رقابت‌های لیگ یک به دلیل حضور کمتر تماشاچی در بسیاری از اوقات میزبان تماشاگران زن فوتبال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال دیشب بازهم از بازیکن خودی ضربه خورد و دروازه اش توسط سرخیو آریباس باز شد. محصول آکادمی باشگاه مادریدی پس از گلزنی حس و حال عجیبی داشت.
طبق تئوری، گربه‌سانان بعد از سقوط از هر ارتفاعی، جان سالم به در خواهند برد. از نظر فیزیکی قصد داریم تا به بررسی این موضوع بپردازیم.
نکته قابل توجه پرسپولیس در دو پیروزی اقتصادی اخیر، توانایی سرخ‌ها در حفظ نتیجه بوده است.
پرسپولیس می‌توانست در نیمه اول بازی تراکتور با نتیجه دو بر صفر به رختکن برود.
گلزن مس رفسنجان بعد از ضربه زیبایی که به تور دروازه نساجی چسباند مسافت زیادی را طی کرد تا این گل را به ساکت الهامی تقدیم کند.
بهزاد غلامپور در هنگام جشن شادی گل استقلالی‌ها در آخرین دقیقه وقت های قانونی شهرآورد 101، حرکت بسیار عجیبی انجام داد.
کاپیتان اسبق پرسپولیس مدعی است این تیم بر پایه نمایش فنی و تاکتیکی موفقی که خصوصا در هفته‌های پایانی داشته، توانسته قهرمانی لیگ و حذفی را جشن بگیرد.
در لحظاتی که هواداران النصر در ریاض جان قهرمانی را از دست رفته می‌دیدند، هواداران الاتحاد جده مشغول برپایی جشن و سرور بودند.
روز گذشته روز خوبی برای فوتبال خوزستان به خصوص فوتبال شهر اهواز بود. قهرمان لیگ برتر بار دیگر به بازی‌های لیگ برتر برگشت.
مهدی قایدی وقتی در شباب الاهلی حضور داشت ، استقلال قهرمان شد و حالا که به استقلال بازگشته شباب الاهلی در امارات جشن قهرمانی گرفته است.
حسین پنجک از سلاطین مواد مخدر کوکایین ایران امروز اعدام شد. این فرد سال ۹۳ جشن سود چهل میلیارد تومانی برای خودش گرفته بود. ویدئویی از گزارش وقت صداوسیما از دستگیری این باند مخوف است. این فرد طی ده سال فعالیت، ۱۷ بار دستگیر شده بود.
هیچ جشن قهرمانی برای رئال مادرید در کار نیست و بازیکنان امروز ساعت 16:30 به وقت تهران باید در کمپ تمرینی والدبباس حاضر شوند.
هیچ جشن قهرمانی برای رئال مادرید در کار نیست و بازیکنان امروز ساعت 16:30 به وقت تهران باید در کمپ تمرینی والدبباس حاضر شوند.
سفرا و نمایندگان ۱۲ کشور حوزه نوروز، عصر دوشنبه به وقت محلی بر سر سفره هفت سینی که نمایندگی ایران در مقر سازمان ملل متحد چیده بود، گرد هم آمدند تا این عید باستانی را جشن بگیرند.
ژوزه مورایس می‌گوید به خاطر احترام به تیم فوتبال پرسپولیس در پایان بازی برای شادی به سمت هواداران سپاهان نرفته است.
طبق اسناد تاریخی در سال ۱۳۱۲ شمسی دولت وقت ایران که در تدارک جشن «هزاره فردوسی» بود به این فکر افتاد که یکی از خیابان‌های پایتخت را به اسم فردوسی نامگذاری کند و از قضا قرعه به نام خیابان «علاءالدوله» افتاد.
راهپیمایی ۲۲بهمن تفاوت محسوسی با سال‌های گذشته داشت؛ کودکان و نوجوانان دهه نودی هدایت جمعیت را به دست گرفته و با حضور خود، حال و هوای دیگری به جشن پیروزی انقلاب داده بودند.
وقتی لیونل مسی در استادیوم لوسیل مشغول جشن گرفتن قهرمانی آرژانتین بود جامی طلایی در دست داشت که جام اصلی نبود بلکه جامی فیک بود که توسط چند هوادار وارد زمین شده بود.
ستاره خط حمله پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد که جشن پرحاشیه آرژانتینی ها اهمیتی برایش ندارد.
جشن و شادی آنخل دی‌ماریا به مناسبت فتح جام جهانی همچنان ادامه دارد. او امروز تصویری منتشر کرد که نشان می‌دهد جام طلایی را خالکوبی کرده است.
پیشنهادهای شغلی به بدل کریستیانو رونالدو متوقف نمی‌شود:"من را برای جشن تولد استخدام می کنند."
کارلوس کی‌روش با سازماندهی همه دقایق بازی با ولز توانست یک برد شیرین را در احمد بن علی جشن بگیرد.
برگزارکنندگان یک جشن برای هواداران جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر را به دلیل مصادف شدن با وقت نماز اجرای برنامه را متوقف کردند. یک کلیپ کوتاه نشان می‌دهد که یکی از برگزارکنندگان خطاب به جمعیت شرکت‌کنندگان در جشن می‌گوید: دو دقیقه دیگر برمی‌گردیم، در واقع الان وقت نماز است، بنابراین توقف کرده و دو دقیقه دیگر برمی‌گردیم.
برگزاری جشن تولده همسر لائوتارو مارتینز باعث ناراحتی مدیران اینتر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ