سخنگوی شورای نگهبان گفت: مجلس با تصویب طرحی مجزا با عنوان «طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنفی-تخصصی» در ۵ مردادماه ۱۴۰۱ درصدد رفع خلاء قانونی در این حوزه برآمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت استاد حاج سیدحسین عرب، ذاکر مخلص حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را تسلیت گفت.
در پی انتشار تصاویر دوربین مداربسته یک فروشگاه از سرقت یک جفت عینک آفتابی توسط "بیورنار موکسنس" رهبر حزب کمونیستی نروژ، وی مجبور به استعفا از پارلمان شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت مادر احمد مسجد جامعی را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مادر شهید حاج اسماعیل دقایقی، فرمانده لشکر ۹ بدر را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت خواهر سیدعباس صالحی را به وی تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت روحانی فاضل حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا آشتیانی را تسلیت گفت.
عسگری گفت: به دلیل اینکه شهرستان کرج و پردیس مخزن آب شرب به میزان کافی ندارد با قطعی‌های مکرر آب مواجه هستیم بنابراین از وزارت نیرو می‌خواهیم به سرعت ورود و این مشکل را برطرف کند؛ خوشبختانه ذخیره آبی سد کرج نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد، اما سهمیه و حق‌آبه باغات پایین دست کرج داده نشده و باغات در حال از بین رفتن است که در این رابطه از وزارت نیرو درخواست جدی داریم که به این مطالبه مردم توجه داشته باشد و با تامین حقآبه باغات پایین دست کرج مشکل مردم را برطرف کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت پیرغلام اباعبدالله، مرحوم «حاج قاسم مستوفی» را تسلیت گفت.
ما مردم شهربابک ضمن حمایت از دولت رئیسی از سخنان پیش از دستور نماینده شهربابک برائت جسته و هرگونه تضعیف دولت انقلابی را همسویی با بدخواهان دانسته و از ایشان انتظار داریم تقوای سیاسی را رعایت نموده و در جهت جبران، اقدامات لازم را به انجام برساند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز درگذشت عماد افروغ، نماینده تهران در مجلس هفتم را تسلیت گفت.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، طی پیامی درگذشت عماد افروغ را تسلیت گفت.
رئیس مجلس در پیامی درگذشت والده حجت‌الاسلام رستمی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مادر دو شهید دفاع مقدس را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت اندیشمند دین‌پژوه حجت‌الاسلام و المسلمین مسعود دیانی را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز درگذشت همسر شهید آیت‌الله مرتضی مطهری را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه درگذشت شمار زیادی از شهروندان سوریه و ترکیه در پی زلزله مهیب اخیر را به رؤسای مجلس این دو کشور تسلیت گفت.
در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت شیعه، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای این اقدام موهن را وحشی گری فرهنگی دانست و آنرا روی دیگر سکه حمایت دولت فرانسه از منافقین ارزیابی کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت حاج سید رمضان علمدار خادم اهل‌بیت (ع) و پدر شهید سرافراز سید مجتبی علمدار را تسلیت گفت.
رئیس مجلس ضمن تجلیل از سردار حاجی‌زاده و متخصصان نیروی هوافضای سپاه برای دستیابی به توان ساخت موشک هایپرسونیک تاکید کرد: ساخت این موشک، علامت روشنی است از ترکیب علم و ایمان در صنعت دفاعی کشور.
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی ارتحال روحانی جلیل القدر و پرهیزگار آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی اختری یار و همراه صدیق حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن تجلیل از مقام مرحوم آیت الله عباسعلی اختری نماینده مردم تهران در این مجلس ضایعه ارتحال ایشان را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت جلال مقامی هنرمند صداپیشه، دوبلور توانمند و مجری پیشکسوت را تسلیت گفت.
رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نهادهای امنیتی و انتظامی با جدیت نسبت به شناسایی عاملان و آمران حادثه خونین در حرم شاهچراغ اقدام کرده و مراکز درمانی در رسیدگی به وضعیت مجروحان و مصدومان عمل کنند.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در پی ادعای کذب درباره حقوق نمایندگان، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه نمایندگان در تقدیر از اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در پی کشف و خنثی‌سازی توطئه دشمنان انقلاب اسلامی را قرائت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ