴۰۲) با موفقیت نصب شد و نقطه عطف قابل توجهی را برای بخش انرژی ایران رقم زد.
جنایت به‌خاطر یک سگ/ دستور آدمکشی بخاطر دماغ شکسته کودک/ ۱۱ سال مجازات وحشتناک!/ دردسر بیماری عروس برای داماد فریب خورده!/ حمام خون در پاتوق قهوه‌خانه‌ای یکه‌بزن‌ها/ ۲۰۰کیلو شیشه و هرویین در یک منزل روستایی کشف شد/ نقش خونین عروس در قتل داماد ۲ زنه/ ادعای جنون آنی در آخرین جلسه بازپرسی!/ جنایت در شعله‌های آتش
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال تا به امروز بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون دلار ارز تخصیص یافته است.
دارنده مدال طلا قهرمانی آسیا در ماده تعقیبی ۴ هزار متر پارادوچرخه‌سواری گفت: در حالی برای کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند در رشته جاده تلاش می‌کنم که از دوچرخه مدرن و استاندارد برخوردار نیستم.
کارشناسان می‌گویند: افزایش تقاضا از یک سو و کاهش تولید از سوی دیگر باعث شده تا شاهد افزایش قیمت شکر در بازار جهانی باشیم.
رئیس‌جمهور تونس سفیر این کشور در سوریه را ۱۱ سال پس از قطعی روابط منصوب کرد.
رئال مادرید با شکست چلسی و صعود به مرحله نیمه نهایی، صاحب رکوردی دست نیافتنی شد.
مدیرکل دفتر امور میوه‌های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی گفت: حدود ۵۵۰ هزار تن سیب درختی به ارزش ۱۷۲ میلیون دلار در ۱۱ ماهه سال گذشته از کشور صادر شد.
زاهدان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: اولین روز از سال ۱۴۰۲ با ثبت ۱۱ فوتی بر اثر حوادث ترافیکی آغاز شد.
بنا بر گزارش سازمان امداد و نجات هلال احمر، طی عملیات‌های این سازمان به ١١٠١٢ نفر امدادرسانی صورت گرفته و برای ٢٨٦ نفر اسکان اضطراری فراهم شده است.
خلخال- نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: اعمال رتبه مقدماتی بعد از ۱۱ سال انتظار معلمان در اجرای دقیق رتبه‌بندی قابل قبول نیست.
یک زن میلیارد معروف آمریکایی به جرم کلاهبرداری به پرداخت ۴۰۰ میلیون دلار جریمه و ۱۱ سال زندان محکوم شده است.
سرمربی تیم ملی کاراته امید گفت: رقابتهای جهانی با حضور بیش از ۱۰۴ کشور در سطح بالایی برگزار شد که متاسفانه عملکرد کاراته کاهای ایران در این دوره از مسابقات راضی کننده نبود.
پیگیری پلیس برای دستگیری نادر ۱۱ سال طول کشید تا اینکه سرانجام وی را در یکی از روستا‌های گرگان شناسایی و دستگیر کردند، اما در همان مراحل اولیه بازجویی منکر قتل شد و گفت: برادرم نوید قاتل است الان هم مدتی است که نوید برای مجازات جرم دیگری در زندان است.
عربستان سعودی پس از انتشار گزارش رشد اقتصادی ۹.۹ درصدی در سه ماهه نخست امسال برآورد کرده بود که این نرخ در سه ماهه دوم به ۱۱.۸ درصد افزایش خواهد یافت.
مدیر مرکز مدیریت بار و انرژی شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: تا به امروز برق تحویلی به صنایع بزرگ در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.
شورای عالی عتف بعد از ۱۱ سال با حضور رئیس‌جمهور تشکیل شد.
یک مقام قضایی میانمار اعلام کرد، دادگاهی در این کشور آنگ سان سوچی، رهبر غیرنظامی مخلوع میانمار را در ارتباط با چند فقره اتهام فساد دیگر امروز (دوشنبه) گناهکار شناخته و به این ترتیب شش سال دیگر به مجازات ۱۱ سال حبس قبلی او اضافه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ