یک راننده تاکسی با نوشته ای در خودرو خود تلاش دارد تا به افراد کم بضاعت سرویس رایگان بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همه نسخه‌های نیسان تایتان مدل 2024 زیر کاپوت خود یک پیشرانه 5.6 لیتری V8 دارند. این پیشرانه برای به حرکت در آوردن این پیکاپ غول‌پیکر 400 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر تولید می‌کند. برای مقایسه بهتر است بدانید فورد سوپر دیوتی به‌عنوان رقیب نیسان تایتان در بازار ایالات متحده، با پیشرانه پایه 6.8 لیتری V8 خود توانایی تولید قدرت 405 اسب بخار و گشتاور 603 نیوتن متر را دارد.
صاغرمار شرقی (آمریکایی) با نام علمی «Heterodon platirhinos» ستاره داستان ما و گونه‌ای از خانواده قمچه‌ماران است.
حرکت دیدنی یک فرد ناشناس در تهران از چشم کاربران شبکه‌های مجازی دور نماند. در این تصویر می‌بینید که یک شهروند تهرانی برای حفظ محیط زیست و البته دور نگه داشتن یک باغچه از فیلتر‌های سیگار، دست به ابتکاری جالب زده است.
راننده مجبور می‌شد تا به طرز عجیب و غریبی پایش را در کف تنگ ماشین حرکت دهد تا بتواند دکمه نور بالا را بزند و همین احتمال پرت شدن حواس راننده را افزایش می‌داد. برای همین دکمه مرگ لقب گرفت چون موجب تصادفات بسیاری بود.
کانگوروها تنها پستانداران بزرگی هستند که عمدتاً با پریدن روی دو پا حرکت می‌کنند. این شکل از حرکت برای دانشمندان جذاب است. جانیس و همکارانش می گویند که بسیاری از تحقیقات تا کنون بر روی کانگوروهای جثه بزرگتر متمرکز شده است و در درک ما از همتایان با جثه کوچکتر شکاف ایجاد کرده است.
این مهاجم ۲۲ ساله لباس خواب آبی آسمانی ابریشمی پوشیده بود و شریک زندگی‌اش ایزابل که با پیراهنی ابریشمی به همان رنگ کمی شیک‌تر به نظر می‌رسید، را همراهی می‌کرد.
حرکت جرارد پیکه واکنش هواداران تراکتور را به دنبال داشت و آن‌ها کامنت‌های زیادی زیر پست آخر او در اینستاگرام گذاشتند. یکی از هواداران خطاب به پیکه نوشت: «آقای پیکه، تیمی که شما به آن می‌خندی یکی از محبوب‌ترین تیم‌ها در فوتبال است که هر بازی صد هزار تماشاگر را به ورزشگاه می‌کشاند. زنده باد تراکتور.»
بر خلاف اکثر مارها، افعی با مقیاس اره‌ای به طرفین حرکت می‌کند (حرکت به شکل پیچ). آنها شبگرد هستند و از پستانداران، پرندگان، سایر مارها، مارمولک ها، دوزیستان، عقرب‌ها و هزارپاها تغذیه می‌کنند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: محیط‌بانان اشکورات رودسر در پایش‌های میدانی خود در مناطق شکار ممنوع اشکورات، با شناسایی مسیر حرکت پلنگ در این منطقه و نصب دوربین‌های تله ای، موفق به ضبط تصویر این گونه ارزشمند شدند.
در روز‌های آینده، مشتری در لحظات غروب به آرامی در تابش خیره‌کننده آفتاب قرار می‌گیرد. اگرچه زهره همچنان که از خورشید دورتر می‌شود، در آسمان غربی حرکت خواهد کرد تا در نقش فعلی خود به عنوان برترین جرم درخشان باقی بماند.
این ربات جاسوسی روسی به شکل یک سنگ یا صخره است. نمونه اولیه آن می‌تواند حرکت کرده و تصویر و صدا را نیز منتقل کند.
تصویری زیبا از حرکت قطاری پلنگ‌ مادر و ٣ توله اش در ارتفاعات مازندران را مشاهده کنید.
به‌تازگی نمونه‌هایی اولیه از ربات‌های پرنده جدیدی ساخته شده‌اند که از اعضای واقعی بدن پرندگان مرده برای شبیه‌سازی حرکت آن‌ها در آسمان استفاده می‌کنند!
اطلاعات تازه نشان می‌دهد که کوئول‌های شمالی نر در فصل کوتاه جفت‌گیری آنقدر فعالیت می‌کنند که در نهایت از خستگی می‌میرند. بعضی از آن‌ها در این مدت تنها در طول یک شب حدود ۱۰ کیلومتر حرکت میکنند.
دیوید بکام این روزها در مسابقات تیم دوم برنتفورد حاضر می‌شود تا مسابقات فرزند خود را تماشا کند.
سر کیف از این تصویر شکل گرفته که به خیابان می‌روم به اولین مغازه‌ای که می‌رسم همه آن تصاویر خوشایند مثل متروپل در برابر واقعیت، به لحظه‌ای فرو می‌ریزند و امیدم زیر آوار آن‌ها له می‌شود. می‌بینم آنچه به شتاب درحال حرکت است گرانی است، تورم است، نزول لحظه به لحظه ارزش پول ملی است.
بارش برف موجب یخ زدگی و حرکت کند ماشین ها در خیابان شد و اکثر اتوبان ها و خیابان ها دچار ترافیک های سنگین و نیمه سنگین شدند.
نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در دیدار دیشب تیمش مقابل آنژه، تی شرتی منقش به تصویر پله را به تن  کرد تا اینگونه یاد و خاطره اسطوره فوتبال برزیل را زنده نگه دارد.
این ویدیو که استراحت یک کروکودیل حواس پرت را در ساحل به تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که یک جگوار پس از کمینی هوشمندانه، کروکودیل را در یک حرکت غافلگیرانه شکار می‌کند.
این ویدیو که استراحت یک کروکودیل حواس پرت را در ساحل به تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که یک جگوار پس از کمینی هوشمندانه، کروکودیل را در یک حرکت غافلگیرانه شکار می‌کند.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این روزها تمرینات خود را آغاز کرده و برای شروع مجدد لیگ برتر آماده می شود.
در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، شوخی دو نماینده‌ به تصویر کشیده شد. جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور ۲۱۱ نفر از نمایندگان برگزار شد.
دیشب رسانه ملی در یک حرکت نامتعارف همه آباژور‌ها را کنار زد و تصویر یک زن ایرانی کاملا برهنه را نشان داد.
این پهپاد بدون سرنشین که توسط شش موتور الکتریکی با باتری خورشیدی حرکت می‌کند، برای انجام عملیات طولانی مدت در فضای نزدیک طراحی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ