ری- تیم ملی والیبال نوجوانان پس از قهرمانی در آسیا و کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی به کشور بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای سومین بار به مدال نقره قهرمانی جهان دست یافت. تیم قدرتمند کشورمان هفت پیروزی پیاپی در این رقابت‌ها کسب کرده بود
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان فرانسه گفت: نوجوانان والیبال ایران تیمی بسیار خوبی هستند و اشتباهات بسیار کمی در این مسابقه داشتند.
فدراسیون جهانی والیبال به تمجید از تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پرداخت.
رییس فدراسیون والیبال در شرایط خاصی دیدار دیشب نوجوانان والیبال را دید.
صربستان حریف تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین مسابقه مرحله پلی‌آف قهرمانی جهان شد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بدون حتی یک ست باخته با چهار پیروزی راهی مرحله پلی‌آف شد و هند، شیلی و کاستاریکا از صعود به این مرحله بازماندند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بدون حتی یک ست باخته با چهار پیروزی راهی مرحله پلی‌آف شد و هند، شیلی و کاستاریکا از صعود به این مرحله بازماندند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بدون حتی یک ست باخته با چهار پیروزی راهی مرحله پلی‌آف شد.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان مکزیک را به عنوان حریف بعدی ملی‌پوشان معرفی کرد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان را با چهار برد متوالی و صدرنشینی در گروه سوم به پایان رساند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان موفق به شکست پورتوریکو شد و با سه برد و ۹ امتیاز در صدر گروه سوم باقی ماند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سالن شماره یک مسابقات قهرمانی جهان یک جلسه تمرین توپی داشت.
تیم ملی والیبال نوجوانان نیجریه از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در آرژانتین انصراف داد.
مسابقات لیگ ملت‌های والیبال زنگ خطر جدی را برای والیبال ایران در رده بزرگسالان به صدا درآورد. این در حالی است که تیم های رده پایه عملکرد فوق العاده ای داشتند.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست ازبکستان میزبان مسابقات شد تا به عنوان تیم صدرنشین به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست قزاقستان شد تا گام بلندی برای صعود نیمه‌نهایی برداشته باشد.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در سومین دیدار مرحله گروهی با اقتدار عربستان را شکست داد تا به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا شود.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در سومین دیدار مرحله گروهی با اقتدار عربستان را شکست داد تا به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا شود.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران ۱۹ بازیکن را به سومین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد که در دو شهر تهران و تبریز پیگیری خواهد شد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در رقابت با بزرگسالان منطقه مرکزی آسیا به عنوان نایب قهرمانی لیگ ملت‌های این منطقه دست یافت.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین مسابقه خود در لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا برابر افغانستان به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تایلند به پیروزی رسید و سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی را به دست آورد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با سه برد متوالی و کسب 9 امتیاز به کار خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا 2022 پایان داد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سومین دیدار تدارکاتی و دوستانه برابر تیم ملی مراکش یک بار دیگر به پیروزی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ