وزیر کشور، درباره برگزاری انتخابات به شکل الکترونیکی و همچنین موضوع حجاب، توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی برای برگزاری رقابت های مختلف ورزشی زیر مجموعه خود در جزایر سه گانه تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی اعلام آمادگی کرد.
فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی برای برگزاری رقابت های مختلف ورزشی زیر مجموعه خود در جزایر سه گانه تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی اعلام آمادگی کرد.
اولین اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی۵ چمنی آقایان کشور برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی در کشور عمان، درشهرستان رفسنجان استان کرمان برگزار می‌شود.
دومین مرحله از انتخابی تیم ملی ژاپن درحالی در ماه آینده میلادی برگزار می‌شود که کنیچیرو فومیتا، قهرمان نامدار این کشور یک گام دیگر تا رسیدن به مسابقات جهانی بلگراد و دو گام تا پاریس فاصله دارد.
سرمربی تیم ملی ووشو گفت: اردوهای آماده سازی تیم ملی از ابتدای خرداد آغاز می‌شود و با برگزاری مسابقات انتخابی بهترین‌ها را برای حضور در بازیهای آسیایی و قهرمانی جهان انتخاب خواهیم کرد.
نخست‌ وزیر ارمنستان در نشست خبری امروز خود گفت: روابط ما با روسیه بسیار صمیمانه است؛ زیرا ما صحبت می‌ کنیم و موضوعات را حل می‌ کنیم؛ البته مشکلاتی نیز وجود دارد.
جشن نور «تهران زیبا» بزرگترین جشن نور کشور است که در آن ۵۰ سازه نوری هنری و تعاملی در اشکال و فرم های مختلف توسط هنرمندان و مجریان طراحی، ساخته و نصب شده است.
آبادان- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: این استان آماده برگزاری مسابقات مشترک با تیم‌های عراقی در رشته‌های مختلف است.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون وزیر امور خارجه روسیه آمادگی کشورمان را برای برگزاری نشست وزرای خارجه کشورهای فرمت ٣+٣ (روسیه، ترکیه، ایران +سه کشور قفقاز جنوبی) در تهران اعلام کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار دبیرکل سازمان «کنفرانس همکاری و اعتماد سازی در آسیا» از آمادگی ایران برای میزبانی از اجلاس وزرای خارجه این سازمان خبر داد.
سلیمانی پیش از این هم هدایت تیم ملی را برعهده داشت و چند دوره اردوی تدارکاتی برگزار کرد. او اکنون باید تیم ملی را آماده حضور در مسابقات فوتسال آسیای مرکزی موسوم به کافا کند.
نخست وزیر یونان اعلام کرد که دولت در حال بررسی برگزاری انتخابات پارلمانی در ماه آرویل است.
تیم جوانان ایران که برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی آماده می شود، از 23 تا 27 دی ماه اردوی جدیدی را در کمپ تیم های ملی برگزار خواهد کرد.
عبدالناصر همتی در واکنش به ناتوانی دولت در تحقق وعده ها و رشد شتابان قیمت‌ها گفت: شما به مردم گفتید پول ایران را بعد از یورو و دلار قوی ترین پول منطقه خواهیم کرد. شما گفتید تورم را تک‌رقمی می کنید. شما گفتید جلوی استقراض از بانک مرکزی را می گیرید. مگر آقای رئیسی اینها را نگفت؟ مگر آقای رضایی نگفت؟ مگر تمام پوششی هایی که همراه آقای رئیسی آمده بودند اینها را نگفتند؟ این ادعاها چه شد؟ وی در ادامه تصریح کرد: اگر واقعا گمان می کنید قبلی ها وضع را خراب کرده‌اند و شما نمی توانید آن را درست کنید، استعفا دهید و کنار بروید. بگذارید انتخابات جدید با مشارکت اکثریت مردم برگزار شود...»
سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی از برگزاری اولین دوره بین المللی داوری و مربیگری ماهیگیری و تشکیل اولین تیم ملی این رشته خبر داد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به همکاری و همدلی مردم با این سازمان از آمادگی این جزیره برای برگزاری اردوی پایانی تیم ملی فوتبال ایران قبل از حضور در قطر خبر داد.
اردوی آماده سازی تیم جوانان ایران برای حضور در مرحله نهایی جام ملت ها و انتخابی جام جهانی از 20 تا 30 مهر در کمپ تیم های ملی برگزار می شود.
خودم باور دارم که فردای ۸ شهریور که انتخابات فدراسیون برگزار شد باید با یک‌خداحافظی رسمی از جمع منتخبان جدا می شدم اما چند روزی ماندم تا در روزهایی که تیم ملی برای آماده سازی ‌تا مسابقات جام‌جهانی که با محدودیت شدید زمانی روبرو است، ماموریتم رابه پایان برسانم
بر طبق اسناد به دست آمده دادستان تهران در تاریخ دوم شهریور ماه ۱۴۰۱ یعنی۶ روز قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای رسمی اعلام کرده برای ۳ مدیر فوتبالی در دادسرای تهران پرونده قضایی تشکیل شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما در گیلان با همکاری مقامات محلی و استانی آماده برگزاری مراسم تدفین هستیم و همه مقدمات در حال پیگیری است.
وزیر خارجه کشورمان ضمن اعلام اهدا یک میلیون دُز واکسن «برکت»، بر آمادگی ایران جهت تأسیس نمایشگاه فن آوری کشورمان در مالی تاکید کرد.
دو تن از اعضای چارچوب هماهنگی شیعی در واکنش به درخواست رهبر جریان صدر مبنی بر برگزاری مناظره میان گروه های سیاسی، اعلام کردند که آماده برگزاری مناظره زنده تلویزیونی هستند.
در بند 9 ماده 24 آمده است که رئیس هیئت «می‌تواند» تا برگزاری انتخابات به کار خود ادامه دهد، اما رئیس سابق هیئت فوتبال استان خوزستان با تغییر این واژه گفته است «به هر نحوی» وی فعالیت خود را ادامه می‌دهد.
در نخستین برنامه‌های آیینی‌عاشورایی کاخ گلستان به مناسبت فرا رسیدن ماه‌های محرم و صفر از قدیمی‌ترین پرده درویشی عاشورا مربوط به دوره قاجار در کاخ گلستان رونمایی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ