تست هوش تصویری سخت ولی در عین حال بسیار ساده را که ۵ ثانیه فرصت پاسخ برای آن دارید در ادامه این مطلب مشاهده می کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تحقیق جدید نشان می دهد با اندازه گیری گلبول های سفید در بزاق به وسیله یک دهانشویه طی ۳۰ ثانیه می توان علائم هشداردهنده بیماری قلبی را در افراد جوان و سالم ردیابی کرد.
عضو با سابقه تیم ملی کوراش به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ در آستانه محرومیت قرار گرفت.
عضو با سابقه تیم ملی کوراش به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ در آستانه محرومیت قرار گرفت.
در این تست ساده شما باید از میان ۹ تصویر زیر یک مورد را انتخاب کرده و شخصیت خود را شناسایی کنید. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.
کادر فنی پرسپولیس برای انتخاب ترکیب اولیه خود در نخستین هفته لیگ برتر منتظر تست نهایی پزشکی بازیکنان مشکوک به مصدومیتش است.
کادر فنی پرسپولیس برای انتخاب ترکیب اولیه خود در نخستین هفته لیگ برتر منتظر تست نهایی پزشکی بازیکنان مشکوک به مصدومیتش است.
بازیکن ساحل عاجی بارسلونا تست‌های پزشکی الاهلی عربستان را در پاریس پشت سر می‌گذارد.
رئیس آلمانی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) شخصاٌ میزان استحکام تخت‌های دهکده المپیک 2024 در پاریس را تست کرد.
علیرضا منصوریان تصمیم گرفت پیش از آغاز فصل جدید، تعداد زیادی از بازیکنان رده پایه فولاد را مورد ارزیابی قرار دهد.
انواع تست هوش بازی های فکری هستند که برای حل آن باید از توانایی‌ها و پتانسیل‌های فکری و استدلالی استفاده کنید. تست‌های هوش برای این منظور طراحی شده‌اند که افراد بتوانند با کمک آنها مهارت‌های شناختی مانند استدلال، منطق و حل مسئله را در خود به چالش بکشانند.
یک کاربر چت بات چت جی پی تی را فریب داد تا کلید‌های فعالسازی ویندوز ۱۰ و ۱۱ را فاش کند. البته این کد‌ها عمومی هستند و برای مقاصد تست و ارزیابی به کار می‌روند.
یک کاربر چت بات چت جی پی تی را فریب داد تا کلیدهای فعالسازی ویندوز ۱۰ و ۱۱ را فاش کند. البته این کدها عمومی هستند و برای مقاصد تست و ارزیابی به کار می روند.
تست هوش می‌تواند توانایی‌های ذهنی افراد را تقویت کند. محققان پی برده اند که تست هوش تشخیص‌دهنده زودهنگام آلزایمر است.
ایجاد تمایز میان ربات‌ها و انسان‌ها از دیرباز مورد توجه بوده است. در سال ۱۹۵۰، آلن تورینگ آزمایشی را برای تشخیص انسان‌ها از رایانه‌های پیشرفته، به نام تست تورینگ ایجاد کرد.
نتیجه نهایی تست هوش ChatGPT چه بود؟ براساس پاسخ‌های این خرده‌آزمون‌ها، ضریب هوشی کلامی ChatGPT ۱۵۵ بود که بالاتر از ۹۹.۹درصد آمریکایی‌ها است که در آزمون استاندارد سازی WAIS III شرکت کرده بودند.
اگر فکر می‌کنید بسیار باهوش هستید مشکل اصلی این تصویر را پیدا کنید.
بنابر پژوهش‌های تازه، حل کردن معما به تقویت ذهن و سلامتی مغز کمک می‌کند و جلوی ضعیف شدن مهارت‌های شناختی را می‌گیرد.
افرادی که هوش و البته تمرکز و دقت بالایی دارند می‌توانند تست زیر را حل کنند. فقط یک درصد از مردم می‌توانند شانه پنهان شده در تصویر زیر را در ۱۳ ثانیه ببینند.
در این مطلب پنج معمای تصویری ذهن شما را به چالش می‌کشد.
با پاسخ دادن به تست هوش می‌توانید سرعت عمل و خلاقیت ذهن خود را بیازمایید. در تست زیر باید تصویر یک کودک را با سرعت بیابید.
در این مطالعه دانشمندان برای آزمایش فرضیه خود از موش‌های اصلاح ژنتیکی شده استفاده کردند. آن‌ها کشف کردند که موش‌های تحت تست رویانی که عمدتاً مواد ژنتیکی مادری دریافت می‌کردند جمجمه و مغز بزرگتری داشتند در حالی که بدنشان کوچک‌تر بود. آن‌هایی که مقادیر نامتناسبی مواد ژنتیکی پدری دریافت کرده بودند نیز بدنی بزرگ‌تر، اما جمجمه و مغز کوچک‌تری داشتند.
راهنماتو یک وب سایت تخصصی جامع با محوریت فناوری است که نه تنها اخبار و مسائل روز دنیای علم و فناوری را در کمترین زمان و با دقت فراروان با مخاطب به اشتراک می‌گذارد بلکه در زمینه ارائه انواع مختلف معما‌ها و تست‌های هوش جذاب نیز سایتی به روز و قابل اعتنا است.
بنابر پژوهش‌های تازه، حل کردن معما به تقویت ذهن و سلامتی مغز کمک می‌کند و جلوی ضعیف شدن مهارت‌های شناختی را می‌گیرد.
در این بخش ۵ معما و تست هوش جذاب مطرح شده که هوش شما را محک می‌زند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ