حزب الله لبنان برای نخستین بار با انتشار تصاویر سامانه موشکی «ثارالله» از ویژگی‌های منحصربه فرد این سامانه پرده برداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوگل ۴ ویژگی قابل توجه را در به‌روزرسانی جدید خود برای Chrome معرفی می‌کند.
گوشی سونی اکسپریا 5 V که احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شود، برای اولین‌بار در قاب عقب خود دوربین دوگانه خواهد داشت.
تردز به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از حساب کاربری اینستاگرام خود ثبت نام کنید و می‌توانید تمام حساب‌هایی را که قبلا در اینستاگرام دنبال می‌کردید را در برنامه جدید هم دنبال کنید.
اگر بخواهیم اصلی‌ترین ویژگی‌های باکارات را بیان کنیم، باید علاوه بر مزیت زنانه مردانه بودن و داشتن روایح منحصربفرد، ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده بالای این ادکلن‌ها را در نظر بگیریم.
ویژگی‌های سرویس تماس تصویری بر بستر نسل چهارم تلفن‌همراه (ViLTE)، در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ و در حضور بازدیدکنندگان تشریح شد.
ویژگی‌های سرویس تماس تصویری بر بستر نسل چهارم تلفن‌همراه (ViLTE)، در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ و در حضور بازدیدکنندگان تشریح شد.
بار‌ها اصطلاح درون‌گرا یا برون‌گرا بودن به گوشمان خورده است، اما شاید اطلاعات کاملی برای تفسیر این دو تیپ شخصیتی نداشته‌ایم. در این مطلب ویژگی‌ها برون‌گرایان و درون‌گرایان مورد بررسی قرار گرفته است.
شاید باور نکنید، ولی میوه پاپایا در کشور ایران نیز کاشته می‌شود و به عنوان یکی از انواع میوه‌های وارداتی در بازار میوه و تره‌بار برخی از شهر‌ها وجود دارد. پاپایا در ظاهر ترکیبی از خربزه و گلابی است که ویژگی‌ها و خواص منحصربه‌فردی دارد. به طور معمول پاپایا در ابعاد ۱۵ الی ۲۰ سانتی‌متر دیده می‌شود.
ویژگی‌های دیگری نیز برای نظرسنجی‌های واتس‌اپ اضافه شده که از جمله آن‌ها می‌توان به یک گزینه جستجوی جدید اشاره کرد که با کمک آن، می‌توان راحت‌تر یک نظرسنجی را در چت‌های خود پیدا کرد. همچنین زمانی که کاربران در نظرسنجی شما شرکت می‌کنند، نوتیفیکیشن جدیدی دریافت خواهید کرد تا دیگر نیازی نباشد به‌طور مداوم نتیجه نظرسنجی را بررسی کنید.
یک وعده غذایی سالم با سبزیجات و میوه‌های بیشتر و سهم کمتر پروتئین و غلات آغاز می‌شود. برای داشتن وعده‌های غذایی سالم، مصرف لبنیات را فراموش نکنید.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ما باید ویژگی‌های نسل گذشته را که در جنگ خوش درخشیدند؛ برای نسل جدید بازگو کنیم.
در حال حاضر تنها می‌توان ۳۰ تصویر یا ویدیو را به‌طور همزمان از طریق واتساپ ارسال کرد. این تعداد در آپدیت جدید این پیام‌رسان به صد عدد افزایش خواهد یافت. این قابلیت جدید هم‌اکنون در فاز تست بتا قرار دارد.
نمای همه جانبه به شما امکان می‌دهد با استفاده از چیزی به نام میدان‌های درخشندگی عصبی (NeRF) که تصاویر مسطح را به رندر‌های سه بعدی که شامل جزئیاتی مانند نور و بافت است، تبدیل می‌کند.
معاون قضائی قوه قضائیه با بیان اینکه از سال ۹۷ عفو معیاری نداشتیم، گفت: عفو معیاری اخیر با همه عفوهای معیاری که بعد انقلاب بود فرق دارد که شامل متهمان هم می‌شود.
​«چکنو» ٢٢ ویژگی منحصر به فرد دارد و فرصت‌های متنوعی را برای مشتریان، جامعه و نظام بانکی فراهم می‌آورد.
مکتب سلیمانی امروز، مکتب بزرگی است که می‌تواند هریک از جوانان این سرزمین را به سلیمانی دیگری تبدیل کند. اما به راستی یک انسان باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا مکتب ساز شود؟
ویژگی‌های سهام خوب چیست؟
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: ۶۰ فروند پهپاد می‌تواند از روی عرشه شناور شهید باقری پرواز کرده و بر روی باند پروازی آن فرود بیایند.
شناور «شهید سلیمانی» جدیدترین عضو نیروی دریایی سپاه پاسداران محسوب می‌شود که مجهز به نخستین سامانه پرتاب ترکیبی موشک‌های برد کوتاه و متوسط سطح به سطح است.
شناور «شهید سلیمانی» جدترین عضو نیروی دریایی سپاه پاسداران محسوب می‌شود که مجهز به نخستین سامانه پرتاب ترکیبی موشک‌های برد کوتاه و متوسط سطح به سطح است.
بیشتر کفش‌های پیاده‌روی نسبت به کفش‌های معمولی و کفش‌های دو پاشنه گسترده‌تری دارند که باعث پایداری بیشتر خواهد شد. برخی از کفش‌های پیاده‌روی هم دارای یک ساقه داخلی هستند که ثبات را افزایش می‌دهد و جلوی پیچش پا را هنگام پیاده‌روی طولانی می‌گیرد.
رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی کشور تاکید کرد: اگر قرار باشد توافقی صورت گیرد ایران باید بتواند نفت خود را به هر کشوری که تشخیص می دهد بفروشد و تجارت ایران رسمیت یابد.
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از قابلیت برداشت مبالغ یارانه مرحله ۱۳۶ مربوط به خرداد ماه ۱۴۰۱ که در ماه گذشته و همزمان با مرحله ۱۳۵ به حساب یارانه بگیران واریز شده بود، خبر داد.
ایمان و خدامحوری، رمز پیروزی بزرگ مردان جهان، در رویارویی با دشمنان خدا به شمار می رود و تنها نیرویی است که با تکیه بر آن، کاخ های ستمکاری و دشمنی با دین، فرو می ریزد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ