معاون صندوق نوآوری با اشاره به برگزاری ۳۵رویداد تبادل فناوری توسط صندوق گفت: در این رویدادها بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نیاز دستگاه‌های اجرایی و صنایع بزرگ را به شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در حوزه ابتدایی ۱۶۰ هزار دانش‌آموز به عنوان بازمانده از تحصیل معرفی شدند.
نجفی بیان اینکه یک نهاد مشخص و رسمی در زمینه ساماندهی کودکان کار معرفی نشده است، گفت: با وجود تعداد متولیان متعدد، آمار کودکان کار در کشور و به ویژه در شهر تهران روز به روز در حال افزایش است.
رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: تاکنون برای بیش از ۶۳ هزار واحد مسکونی معرفی شده از سوی وزارت راه و شهرسازی برگ مطالبه مالیاتی بالغ بر ۱,۴۰۰ میلیارد تومان صادر شده است.
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲۰۰ هزار واحد مسکونی خال در فرآیند معرفی به سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.
در صورت تکرار بی حجابی بعد از این سه بار (یک بار ارسال پیامک و دو بار جریمه ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی) در بار چهارم، شخص مرتکب علاوه بر جریمه یک میلیون و پانصد هزار تومانی، به مراجع قضائی معرفی می‌شود تا جزای نقدی درجه ۷ (از سه میلیون تومان تا حد اکثر شش میلیون تومان) اِعمال شود. این مجازات نیاز به حکم دادگاه دارد و برخلاف مجازات‌های قبلی از طریق سامانه قابل اِعمال نیست. مجازاتی غیر از جزای نقدی در این خصوص قابل تعیین نیست.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ هزار دلاری که خود را نماینده تام الاختیار دستگاه قضائی معرفی کرده بود، خبر داد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از معرفی ۳۷ هزار و ۱۵۰ واحد خواهان تسهیلات نوسازی دربافت فرسوده خبر داد وگفت: بانک مسکن در سال‌جاری با بیش از ۱۵ هزار واحد در بافت فرسوده قرارداد منعقدشد
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از معرفی ۳۷ هزار و ۱۵۰ واحد خواهان تسهیلات نوسازی دربافت فرسوده خبر داد وگفت: بانک مسکن در سال‌جاری با بیش از ۱۵ هزار واحد در بافت فرسوده قرارداد منعقدشد
سرپرست ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان گفت:از سال ۱۳۹۴ متعاقب چندین دوره آزمون استخدامی و برگزاری دوره مهارت‌آموزی، بیش از ۱۰۷ هزار مهارت‌آموز به وزارت آموزش و پرورش معرفی شده است.
وزارت مهاجرین طالبان گفته که «۷۶۱ تن» بازگشت کنندگان برای دریافت کمک به دفتر سازمان بین‌المللی مهاجرت (ای‌او‌ام) معرفی شده‌اند.
کاش عامل مرگ ۲۰ هزار ایرانی را به مسئولان معرفی کنید نه مردم!
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: آماده تحویل ۱۰ هزار خودرو با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران به جانبازان هستیم.
کیهان نوشت: یک پهپاد نقطه زن ۲۰ هزار دلاری را بهانه‌ای قرار داده‌اند تا ایران را یکی از طرفین جنگ در اوکراین معرفی کنند.
براساس پیگیری‌های انجام شده از سازمان امور مالیاتی، در مجموع ۵۱۵ هزار و ۴۹۳ هزار خانه خالی به این سازمان معرفی شده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری، نام خود را تجاری معرفی کند، چون در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری هم استفاده می‌کند.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری نام خود را تجاری معرفی کند چراکه در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری هم استفاده می‌کند.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق های در نظر گرفته شده برای حساب های شخصی به نام خود را تجاری معرفی کند چراکه در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق های در نظر گرفته شده برای حساب های تجاری هم استفاده می کند.
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از معرفی ۷ هزار بازنشسته برای دریافت وام به سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: تا سوم شهریور ماه وام بازنشستگان پرداخت خواهد شد.
یک مقام مسئول گفت: طی بیش از سه هزار گشت بازرسی قاچاق صورت گرفته با متخلفان برخورد شد و پس از تشکیل پرونده برای ۴۹۵ مورد به مراجع قضایی معرفی شدند.
در این مطلب قصد داریم فارغ از مشخصات سخت افزاری، به قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری گوشی نوا 9 اس ای بپردازیم.
همچنین در مورد رتبه‌بندی معلمان نیز ۱۵ مورد در آیین‌نامه دولت خلاف قانون مجلس است؛ دولت باید آیین‌نامه‌های اجرایی قوانین را تدوین کند، اما حق ندارد در اجرای قوانین دخالت کند؛ آیین‌نامه‌ای که دولت در مورد رتبه‌بندی تدوین کرده خلاف قانون مجلس است و می‌طلبد کمیسیون آموزش و مجلس به آیین‌نامه‌ای که بر اساس آن ۴۶۰ هزار معلم از شمول رتبه‌بندی خارج می‌شود، ورود کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ