مرتضی حاجی رئیس ستاد انتخاباتی خاتمی در خرداد 76:هر چه از دوم‌خرداد فاصله گرفتیم کم‌امیدی بیشتر شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نسرین در حالی که اشک می‌ریخت گفت: راستش با اینکه من و شهرام گاهی باهم از زائرسرا‌ها در مشهد سرقت می‌کردیم و از همه کار‌های همدیگر خبر داشتیم، اما آن شب نتوانستم حرف‌های او را باور کنم و تا صبح به خیال اینکه به من خیانت کرده است، خوابم نبرد تا اینکه صبح، من را به محلی برد که خانم معلم را کشته بود.
‏حاجی ایرانی که ۴۰ بار حج گزارده در مصاحبه با تلویزیون عربستان از سلاطین درگذشته سعودی با عنوان رَحِمَهُ الله یاد کرد و گفت: خدا به من ۴۰ حج از زمان ملک خالد، ملک فهد، ملک عبدالله رَحِمَه الله و ملک سلمان نصیب کرده است! من شاهد دستاورد‌های زیاد و بزرگ توسط دولت و ملت سعودی بوده‌ام.
«محمدامین آن ضربه را به توپ نزد، بلکه تلنگری به من زد که بدانم پسرم چه استعداد نابی در فوتبال دارد و می‌تواند برای خودش در این عرصه کسی شود و من به عنوان پدر، باید حامی اول او باشم. خودم که هیچ وقت نخواسته بودم ورزشکار مطرحی شوم؛ حتی در دوران نوجوانی هم پدرم سعی می‌کرد من را از فوتبال بازی کردن منع کند، ولی من با دیدن استعداد پسرم تلاش کردم او را در مسیر درست راهنمایی کنم.»
عضو هیئت رئیسه مجلس می‌گوید: قالیباف در جلسه هیئت رئیسه علت تصمیم‌گیری درباره مولدسازی را توضیح داد اما من در همانجا هم به او گفتم که کار درستی نیست.
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مجلس در خصوص زمزمه هایی که پیرامون موضوع گشت ارشاد شنیده می شود گفت: از ابتدای انقلاب باید وزارت امر به معروف و نهی از منکر را راه اندازی می کردیم؛ امروز هم این ضرورت اقتضا می کند. من معتقد هستم باید اصل هشتم قانون اساسی که بحث امر به معروف و نهی از منکر است را در قالب سازمانی کاملا مستقل و فرا قوه ای راه اندازی کنیم.
رئیس دفتر رئیس دولت دوازدهم گفت: یک دفعه آقای روحانی گفت من هر دفعه در منزل با خانم صحبت می کردم و موضوعی بود و میگفتم که حاج قاسم می خواهد فردا به سفر برود بلا استثناء خانم من برای ایشان صدقه کنار می گذاشت.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
سردار چهارباغی گفت: حاج قاسم در یک مقطعی دید باید کمک بگیرد؛ لذا رفت و با پوتین صحبت کرد و به او گفت ما هم در سوریه منافع داریم، اما منافع شما، ابرقدرتی شماست. اگر امریکایی‌ها سوریه را بگیرند و یک رئیس جمهور امریکایی بر سر کار بگذارند شما دیگر ابرقدرت نیستید. پوتین هم وقتی فکر و مشورت کرد، دید حاج قاسم راست می‌گوید. او برای حفظ اقتدار خودش در جهان آمد. البته به گمان من تا الان هم خوب آمده و کمک کرده است.
عصر دوم تیر گذشته، مرد ۴۰ ساله‌ای وارد کلانتری شفای مشهد شد و با خونسردی به نیرو‌های انتظامی گفت: چند ساعت قبل همسرم را در منزل مسکونی‌ام به قتل رساندم! این اظهارات تکان‌دهنده در حالی با طمأنینه بر زبان مرد جوان جاری می‌شد که در پاسخ به سوالات پلیس ادامه داد: او را با ضربات چاقو کشتم، چون با هم اختلاف داشتیم!
قاتل ۳۰ ساله گفت: همه چیز به خاطر یک نگاه رخ داد من و دوستم جلیل سوار بر موتورسیکلت مقابل میوه فروشی ایستادیم، جوان میوه فروش در حالی که کنار همسر و دختر دو ساله اش مشغول کار بود رو به من کرد و گفت: «چیه! چرا این طوری نگاه می‌کنی؟ به او گفتم برو پی کارت! در حال مشاجره لفظی بودیم که برادر جوان میوه فروش به همراه دوستش از راه رسید و با میله آهنی به موتورسیکلتم کوبید من هم چاقو را بیرون کشیدم و قفسه سینه مرد میوه فروش را شکافتم...
سردار مهدی حاجیان سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور با اشاره به وضعیت امروز بازار تهران گفت: یکی از اهداف دشمنان و بدخواهان مردم تعطیل شدن بازار بود که در این رابطه فراخوان‌های بسیاری داده بودند، اما مردم و کسبه با آن‌ها همراهی نکردند.
نخست وزیر انگلیس در جمع نمایندگان یهودی پارلمان این کشور صراحتا گفت: همان طور که می‌دانید من یک صهیونیستم و بهشدت حامی اسرائیل و می دانم که این امکان را داریم که روابط دوجانبه را تقویت کنیم.
زن ۴۳ ساله گفت: من به خواست شاهرخ (همسرم) زندگی در کنار خواهر و برادران او را در حالی آغاز کردم که هیچ کس اهمیتی به من نمی‌داد و رفتارشان با من به گونه‌ای دیگر بود. آن‌ها در طول چند روز هیچ گاه با من سخن نمی‌گفتند به طوری که روز‌ها را می‌خوابیدند و شب‌ها تا سپیده صبح بیدار بودند. هیچ کس در خانه آن‌ها غذا نمی‌پخت و بیشتر اوقات نیمرو می‌خوردند و با کسی هم رفت و آمد و معاشرت نداشتند.
سردار حاجیان به تشریح عملکرد پهپادها در ماموریت اربعین پرداخت و گفت: مسائل ترافیکی در اولویت کار پرنده‌های بی‌سرنشین است.
سردار حاجیان، سخنگوی فراجا گفت: از امروز گذرنامه ویژه اربعین صادر نخواهد شد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: اختلافی بین من و وحید امیری برای حضور در انتخابات فدراسیون وجود نداشت.
سردار حاجیان سخنگوی فراجا گفت: از روز شنبه در تمامی ادارات گذرنامه، پلیس گذرنامه ما در سراسر کشور فعال خواهند شد.
سردار مهدی حاجیان سخنگوی فراجا گفت: از شنبه هفته آینده زائرانی که گذرنامه آن‌ها اعتبار ندارد، به اداره گذرنامه استان‌ها مراجعه کنند تا مُهر اعتبار سفر به عراق روی گذرنامه آن‌ها زده شود.
زن گفت: زنی از آن سوی خط و در حالی که اشک می‌ریخت ملتمسانه گفت: من از تهران برای زیارت امام رضا (ع) آمده ام و مهمان آقا بودم وقتی آن جوان کیف دستی مرا سرقت کرد بغضم ترکید و او را به امام رئوف سپردم چرا که من اکنون در این شهر غریب افتاده ام و حتی پولی برای بازگشت به تهران هم ندارم.
سردار حاجیان با تاکید بر اینکه باید مجازات سگ گردانی افزایش یابد تا بازدارنده باشد، گفت: مردم می توانند مزاحمت سگ همسایه را به پلیس اطلاع دهند.
زن گفت: من که در آشپزخانه درحال پوست کردن سیب زمینی و بادمجان بودم چاقو به دست به پذیرایی آمدم و در حالی که دستم را به عنوان هشدار تکان می‌دادم مانند خیلی از مادران دیگر به پسرم گفتم اگر یک بار دیگر خواهرت را اذیت کنی، تو را می‌کشم و ادامه دادم تو به طرفداری از پدرت تا این اندازه مرا اذیت می‌کنی درحالی که من تو را به دنیا آورده ام.
سردار مهدی حاجیان سخنگوی فراجا گفت: در استان گلستان همکاران ما سوژه ای اصلی را زیر نظر داشتند که مشخص شد این باند فرآورده های نفتی را با پوشش هیدروکربنات از کشور خارج می کردند.
یک فرمانده سابق سپاه گفت: فامیلی خانم آمر به معروف ربیعی بود در حالی که نام کامل من سیدعلیرضا ربیعی هاشمی است و ایشان رایحه ربیعی هستند.
حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آخرین باری که شد در سال ۸۹ بود که مرحله دوم رای آورده بود. جلسه گذاشته بودند و گفتند این جلسه را می‌روم و اگر خدا بخواهد کمک کند این مسئله حل می‌شود. ایشان رفتند و طول کشید و ۵-۴ بعدازظهر بود و مطالب زیادی به ایشان گفتند. وقتی برگشتند گفتم حاج آقا حل می‌شود؟ فرمودند اگر خدا نفوذ کلامی به من بدهد و اثری روی ایشان بگذارد، امیدی هست والا هیچ امیدی به حل شدن قضیه ایشان نیست. بعد دیدند همان روند ادامه پیدا میکند گفتند من از ایشان ناامید شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ