رئیس جهاددانشگاهی علم و صنعت گفت: قطار ملی که توسط محققان این جهاد طراحی شده در حال اخذ مجوز و انجام تست های مربوط به مسافرگیری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جریان فساد با تمام قوا به پیکره حاکمیت و مردم حمله می‌کند و این نشان می‌دهد در مسیر فسادزدایی قرار گرفتیم، اما قطعا فاصله زیادی با انتظار جامعه در رفع فساد داریم. در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد تسهیلات کلان کشور، تسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد است که در مسیر غلط قرار گرفته و جریان‌های فساد و قدرت نیز در مقابل شفافیت مقاومت می‌کنند، لذا به نظر من باید این مسیر را ادامه دهیم و تا انتها پیش برویم و در برخی از بخش‌ها که هنوز شروع نکردیم، ورود کنیم.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن با اعلام اینکه یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در مراحل مختلف ساخت قرار دارد گفت:هرجایی که امکان تامین زمین وجودداشته باشدخانه یک طبقه حیاط داراحداث می‌شود.
دبیر فدراسیون بسکتبال گفت:‌ عملکرد و نتایج تیم ملی به دقت مورد بررسی قرار گرفته و در حال حاضر، حضور هیچ‌کس در کادر فنی قطعی نیست.
بر اساس آخرین آمار ثبت شده در حال حاضر ۱۶۸۱۸ محصول فناورانه توسط شبکه فن بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری معرفی شده و در دسترس قرار گرفته است.
ارزشمندترین تیم های ملی حال حاضر فوتبال دنیا در گرافیک زیر مشخص شده است. انگلیس، تیم بدون افتخار در چنددهه اخیر بالای فهرست قرار دارد
فدراسیون فوتبال تاکید کرد انتخاب سرمربی تیم ملی ایران در مرحله نهایی قرار دارد و پس از طی تشریفات اداری معرفی خواهد شد.
بنی گانتز رهبر حزب اپوزیسیون «اتحاد ملی» بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر را فراخواند تا فورا با وی بر سر طرح دولت برای اصلاح افراطی نظام قضایی با وی ملاقات کند و هشدار داد که اسرائیل در سرازیری جنگ داخلی قرار دارد.
درست ۱۲ سال قبل، تیم ملی در شرایطی مشابه به حال برابر روسیه قرار گرفت و به برتری ارزشمندی رسید.
مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که توافق هسته ای با ایران در حال حاضر در اولویت واشنگتن قرار ندارد.
ایران در شرایطی نتوانست جواز حضور در مرحله بعدی جام جهانی را به‌دست آورد که در طول برگزاری مسابقات و حتی قبل از آن زیر شدیدترین فشار‌های روحی و روانی بود؛ فشار‌هایی که به طرق مختلف از جانب دشمنان تابلودار و همیشگی و مزدوران داخلی و خارجی به تیم وارد می‌شد. با این حال اعضای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ به ویژه در دیدار با تیم‌های ولز و آمریکا تمام توان خود را به کار گرفتند و علی‌رغم شایستگی از صعود به دور بعدی بازماندند.
معاون بنیاد مسکن با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۹۸ هزار واحد مسکونی روستایی نهضت ملی در مرحله بهسازی و بازسازی قرار دارد میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای آغاز شده را ۶۰ درصد عنوان کرد.
شعارهای هواداران پرشور ایرانی در آستانه دیدار ایران و آمریکا را در محل برگزاری این رویداد در قطر مشاهده می‌کنید.
گزارش تصویری خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر از حال و هوای طرفداران تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از بازی با تیم ملی فوتبال آمریکا را مشاهده می‌کنید.
گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر از حال و هوای تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در قطر را مشاهده می‌کنید.
ایستگاه هواداری تیم ملی فوتبال ایران همزمان با برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر در پنج میدان آزادی، ونک، انقلاب، ولیعصر (عج) و هفت تیر در حال برگزاری می‌باشد.
با آغاز نخستین بازی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در مقابل انگلیس، هواداران تیم ملی فوتبال ایران در مکان‌های عمومی نیز به تماشای بازی پرداختند. در این گزارش تصویری، هواداران را در شهر‌های مختلف ایران در حال تماشای بازی که با نتیجه ۶ بر ۲ با پیروزی انگلیس به پایان رسید را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از حال و هوای طرفداران تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از بازی با انگلیس را در گزارش اختصاصی خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر به دوحه قطر را مشاهده می‌کنید.
جرارد پیکه که پس از جام جهانی ۲۰۱۸ از فوتبال ملی خداحافظی کرده‌ بود، حال با وجود عملکرد ضعیفش در تیم بارسلونا، نامش در میان اسامی بازیکنان اعزامی به جام‌جهانی قطر دیده‌ می‌شود.
مهدی تاج که مهمان برنامه شب‌های فوتبالی است سرانجام نام حریف آخر تدارکاتی را اعلام کرد. نیکاراگوئه که در حال حاضر رده ۱۴۲ جدول فیفا را در اختیار دارد در روز ۱۹ آبان برابر ایران قرار می‌گیرد.
پل پوگبا، هافبک یوونتوس پس از عمل جراحی زانو در حال ریکاوری است و آماده بازی برای تیم ملی فرانسه در جام جهانی است.
یوسیپ ماسیچ، ستاره این روزهای دیناموزاگرب که در کرواسی او را جایگزینی مناسب برای بروزویچ در تیم ملی می‌دانند دو سال پیش در آستانه مرگ و در حال مبارزه سنگین با سرطان بود.
تیم ملی فرانسه در خانه دانمارک 0-2 مغلوب شد تا در رده سوم گروه خود در لیگ ملت های اروپا قرار بگیرد.
محمدرضا حضرتپور محلی برای تیم ملی والیبال ایران در یک برنامه تلویزیونی اعتراف کرد که در حال حاضر ژاپن جلوتر از ایران قرار دارد.
عضو هیات‌ مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از تامین ۲۲ هزار هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: ۳۵ هزار هکتار از اراضی مستعد، در حال بررسی برای الحاق به طرح نهضت ملی مسکن قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ