برای انجام فرآیند بازیابی به مک یا رایانه شخصی نیاز دارید. اگر از رایانه شخصی استفاده می‌کنید، باید سیستم عامل آن مایکروسافت ویندوز ۱۰ یا جدیدتر داشته و آیتونز (iTunes) روی آن نصب باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا گفت: ما در حوزه بهداشت امنیت سایبری با چهار رویکرد اصلی مواجه هستیم. اولین و مهم‌ترین رویکرد به عنوان کاربر، مدیریت رمز عبور است.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا گفت: ما در حوزه بهداشت امنیت سایبری با چهار رویکرد اصلی مواجه هستیم. اولین و مهم‌ترین رویکرد به عنوان کاربر، مدیریت رمز عبور است.
روی پیراهن جدید پرسپولیس از نمادهای باستانی استفاده شده است.
داوطلبان می‌توانند با ورود به پنل کاربری خود از طریق درج کدملی، شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه چاپی از برگه راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه کنند.
برخورد درست و استفاده از راهکارهای خاص برای داشتن چمن سرسبز اهمیت بسیاری دارد و این کاری است که در بوندسلیگا انجام می‌شود.
برای مشاهده رمز‌های عبور ذخیره شده Wi-Fi خود، برنامه تنظیمات را باز کنید و به شبکه و اینترنت > Wi-Fi بروید. در بخش مدیریت شبکه‌های شناخته شده، لیستی از تمام شبکه‌های وای فای که رایانه شما در گذشته به آن‌ها متصل بوده است را مشاهده خواهید کرد. برای مشاهده رمز عبور یک شبکه، آن را انتخاب کرده و سپس روی دکمه View Wi-Fi امنیتی کلیک کنید. رمز عبور به صورت متن ساده نمایش داده می‌شود.
برای قفل کردن دستگاه Android خود، از دستگاه دیگری برای ورود به حساب Google خود استفاده کنید و Find My Device را فعال کنید. پس از ورود به سیستم، Secure Device را انتخاب کنید و سپس یک رمز عبور جدید برای صفحه قفل تنظیم کنید. همچنین می‌توانید از راه دور دستگاه خود را از صفحه Find My Device پاک کنید.
باهوش‌ها توجه کنند که سرنخ‌ها ممکن است یک نکته انحرافی داشته باشند. زمان حل معما را در قسمت نظرات برایمان بنویسید...
زمان حل معما را در قسمت نظرات برایمان بنویسید...
کشف تابوت‌نوشته‌های مصری از مجموعه‌ای شامل بیش از ۱۰۰۰ طلسم و افسون مخصوص خاکسپاری رونمایی کرد که در فاصله ۲۰۵۵ تا ۱۶۵۰ پیش از میلاد روی تابوت‌ها نوشته شده‌اند.
سروش رفیعی قلب تپنده خط میانی پرسپولیس در بازی با گل‌گهر است.
در برخی موارد، افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ ممکن است برای کنترل سطح قند خون خود به انسولین‌درمانی نیز نیاز داشته باشند. این کار معمولاً زمانی پیشنهاد می‌شود که سایر درمان‌ها، مثل تغییر سبک زندگی یا دارو‌های خوراکی، در کنترل سطح قند خون به اندازهٔ کافی موثر نباشند. نوع انسولین مورد استفاده و دوز به نیاز‌های فردی بستگی دارد و ممکن است در طول زمان تغییر کند.
بهترین‌‌‌ روش ناکام گذاشتن این کلاهبرداران ایجاد فضایی است که مشتری خودش در امینت خاطر رمز عبور خود را وارد کند. اگر به هر دلیلی نیاز هست دستگاه کارت‌خوان در محدوده فروشنده باشد، بهتر است از یک صفحه کلید جانبی (پین‌‌‌پد) برای وارد کردن رمز عبور مشتری استفاده شود.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با تلاش مأموران کلانتری غیاثی ۲ سارق مغازه دستگیر و متهمان به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.
تعداد زیادی از سهامداران منتظر قفل بازگشایی بانک آینده هستند تا پس از 18 ماه بتوانند این دارایی بلوکه شده را بفروشند یا تصمیم دیگری برای سهم بگیرند.
د. آیا برای یافتن یک رمز سه عددی و به چالش کشیدن مغز خود آماده هستید؟ پس در ادامه با ما همراه باشید.
فهد بن نافل، رئیس باشگاه الهلال عربستان، پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، درباره راز موفقیت این تیم صحبت کرد.
بدافزاری جدید با نام RisePro از طریق سایت های کِرَکِ جعلی در حال انتشار است که هدفش جاسوسی، سرقت اطلاعات کارت‌های اعتباری، رمزعبور و کیف‌های ارز دیجیتال است.
آیا باید رمز‌های عبور خود را مرتبا تغییر دهید؟ این یک سوال با اهمیت است. آژانس امنیت سایبری فرانسه اخیرا دستورالعمل‌های خود را تغییر داده و اعلام کرده که تغییرات اجباری مکرر در واقع منجر به سطح پایین‌تر امنیت رمز عبور می‌شود. در نتیجه، آن نهاد توصیه نمی‌کند که کاربران دیگر نیازی به تغییر گذر واژه‌ها به طور منظم داشته باشند.
لست‌پس (LastPass)، محبوب‌ترین پسورد منیجر جهان چند ماه پیش هک شد و در آن زمان مدیرعامل این اپ مدیریت رمز عبور اعلام کرد که اطلاعات کاربران افشا نشده است.
وقتی در تماس‌های تلفنی به شما می‌گویند برنده‌ی جایزه‌ای فوق‌العاده از یک مسابقه شده‌اید که احتمالاً شما هیچ‌گاه در آن مسابقه شرکت نکرده‌اید؛ زمانی که می‌گویند برای دریافت جایزه باید مبلغی پرداخت کنید و یا از شما می‌خواهند، اطلاعات کاملاً شخصی و محرمانه‌ی مالی خود را در اختیارشان قرار دهید، مشخص است که باید محتاط باشید، زیرا سیستم‌های تجاری مطمئن و قانونی، هیچ‌گاه نیاز بر جزئیات حساب مالی شما ندارند و حتی اگر قرار باشد پولی یا جایزه‌ای را به شما بدهند، نیاز به رمز عبور کارت شما را ندارند و دادن شماره حساب یا شماره کارت کفایت می‌کند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی اعتماد به ظرفیت‎های داخلی، توان متخصصان جوان و کار و تلاش مستمر را رمز عبور و خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه دشمن دانست.
سخنگوی دولت گفت: تعبیر رهبری مبنی بر اینکه «ایستادیم و پیش رفتیم» رمز عبور از حوادث بزرگ است.
سخنگوی دولت گفت: تعبیر مقام رهبری مبنی بر اینکه «ایستادیم و پیش رفتیم»، رمز عبور از حوادث بزرگ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ