اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسین سلمانی می‌تواند یک خرید بسیار جذاب برای پرسپولیس در روزهای آینده باشد.
در چند روز گذشته اخبار خوبی از باشگاه استقلال به گوش نرسیده است.
آیا نیویورک قرون وسطایی به نام یومسبورگ یک فانتزی ادبی بود یا یک واقعیت تاریخی؟ اکتشافات باستان شناسی جدید ممکن است سرنخی ارائه دهند.
آیا نیویورک قرون وسطایی به نام یومسبورگ یک فانتزی ادبی بود یا یک واقعیت تاریخی؟ اکتشافات باستان شناسی جدید ممکن است سرنخی ارائه دهند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم افتخار دارد که یکی از مهم‌ترین مطالبات فرهنگیان عزیز یعنی قانون رتبه‌بندی معلمان را با پیگیری شبانه روزی تصویب کند.
وکیل امیر قلعه‌نویی اخبار منتشره درباره پلمپ رستوان سرمربی تیم ملی را تکذیب کرد.
جلال چراغپور، کارشناس فوتبال ایران، از امیر قلعه‌نویی به عنوان بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی نام برد.
معماهای ریاضی گزینه خوبی برای به چالش کشیدن مغز انسان هستند. برخی از آنها شبیه به معماهایی منطقی هستند و حل کردنشان نیازمند کشف الگویی خاص یا استدلالی منطقی است.
این میمون ماده که دستانی سفید رنگ دارد در قفسی با میله‌های بزرگ زندگی می‌کرد که با توری مرغی (نوعی فنس مشبک) پوشانده شده و از قفس میمون‌های نر کناری اش جدا شده بود. با این حال، موموی ۱۲ ساله در سال ۲۰۲۱ فرزندی با دستان سیاه و سفید به دنیا آورد. محققان با استفاده از تست دی‌اِن‌اِی به تجزیه و تحلیل مدفوع ۴ میمون نر برای پیدا کردن پدر فرزند او پرداختند. در نهایت معلوم شد مومو با میمون دراز دست نر ۳۴ ساله‌ای به نام ایتو جفتگیری کرده بود.
این معما برای کسانی است که از بازی‌ها و تست بینایی سرگرم‌کننده لذت می‌برند. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاقتان استفاده کنید، زیرا پاسخ درست در مقابل شما نیست.
بر اساس ادعای روز پنج‌شنبه یک شبکه ماهواره‌ای، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست‌کم سه بار طی دو ماه گذشته با سعید ایروانی، سفیر ایران در سازمان ملل در نیویورک دیدار داشته است. این رسانه نزدیک به عربستان سعودی برای تایید ادعای خود به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اشاره کرده است که گفت هرگاه منافع آمریکا ایجاب کند، برای ارسال پیام‌های خاص و قاطعانه به ایران، راه‌هایی برای ارتباط داریم. با این حال نمایندگی ایران در سازمان ملل اخبار منتشرشده مبنی بر این دیدار را نادرست دانسته است.
کارشناسان تعدادی معمای تصویری طراحی کرده اند و می‌گویند اغلب کودکان ۱۰ ساله این آزمون استدلال غیر زبانی را به راحتی پشت سر می‌گذارند، اما آدم بزرگ‌ها از حل آن بازمی مانند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از تحویل خانه استاد لرزاده با عنوان خانه معمار به شورای راهبردی خبر داد .
بنابر پژوهش‌های تازه، حل کردن معما به تقویت ذهن و سلامتی مغز کمک می‌کند و جلوی ضعیف شدن مهارت‌های شناختی را می‌گیرد.
در این مطلب پنج معمای تصویری ذهن شما را به چالش می‌کشد.
در این مطلب پنج معمای تصویری ذهن شما را به چالش می‌کشد.
ماجرای این کودک‌ربایی وحشتناک عصر روز چهارشنبه رخ داد. زمانی که زنگ خانه یک خانواده افغانستانی را زدند. زن جوان در را باز کرد و با دو زن مواجه شد. زنانی که مدعی بودند خیر هستند و می‌خواهند از وضعیت مالی این خانواده باخبر شوند. زن جوان حالا سر درددلش باز شده بود. اینکه نمی‌تواند برای بچه‌هایش خرید کند و وضعیت مالی خوبی ندارند.
چند روز پیش ماموران پلیس در جریان وقوع یک سرقت با شیوه بیهوشی قرار گرفتند. مردی ثروتمند روی تخت بیمارستانی در شمال کشور بستری بود و خانواده‌اش که از این اتفاق شوکه شده بودند، با پلیس تماس گرفتند.
بنابر پژوهش‌های تازه، حل کردن معما به تقویت ذهن و سلامتی مغز کمک می‌کند و جلوی ضعیف شدن مهارت‌های شناختی را می‌گیرد.
در این بخش ۵ معما و تست هوش جذاب مطرح شده که هوش شما را محک می‌زند.
اگر دوست دارید هم از حل معما لذت ببریدبا ما همراه شوید.
استقلال امروز یکبار دیگر مقابل امیر قلعه‌نویی صف آرایی می‌کند.
سامان، به همراه همسرش فاطمه اله‌یاری و دو فرزندش محمدرضا و امیرعطا رفتند که زندگی جدید و تازه‌ای را در کشور دیگر آغاز کنند. با کلی هدف و آرزو کوچ کردند. آخرین بار با خانواده هایشان تماس گرفتند. خبر دادند که قرار است سوار قایق شوند. اما رفتند و هرگز بازنگشتند.
در این مطلب ۵ معمای جالب برای شما آماده کرده ایم. سعی کنید این مسائل را بدون نگاه کردن به پاسخ آن‌ها حل کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ