چین سومین بازار بزرگ فروش محصولات میکرون به شمار می‌آید و حدودا ۱۰.۷ درصد از درآمد سالانه آن را در سال ۲۰۲۲ به خود اختصاص داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شانس کسب مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین با بیان این که با کفش پاره تمرینات خود را پیگیری می‌کنم، می‌گوید: هر چقدر از مسوولین درخواست کمک برای خرید کفش جدید می‌کنم تنها به من وعده و وعید می‌دهند.
باشگاه استقلال به چینی‌ها فروخته می‌شود؟! / چین کدام تیم‌های بزرگ اروپا را خرید و حاصلش چه شد؟
باشگاه استقلال به چینی‌ها فروخته می‌شود! / چین کدام تیم‌های بزرگ اروپا را خرید؟
شهردار تهران گفت: با همکاری بخش خصوصی و جهاد دانشگاهی و شهرداری تهران ۱۱۳ دستگاه واگن ملی ساخته خواهد شد و اعتبارات خرید واگن تر از چین نیز تا پایان ماه عملیاتی می‌شود.
شهردار تهران گفت: با همکاری بخش خصوصی و جهاد دانشگاهی و شهرداری تهران ۱۱۳ دستگاه واگن ملی ساخته خواهد شد و اعتبارات خرید واگن تر از چین نیز تا پایان ماه عملیاتی می‌شود.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: خودرو‌های وارداتی از کشور‌های مختلف همچون چین است و به غیر از برند‌های آمریکایی یا ساخت آمریکا، از سایر کشور‌ها بحث ثبت سفارش صورت گرفته است و در بازه سه ماهه آینده عرضه می‌شود.
یک رسانه آلمانی گزارش داده روسیه در حال انجام مذاکراتی با یک شرکت چینی برای خرید ۱۰۰ فروند پهپاد است.
آغاز ثبت‌نام خرید خودروهای وارداتی از هفته آینده، اجرای توافقات با چین تا ۲ ماه آینده، افزایش قابل توجه قیمت سکه و افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمت مواد غذایی از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
تعامل چین با بخش‌های انرژی و معدن ایران برای حمایت از تقاضای روبه‌رشد انرژی چین است و پیش‌بینی می‌شود چین به‌ترتیب در سال‌های ۲۰۲۵، ۲۰۳۵ و ۲۰۴۰ به اوج نیازش برای نفت، زغال‌سنگ و گاز طبیعی برسد. به‌دلیل تشدید تحریم‌های بین‌المللی، ایران به‌طور فزاینده‌ای به تجارت با چین وابسته شده است و تخفیف‌های جذابی برای خرید نفت خام ارائه کرده است. بر اساس گزارش‌ها، تخفیف‌های ایران روی پروپان نیز تا ۱۶ درصد از قیمت‌های عربستان سعودی کاسته است.
چین تنها کشوری است که موفق به خرید سوخو-۳۵ از روسیه شده است و مذاکرات هند با مسکو هنوز پیشرفت قابل توجهی نداشته است.
امروز مطالبی همچون مجمع دیران ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، مجمع صبا ۱۴۰۱ | آیا افزایش سرمایه تصویب شد؟، مجمع غگیلا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، تورم چین چقدر است؟، پیش بینی آینده بازار خودرو؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت‌ها در بازار خودرو کاهشی می‌شود، موافقت با ایجاد مرکز مبادله ارز و طلای ایران، ارزآوری ۱۷۲ میلیون دلاری طلای سرخ، بورس در چاله خودرو!، بازار نفت در انتظار سیگنال چین، بورس چه زمانی صعودی می‌شود؟، واردات ارز به هر میزان از مالیات معاف شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نماینده ویژه ایالات متحده آمریکا در امور  ایران در مصاحبه با بلومبرگ از تلاش آمریکا برای تداوم اعمال فشار به چین برای توقف خرید نفت از ایران سخن گفت.
راب مالی: «ایالات متحده گام‌های مورد نیاز را برای توقف صادرات نفت ایران برمی‌دارد و کشور‌ها را از خرید آن بازمی‌دارد. ما هیچ یک از تحریم‌های خود علیه ایران و به ویژه در زمینه فروش نفت ایران را کاهش نداده‌ایم».
قربان گفت:بازار نفت ما به دلیل تحریم‌ها باعث شده تا آزادی عمل از کشور ما گرفته شود؛ امکان خرید و فروش آزادانه نفت وجود ندارد و اگر تحریم ها نبود بسیاری از کشور ها خریداران نفت ما بودند.
چین به دنبال ایفای قدرت در منطقه است و خود را ابرقدرت می‌داند و دومین قدرت اقتصادی دنیاست؛ آمریکا به عنوان اولین قدرت اقتصادی دنیا هم باید از منطقه بیرون رود پس حتی با بسته شدن قرارداد و واگذاری پروژه و تامین انرژی باز هم خرید نفت ایران در سبد ۵.٨ میلیون بشکه نفت روزانه محفوظ است
چین، کشوری که بیشترین خرید نفت را از ایران دارد یعنی چیزی حدود ۹۰۰ هزار بشکه در روز، یکی از شرکای اقتصادی ایران در دوره تحریم است و روابط سیاسی حسنه‌‌ای نیز با تهران دارد؛ تاجایی که پکن هم به قطعنامه حقوق بشری علیه ایران و هم قطعنامه شورای حکام رای منفی داد.
رئیس هیئت مدیره شرکت انرژی قطر از امضای توافقنامه خرید و فروش به مدت ۲۷ سال با شرکت سینوبک چین خبر داد.
طبق اسنادی تازه، دولت آلمان احتمالا اجازه خرید کارخانه تراشه «الموس» (Elmos) توسط یک شرکت چینی را صادر نکند.
پس از وضع قوانین صادراتی سختگیرانه تر در آمریکا علیه شرکت های فناوری چینی، اپل برنامه های خود برای استفاده از تراشه های حافظه  شرکت چینی YMTC در محصولاتش را متوقف کرده است.
فروش جدیدترین مدل گوشی هوشمند غول فناوری آمریکایی اپل یعنی آیفون ۱۴ در چین آغاز شد. مشتریان برای خرید مدل آیفون ۱۴ ساعت‌ها جلوتر در مقابل فروشگاه اپل در شهر گوانگژو صف کشیده اند. اما اتفاق جالبی که افتاده این است که کاربران چینی ظاهرا تصمیم گرفته‌اند گوشی گلکسی S۲۲ اولترا خود را بفروشند تا بتوانند یکی از دو مدل پرو از سری آیفون ۱۴ را خریداری کنند. این ادعایی است که افشاگر معروف و موثق حوزه‌ی فناوری یعنی Ice Universe مطرح کرده و گفته بعد از بررسی گوشی آیفون ۱۴ پرو، تعداد زیادی از کاربران به فروش S۲۲ اولترای خود اقدام کرده‌اند تا بتوانند گوشی جدید اپل را خریداری کنند.
یک مقام هلالا احمر می‌گوید سخنان کیانوش جهانپور علیه چین در اوج شیوع کرونا بر روند واردات واکسن تاثیر منفی گذاشته است.
یک مقام هلالا احمر می‌گوید سخنان کیانوش جهانپور علیه چین در اوج شیوع کرونا بر روند واردات واکسن تاثیر منفی گذاشته است.
ایالات متحده ممنوعیت خرید فلزات و آلیاژ‌های «تانتالیوم» از کره شمالی، چین، روسیه و ایران را نهایی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ