نامه معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از سوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از دقایقی پیش و با اعلام رئیس مجلس شورای اسلامی، رأی‌گیری برای وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در صحن مجلس شروع شد.
نماینده مردم سروستان در مجلس گفت: رهبری فرمودند باید به معرفی قهرمانان ملی در مدارس اهتمام ورزید و بر این اساس وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش باید بگوید چه برنامه‌ای در این زمینه دارد.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دارای ابهام است و وی باید برنامه‌های خود را شفاف و روشن ارائه کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز؛ سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به بررسی صلاحیت رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداختند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز؛ سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به بررسی صلاحیت رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداختند.
جلسه رای اعتماد به رضا مراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش صبح امروز سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور در صحن مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی روند بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در صحن مجلس را قرائت کرد.
کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برنامه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را قابل قبول اعلام کرد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستورکار قرار گرفت.
ابوالفضل عمویی در تشریح نشست صبح امروز فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: جلسه امروز فراکسیون اکثریت به منظور بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تشکیل شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از موافقت اکثریت اعضای این فراکسیون با صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داد.
در جلسه علنی روز سه‌شنبه (۹ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی صلاحیت رضامراد صحرایی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بررسی می‌شود.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نامه معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام وصول شد.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تحویل نامه معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رضا مراد صحرایی بعنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیسی در نامه ای به رئیس مجلس، رضا مراد صحرایی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی کرد.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: انتظار می‌رود در بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش منویات مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گیرد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شود.
طبق گفته‌های معاونین وزارت آموزش و پرورش، دولت و رئیس جمهور قصد دارند که صحرایی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس معرفی کند.
پرسش‌هایی که انتظار می‌رود در زمان معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس، به بخشی مهم از موضوع نشست ویژه مجلس برای بررسی صلاحیت جانشین نوری بدل گردد و چه بسا بتواند ابعاد ناگفته‌ای از ماجرای واریز نشدن مطالبات معلمان در اسفند ۱۴۰۱ را برملا سازد؛ ماجرایی که تنها بخشی از دوران پرماجرای حضور نوری در راس هرم مدیریتی این وزارت خانه است.
سوالاتی که انتظار می‌رود در زمان معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس، به بخشی مهم از موضوع نشست ویژه مجلس برای بررسی صلاحیت جانشین نوری بدل گردد و چه بسا بتواند ابعاد ناگفته‌ای از ماجرای واریز نشدن مطالبات معلمان در اسفند ۱۴۰۱ را برملا سازد. ماجرایی که تنها قسمتی از دوران پرماجرای حضور نوری در راس هرم مدیریتی این وزارت خانه است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در کوتاه‌ترین زمان وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند تا وزارت آموزش و پرورش از تغییرات متناوبی که تجربه کرده است، نجات یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ