رضا میرزایی که در جریان دیدار با تراکتور دچار پارگی رباط صلیبی شد، مهمان تمرین امروز استقلال بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه در اقدامی غیرمنتظره در تمرین پاری سن ژرمن شرکت کرد و بازیکنان این تیم از او مثل بازیکنی تازه‌وارد استقبال کردند.
النصر پس از کسب نتایج ضعیف مقابل دو حریف اروپایی
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی، پس از اصرار کیلیان امباپه بر روی جدایی از پاری سن ژرمن در پایان قراردادش، از موضع او انتقاد کرد.
کریستوف گالتیه پس از یک فصل حضور روی نیمکت پاری سن ژرمن از این باشگاه فرانسوی اخراج شد.
قاضی ویژه قتل پس از ورود به موضوع دستور پلمب آن واحد را صادر کرد از به زندان فرستادن عامل اصلی این میهمانی که محل را اجاره کرده خبر داد
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به زودی از هدایت این تیم برکنار خواهد شد.
پس از بررسی مصدومیت رضا میرزایی، پارگی رباط صلیبی بازیکن اصفهانی آبی‌پوشان تایید شد تا او علاوه بر بازی‌های پایانی این فصل، نیمی از فصل آینده را هم از دست بدهد.
لیونل مسی به خاطر سفر غیرمجاز به عربستان‌سعودی که منجر به محرومیتش از سوی پاری سن ژرمن شد، عذرخواهی کرد. اما یک ویدیو فان و انیمیشن از نحوه فرار او به عربستان و حضور در کنار کریستیانو رونالدو حسابی در فضای مجازی سر و صدا به راه انداخته است.
لوکاس هرناندز، مدافع بایرن مونیخ امروز دوشنبه برای اولین بار پس از پارگی رباط صلیبی زانوی راست خود هنگام بازی برای فرانسه در جام جهانی، با توپ تمرین کرد.
پاری سن ژرمن با شکست شب گذشته برابر لیون آمار فاجعه‌بارش پس از 22 سال را تکرار کرد.
دایی در بازی‌های آسیایی ۹۴ هیروشیما از ناحیه طحال دچار پارگی شدید شد به طوری که تنی چند از ملی‌پوشان تصور کردند وضعیت او بسیار وخیم است و حتی شروع اشک ریختن کردند، اما به لطف خدا علی دایی پس از یک عمل سنگین و البته موفقیت آمیز به زندگی و به تیم ملی برگشت و همه ایران را خوشحال کرد. درست مثل احمدرضا عابدزاده که در سال ۸۱ عمل جراحی سنگینی را روی مغز خود تحمل کرد و...
به فاصله کمتر از 24 ساعت پس از حذف از لیگ قهرمانان، تا ساعتی دیگر قرار است در باشگاه پاری سن ژرمن جلسه ای فوری با حضور کریستوف گالتیه برگزار شود.
به فاصله کمتر از 24 ساعت پس از حذف از لیگ قهرمانان، تا ساعتی دیگر قرار است در باشگاه پاری سن ژرمن جلسه ای فوری با حضور کریستوف گالتیه برگزار شود.
برنده توپ طلای فعلی همچنان در حال نقاهت از مصدومیت پس از پارگی رباط صلیبی زانوی چپ خود است که چند روز قبل از برگزاری جام ملت های اروپا در انگلیس دچار آن شد.
خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه لیونل مسی، شب گذشته و پس از عدم توافق با مدیران پاری سن ژرمن به بارسلونا سفر کرده است.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، سه روز پس از شکست در فینال جام جهانی 2022 قطر به تمرینات پاری سن ژرمن رفت.
فلورین وریتز، ستاره 19 ساله لورکوزن پس از پارگی رباط صلیبی در ماه مارس، اولین بار در تمرینات گروهی لورکوزن شرکت کرد.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن، هر تصمیمی درباره زندگی حرفه‌ای را به پس از جام جهانی 2022 موکول کرد.
ادینسون کاوانی، ستاره سابق پاری سن ژرمن، می‌گوید پس از پیروزی باورنکردنی بارسلونا برابر این تیم تحت درمان قرار گرفته است.
اگر سرخیو راموس در بازی بعدی پاری سن ژرمن برابر رنس در میدان باشد و پاریسی ها شکست نخورند، او به یک رکورد تاریخی در این باشگاه دست خواهد یافت.
پاری سن ژرمن با پیروزی 2-1 مقابل نیس، بار دیگر به صدر جدول لیگ یک برگشت.
مدیران پاری س ژرمن قصد دارند به هر قیمتی که شده لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، را در این تیم حفظ کنند.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، می‌گوید شکست در فینال لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ بدترین خاطره فوتبالش است.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان گفت که حس مثبتی دارد و اینکه یک پی اس جی متفاوت را خواهیم دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ