عضو هیئت رئیسه مجلس می‌گوید: قالیباف در جلسه هیئت رئیسه علت تصمیم‌گیری درباره مولدسازی را توضیح داد اما من در همانجا هم به او گفتم که کار درستی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسینعلی حاجی‌دلیگانی اظهار کرد: یکشنبه هفته آینده درخواست تعدادی از نمایندگان برای بررسی لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی (بررسی در کمیسیون به جای صحن) در دستور مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.
عضو تیم ملی تکواندو دانشجویان ایران به مدال طلای این رشته در سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی دست پیدا کرد.
جوانانی زحمت می کشند و آنانی زحمت نمی کشند با تخلف صندلی ها دانشگاه را اشغال می کنند و حق آن افراد را تضییع می کنند .لذا انتظام بخشی و برقراری امنیت کامل برای یک آزمون سراسری یک امر کاملا ضروری و لازم است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی گفت: تشکیل وزارت بازرگانی مغایر با برنامه ششم توسعه نیست.
عیسی حاجی اف، مربی روس تیم ملی کشتی آزاد در اردوی تیم جوانان حضور یافت.
مرتضی حاجی رئیس ستاد انتخاباتی خاتمی در خرداد 76:هر چه از دوم‌خرداد فاصله گرفتیم کم‌امیدی بیشتر شد
حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: استیضاح سید رضا فاطمی‌امین؛ وزیر صمت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس پس از صحبت‌های طراحان استیضاح و پاسخ‌های وزیر بررسی شد.
کلنگ زنی طرح تعریض پل شهدای گرگاب امروز با حضور حمیدرضا پولادگر، معاون وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان شهرستان شاهین شهر از جمله حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شاهین شهر و میمه، امام جمعه شاهین شهر و …برگزار شد.
چند سالی است که جاماندگان سهام عدالت منتظر دریافت سهام عدالت هستند اما هر بار به دلایلی این موضوع به تعویق می افتد. حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی حالا خبر خوبی به جاماندگان سهام عدالت داده است.
سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد روسیه همراه با نماینده این کشور در جام باشگاه‌های جهان در تهران حاضر می‌شود.
قهرمان کشتی آزاد جهان با سرمربی تیم ملی روسیه در جام باشگاه‌های جهان در ایران حضور خواهد یافت.
حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس می‌گوید طرح پیشنهادی جدید مختص افرادی مثل علی کریمی است.
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مجلس در خصوص زمزمه هایی که پیرامون موضوع گشت ارشاد شنیده می شود گفت: از ابتدای انقلاب باید وزارت امر به معروف و نهی از منکر را راه اندازی می کردیم؛ امروز هم این ضرورت اقتضا می کند. من معتقد هستم باید اصل هشتم قانون اساسی که بحث امر به معروف و نهی از منکر است را در قالب سازمانی کاملا مستقل و فرا قوه ای راه اندازی کنیم.
رئیس کل بانک مرکزی یکشنبه هفته آینده قرار است برای بررسی افزایش نرخ ارز به مجلس برود. حاجی دلیگانی، عضو هیات رئیسه مجلس اعلام کرد: در جلسه علنی یکشنبه هفته آینده مجلس موضوع دلایل افزایش نرخ ارز با حضور رئیس بانک مرکزی و مسئولان متولی ارز مورد بررسی قرار می‌گیرد.
حاجی‌دلیگانی گفت: در همین مسائل اخیر فلان بازیگر و یا بازیکن یک دروغ را منتشر می‌کند و با آن تمام امنیت روانی جامعه را به هم می‌ریزد. نباید طوری باشد که امنیتی که با تلاش هزاران نفر پرسنل به‌صورت شبانه‌روزی و با اهدای شهدای بسیاری به دست آمده با ادعای یک سلبریتی به‌هم بریزد و این وقتی به دست می‌آید که آن‌ها بدانند در مقابل حرف‌شان مسئول هستند.
مهدی حاجی موسائی با باخت برابر حریف چینی از دور رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان کنار رفت.
مهدی حاجی موسائی با باخت برابر حریف چینی از دور رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان کنار رفت.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
حاجی دلیگانی گفت: هرچقدر قاطعانه و سریع‌تر با مسببین اصلی اغتشاشات برخورد شود و مجازات آن‌ها سریع‌تر انجام شود و اطلاع‌رسانی لازم هم صورت گیرد قطعاً در پیشگیری از جری شدن اغتشاشگران نتیجه بهتری حاصل می‌شود.
حاجی دلیگانی گفت: هنوز خبری از اینکه دولت در چه روزی قصد معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس را دارد به دست ما نرسیده است اما زمان دولت برای معرفی وزیر رو به اتمام است.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: واقعیت این است که ائمه جمعه و به طور کل، طلاب در حوزه مسائل اقتصادی ورودی ندارند و زندگی آن‌ها به لحاظ معیشتی در سطح متوسط رو به پایین است.
چرا اصناف به مالیات اعتراض دارند؟
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ