اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- گردهمایی بزرگ حجاب و عفاف با حضور بانوان متدین شهرستان شاهرود برگزار شد
رئیس‌جمهور در گردهمایی رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در خارج از کشور گفت: معتقدیم که باید با هر کشوری به تناسب ظرفیت‌ها و اقتضائات آن همکاری کرد و در تعیین خطوط سیاست خارجی خود منتظر اخم و لبخند کسی نیستیم.
فرمانده کل ارتش در گردهمایی رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور گفت: ارتش توان و قدرت بالای نظامی و تخصص حرفه‌ای خود را برای رفع تهدیدات به کار خواهد بست.
علی‌اکبر احمدیان، دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی، در گردهمایی سفرا و رؤسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور حضور پیدا کرد.
گردهمایی روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور
گردهمایی رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور
گردهمایی روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور
وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صبح امروز (شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.این دیدار در آستانه برگزاری گردهمایی سراسری روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور انجام شد.
از زمان بهره‌برداری فاز دوم ورزشگاه نقش جهان که مهرماه 1395 بود، این استادیوم هیچ وقت جوی به این زیبایی پیدا نکرده بود.
گردهمایی مدیران و کارگزاران دولت در سال جدید
طی روزهای آینده و به منظور بررسی استعفای رئیس فدراسیون شطرنج، روسای هیات‌های استانی این رشته نشستی را تشکیل خواهند داد.
روسای شعب برتر بانک رفاه کارگران در سیزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌های کشور معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
در سیزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور، از 37 شعبه موفق بانک سپه تجلیل شد.
در سیزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور که با حضور مدیران ارشد بانک مرکزی ج.ا.ایران برگزار شد، از 10 رئیس شعبه موفق بانک آینده تجلیل و تقدیر صورت گرفت.
سیزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانکها و موسسات اعتباری کشور با موضوع "مسئولیت های حقوقی روسای شعب" در باغ موزه بانک مرکزی برگزار شد.
گردهمایی مدیران عالی ستادی و عامل استانی هلال احمر هم اکنون در آبادان آغاز شد.
گردهمایی رؤسای پلیس مبارزه مواد مخدر فراجا با حضور سردار رادان آغاز شد.
یازدهمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر استان برگزار شد.
تربت جام ـ به مناسبت دهه فجر و به منظور تقویت و تجدید پیمان با آرمان‌های تقریبی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گردهمایی وحدت آفرین علمای شیعه و سنی در تربت جام برگزار شد.
دهمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر شعب استانهای یاد شده برگزار شد.
هشتمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با موضوع ارزیابی عملکرد شعب و بررسی میزان تحقق اهداف تعیین شده با حضور مدیر شعب استان برگزار شد.
ولادیمیر پوتین در یک گردهمایی به دانش آموزان روس در منطقه کالینینگراد روسیه بیان کرد: یک حصار ضد روسی در حال شکل گیری در خاک اوکراین است که روسیه را تهدید می‌کند. از بین بردن این حصار هدف عملیات ویژه در اوکراین است.
به منظور هماهنگی و ایجاد وحدت رویه در فرآیندهای سرمایه انسانی، دانش افزایی کارشناسان، اولین گردهمایی سراسری سه روزه کارشناسان سرمایه انسانی مناطق با حضور مدیر امور توسعه سرمایه انسانی، مدیریت امور شعب استان ها، روسای ادارات و کارشناسان تحت نظارت و نمایندگان مناطق بانک ایران زمین برگزار شد.
در سال جاری ۸۵۰ هزار تومان به عنوان بن خواروبار و ۵۵۰ هزار تومان به عنوان حق مسکن در نظر گرفته شد، تا به این ترتیب حداقل حقوق کارگران در سال ۱۴۰۱ به پنج میلیون و ۵۷۹ هزار و ۷۵۰ تومان برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ