فاطمه هاشمی: به رغم گذشت بیش از یک ماه از بازداشت فائزه‌، دوشنبه هفته گذشته، مراجعه مامان و اعضای خانواده به زندان اوین برای ملاقات، به رغم دو ساعت معطلی، ناکام ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از چند نتیجه نامطلوب، یورگن کلینزمن در یک موقعیت متزلزل پای به فیفادی سپتامبر می‌گذارد.
تصاویری از ملاقات چهره به چهره حجت الاسلام رئیسی با تولیدکنندگان برای حل مشکلات بخش تولید را مشاهده می‌کنید.
نشست خبری پاکو خمس، صبح امروز برگزار خواهد شد.
کیلیان امباپه و ناصر الخلیفی امروز در کمپ ورزشی پی اس جی دیدار کردند و همه چیز نشان می دهد او قراردادش را تمدید خواهد کرد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان می‌توانند پنج‌شنبه ۱۹مرداد با مسئولان سازمان وظیفه عمومی ملاقات کنند.
بهزاد غلامپور و وحید طالب‌لو در تمرین روز گذشته استقلال برخوردی صمیمانه با یکدیگر داشتند.
ستاره خط دفاعی تراکتور در دیدار تدارکاتی تیمش با اولین مربی و کاپیتانش رودررو و خاطراتش را مرور کرد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در آخرین مرحله از ملاقات‌های رسمی خود در اسلام آباد، پنجشنبه شب با ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان ملاقات کرد.
ملاقات پلنگ جویبار با حریف مکار روس در باکو
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
ماشین همسر سیدمصطفی تاج‌زاده این روز‌ها به منزله عصای دستی برای جابه جایی او و به ویژه طی کردن مسیر منزل تا اوین است. یک دستگاه پژو ۲۰۶ قدیمی که حاصل سال‌ها سلامت اقتصادی خانواده تاج‌زاده است، اما امروز به گفته فخری محتشمی در مقابل چشم دوربین‌های نظارتی اوین و سالن ملاقاتش، خودروی وی، مورد تهاجمی کینه توزانه قرار گرفت و تخریب شد!
رئیس جمهور فرانسه پس از ۶ روز اعتراضات گسترده و خشونت‌آمیز در این کشور علیه کشته شدن یک نوجوان به دست پلیس، قرار است با حدود ۲۲۰ شهردار ملاقات کند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع)، با تعدادی از بانوان که درخواست ملاقات حضوری با معاون رئیس‌جمهور داشتند، دیدار و گفتگو کرد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا از ارتباط مشمولان و خانواده های آنان با مسئولان سازمان وظیفه از بیست و یکم اردیبهشت ماه به صورت حضوری و تلفنی خبر داد.
در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد فردی به علت دیدن فرزند ۶ ماهه خود به منزل پدرزنش مراجعه کرده که به علت ممانعت از ملاقات با فرزندش با خانواده همسرش درگیر شده و با استفاده چاقو مادر زن، پدر زن و برادر همسرش را به شدت مجروح که در اثر شدت جراحات وارده هر سه نفر در محل درگیری فوت شده اند.
باید از افرادی، چون غلامحسین کرباسچی، محمد قوچانی و... که ایشان را به تازگی ملاقات کرده اند درباره وضعیت ذهنی و آلزایمر داشتن یا نداشتن مهدی کروبی سوال کنید. هم خود ایشان و هم خانواده تصور نمی‌کردند، حصر بیش از یک الی ۲ سال طول بکشد، اما امروز بیش از ۱۳ سال از حصر ایشان گذشته است. هم روسای قوای قبلی کشور و هم روسای قوای فعلی کشور صراحتا خود را طرفدار رفع حصر معرفی کرده اند. در عین حال، اما می‌گویند که شرایط به گونه‌ای است که امکان رفع حصر وجود ندارد.
باید از افرادی، چون غلامحسین کرباسچی، محمد قوچانی و... که ایشان را به تازگی ملاقات کرده اند درباره وضعیت ذهنی و آلزایمر داشتن یا نداشتن مهدی کروبی سوال کنید. هم خود ایشان و هم خانواده تصور نمی‌کردند، حصر بیش از یک الی ۲ سال طول بکشد، اما امروز بیش از ۱۳ سال از حصر ایشان گذشته است. هم روسای قوای قبلی کشور و هم روسای قوای فعلی کشور صراحتا خود را طرفدار رفع حصر معرفی کرده اند. در عین حال، اما می‌گویند که شرایط به گونه‌ای است که امکان رفع حصر وجود ندارد.
در آلکاتراز، زندانیان چهار حق داشتند: غذا، پوشاک، سرپناه و مراقبت های پزشکی. هر امتیاز دیگری مانند: کار در فضای باز، مکاتبه با خانواده، ملاقات بستگان، دسترسی به کتابخانه ندامتگاه، فعالیت هایی مانند نقاشی، نوشتن، یا کار کردن باید کسب می شد.
ساناز دهقانی، گفت: آشنایی خانواده اهدا کننده عضو با گیرنده عضو، تبعاتی دارد که بهتر است با یکدیگر آشنا و هم کلام نشوند.
محمد کامفیروزی برادر محمدعلی کامفیروزی نوشت: بیش از یک هفته است که اجازه تماس تلفنی به برادرم داده نشده، ضمن اینکه او از ابتدای دستگیری (۱۷ روز) امکان ملاقات با خانواده و وکلا را نداشته است. قطع تماس تلفنی، در حالی که او تأکید کرده بود هفته‌ای دوبار تماس خواهد داشت و عدم انجام ملاقات حضوری، خانواده را نگران سلامتی او کرده است.
سردار رمضان شریف گفت: اینکه رییس جمهور آلمان با بازیکن پرخاشگر، ملاقات و به کمک او می‌خواهد ایران را آزاد کند و رئیس جمهور فرانسه هم با زنی بدون استحکام خانواده ملاقات می‌کند و می‌خواهد مردم ایران را آزاد کند از عجایب تاریخ بشریت است.
آرژانتینی‌ها یکی از طولانی‌ترین شب‌های خود را پشت سر گذاشتند. روحیه بازیکنان آلبی‌سلسته به شدت پایین است و کادر فنی به عنوان تراپی، ملاقات با خانواده‌ها را در نظر گرفته است.
سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد به مناسبت هفته فراجا، مشمولان و خانواده‌های آنان می‌توانند روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ به صورت حضوری با مسئولان سازمان وظیفه عمومی دیدار داشته باشند.
خانواده عبدالله برغوثی اسیر فلسطینی که از سال ۲۰۰۳ در زندان رژیم صهیونیستی محبوس است، پس از ۲۰ سال موفق به ملاقات با وی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ