نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: متأسفانه دیپلماسی آب در کشورمان فعال نیست و برای استیفای حقوق کشور از حقابه هیرمند باید شاهد مدیریت واحد باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر بنده توجه مصدق به «حقوق ملی» بود و شاید او تامین «منافع ملی» را در استیفای حقوق ملی می‌پنداشت. حقوق ملی امری مبهم و در تقابل با حقوق ادعایی دیگران است و استیفای آن نیاز به قدرت دارد. اما «منافع ملی» امری سیاسی است که تامین آن نیاز به تعامل و تفاهم و گاهی تسامح در حدود توانمندی و امکانات دارد. پافشاری در استیفای حقوق حتی اگر آن را «حق مسلم» بپندارند، ممکن است در عمل موجب خسارت شود و به زیان منافع ملی باشد.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که تمام کارکنان و نیروهای نظامی یک اداره پلیس در ایالت مینه‌سوتا استعفا کردند.
مردم سیستان در اعتراض به عدم تخصیص حقابه هیرمند ازسوی طالبان و همچنین دیپلماسی آبی منفعلانه وزارت امور خارجه در میدان یعقوب لیث زابل تجمع کردند. در این تجمع جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر گرد هم آمدند و شعار‌هایی دادخواهانه سر دادند و خواستار دیپلماسی فعال از سوی دولت شدند. شعار‌هایی از قبیل "نابودی سیستان، نابودی تنگه احد ایران است. "، "حق آبه و هوای پاک" و ... از سوی مردم سر داده شد. همچنین در میانه این اعتراض، استعفای دو نماینده سیستان و پاسخگو کردن وزیر امور خارجه ایران در رابطه با حقابه هامون مطالبه شد.
طی چندروز گذشته حدود ۱۰ هزارنفر در این شهر و روستا‌های اطراف، آب ندارند. با این که اکنون شبکه آب این شهر را شهرداری تعویض می‌کند، اما باز هم مردم، ما را ناتوان می‌خوانند. وقتی دیدیم که مسئولان به حرف مان گوش نمی‌دهند تصمیم به استعفای دسته جمعی گرفتیم.
قهرمان سابق دوومیدانی ایران که انتخابش به عنوان وزیر موجی از امیدواری را بین اهالی ورزش ایجاد کرده بود، با عملکردی ضعیف امیدها را به یاس تبدیل کرد و در بدترین زمان ممکن رفتنش را علنی کرد.
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: بر اساس ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس، مقامات مصرّح در قانون و مشاغل هم‌تراز آن‌ها که قصد داوطلبی برای نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس دارند، باید حداقل ۶ ماه قبل از ثبت‌نام از سمت خود استعفاء نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.
مجمع فوق العاده فدراسیون دوومیدانی با قبول استعفای هاشم صیامی برگزار شد.
جهید زفیزف، رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر، پس از شکست در‌ انتخابات دفتر اجرایی کنفدراسیون فوتبال آفریقا از سمت خود استعفا داد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از سمت خود در فدراسیون فوتبال استعفا کرد.
علی خطیر از مسئولیتی که در فدراسیون فوتبال داشت، کناره گیری کرد.
وزارت ورزش و جوانان شایعه استعفای سید حمید سجادی را رد کرد.
وزارت ورزش مطالب منتشر شده در مورد استعفای وزیر ورزش را تکذیب کرد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از سمت خود کناره‌گیری کرد.
استعفای مربی پرسپولیسی از تیم ملی امید
سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای به ریاست فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خواهان استیفای حقوق باشگاه‌های ورزشی از محل پخش تلویزیونی شده است.
سیاست ایران در قبال طالبان که در افغانستان قدرت یافته، به وضوح ناهماهنگ، آرزومندانه و فاقد راهکار‌های عملی مؤثر در استیفای منافع ملی است.
آیا واقعا اگر شهروند ایرانی غیرمتشرع باشد یا حتی اگر به قانون اساسی باور نداشته باشد باید از حق استخدام‌شدن در دوایر دولتی محروم شود؟ طرفه آنکه مدیرکل گزینش آموزش و پرورش اعلام می‌کند که «حق داوطلب را مدنظر داریم تا عدالت برای او برقرار شود؛ از سوی دیگر حق نظام که همان دانش‌آموزان هستند بسیار مهم است به همین دلیل یکی از ویژگی‌های مهم گزینشگر این است که سهلگیر یا سختگیر نباشد. افراط و تفریط هر دو آسیب‌زا است» و بدین‌ترتیب هیات گزینش جانشین نظام می‌شود که حق نظام و دانش‌آموزان را استیفا کند.
یک عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تنها ضامن بازگشت آتش بس به این کشور را اجرای مطالبات مردم یمن و استیفای حقوق آنها دانست.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه، فلسطین را قطب‌نمای پایداری و عدالت محوری نظم جهانی دانست و گفت:تا زمانی که حقوق مردم فلسطین استیفا نشود، دستیابی به امنیت و تحقق عدالت سرابی بیش نخواهد بود.
در ماه‌های اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان خط قرمز این گروه را به تاراج رفتن ثروت مردم لبنان اعلام کرد و گفت که در استیفای ثروت ملی لبنان از پای نخواهد نشست.
برخورد غیرعادلانه و توهین آمیز شبکه سوم نه تنها موجب کوتاه آمدن باشگاه استقلال نخواهد شد که این باشگاه را در استیفای حقوق خود، هواداران و سهامداران راسخ‌تر می‌کند
مراسم تحلیف کارآموزان وکالت در کانون وکلای دادگستری کرمانشاه با حضور رئیس و نایب‌رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلا برگزار شد.
به حکایت آرای منتشره در جراید کثیر الانتشار کشور خانم جوانی از خطه زاینده رود به هر دلیل در راستای استیفای حقوق حقه فطری خویش بمنظور ثبت نام اخذ گواهی نامه رانندگی موتور سیکلت به راهنمایی و رانندگی اصفهان مراجعه می نمایید. نیروی انتظامی شاید با بیان اینکه ثبت نام گواهی نامه برای خانمها ممکن نیست. از ثبت نام نامبرده امتناع می نمایید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ