یک سخنگوی واتیکان به خبرگزاری فرانسه گفت که نگهبان احتمالاً دچار افت فشار خون شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئو که در ایالت کرالا در جنوب شبه قاره هند ضبط شده است، فرایند برش و پخت یک ماهی تن 100 کیلوگرمی را به نمایش می گذارد.
این ویدئو که در یک کارخانه مدرن فرآوری محصولات لبنی ضبط شده است، فرایند مدرن ساخت پنیر را در نمای نزدیک به نمایش می گذارد.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه وجود گرد و خاک در هوا و کاهش کیفیت هوا در تهران و ١٣ استان دیگر طی دیروز و امروز گزارش شده است در رابطه با عوارض گرد و غبار بر بیماران قلبی می‌گوید: این شرایط برای کسانی که قلب‌شان با حداکثر توان کار می‌کند، ایجاد مشکل می‌کند . علایمی وجود دارد که خطرناک است؛ هرگونه احساس سنگینی در قفسه سینه معادل بیماری قلبی است. اگر با فعالیت احساس تنگی نفس دارید و یا تهوع و استفراغ بخصوص با پیاده روی و عرق سرد همراه باشد، می‌تواند نشانه گرفتگی عروق قلبی باشد و باید جدی گوفته شود. در مجموع افرادی که به هر شکل ، مشکل قلبی دارند بهتر است روزهایی که گرد و غبار در هوا وجود دارد از منزل خارج نشوند. منبع: خبرآنلاین
این خانم بعد از بازگشت به خانه کنار در میبینه یک بيسکوئيت مخصوص کریسمس در طاقچه کنار در قرار گرفته و فکر میکنه یکی از بچه‌ها براش آورده ولی بعد از چک دوربین...
یک خانواده آمریکایی از اسپرینگفیلد در ویرجینیای آمریکا لحظه ریزش سقف اتاق غذاخوری خود را مستند کردند. فیلم مستند شده توسط یکی از اعضای خانواده لحظه‌ای را نشان می‌دهد که پانل‌های سقف بزرگ پشت سر هم فرو ریختند و کل اتاق پر از گرد و غبار شد.
یک جشنواره عجیب با پوشیدن لباس‌های عروسکی در آمریکا برگزار شد. به گزارش یورونیوز، در این فستیوال افراد لباس عروسک ها و کاراکترهای محبوب حیوانی خود را پوشیده و گرد هم جمع می شوند و نقش بازی می کنند. بیش از 10 هزار نفر با چنین لباس هایی در پتسبورگ پنسیلوانیا جمع شدند. این همایش تابستانی بزرگترین رویداد اینچنینی در جهان است.بیشتر این لباس ها طراحی خود شرکت کنندگان است.
مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: پس از وصول گزارشات اولیه سیلاب منطقه برزند، کلیه دستگاه‌ها و نیروهای خدمت رسان به منطقه اعزام شدند و عموم مردم باید به کلیه هشدارهای صادره توجه داشته باشند.
تا به حال سابقه نداشته است که همسر رئیس جمهور مانند یک مقام رسمی مورد استقبال و تشریفات ویژه قرار گیرد.
گروهی از محققان دانشگاه جورج واشنگتن یک کپسول قابل هضم  با قابلیت ثبت ویدئو ابداع کرده اند که با کمک نیروی مغناطیس کنترل می شود و می تواند شیوه اندوسکوپی را تغییر دهد.
البته زهر عقرب های دث‌استاکر را نمی توان در مقادیر زیاد خریداری کرد و فروش آن در مقادیر ناچیز صورت می گیرد. بنابر گزارش منتشر شده در وب سایت بیزینس اینسایدر، یک قطره از زهر عقرب که کوچک‌تر از یک دانه شکر است، به قیمت 130 دلار به فروش می رسد.
مقامات هندی یک مدرسه حفظ قرآن کریم و بخشی از یک مسجد ۲۵۰ ساله را در دهلی نو، بدون اخطار تخریب کردند. مساجد و بنا‌های تاریخی اسلامی در هند از کارزار تخریبی که توسط دولت نارندرا مودی به راه انداخته شده است، رنج می‌برند، تا تلاشی برای ایجاد یک تغییر فرهنگی بر اساس تسلط هندو‌ها بر این کشور صورت گیرد.
دست فرمان خوب یک مرد با تراکتور با دوگاری را مشاهده می‌کنید که چگونه با دنده عقب از محل پارک خارج می‌شود.
یک استاد دانشگاه کابل که در واکنش به ممنوعیت تحصیل دختران در دانشگاه با یک گاری مملو از کتاب در خیابان‌های پایتخت افغانستان حرکت کرده و به دختران و زنان کتاب رایگان هدیه می‌داد توسط طالبان دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شد.
در مصرف غلات باید حتما از غله کامل استفاده کرد یعنی جوانه و سبوس آن نباید جدا شده باشد که نان یا سیب‌زمینی نشاسته‌دار می‌تواند جزء این گروه قرار گیرد.
گارد سلطنتی اسب سوار انگلیس دو بار بر سر توریستی که سعی می‌کند افسار اسب را بگیرد فریاد زد.
در جریان بازی زنان بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون کارت سفید برای اولین بار در فوتبال حرفه‌ای مورد استفاده قرار گرفت.
مردی ۳۰ ساله کمی بعد از ساعت ۲۲ سه شنبه ۲۰ دسامبر بعد از مشاهده یک آتش کوچک در نزدیکی دروازه‌های کاخ باکینگهام به جرم تخریب دستگیر شد.
در حاشیه جشن قهرمانی آرژانتین یکی از هواداران این تیم پیراهن خود را به یک دوره گرد تقدیم کرد و لحظه زیبایی رقم خورد.
مریخ نورد ناسا با نام استقامت صدای مربوط به یک گردباد کوچک را بر سطح مریخ ضبط و ارسال کرد. مریخ نورد استقامت زمانی که در فاصله ۱۸ متری (۳۹۰ فوت) گرد و غبار از روی آن گذشت، به طور تصادفی میکروفون خود را روشن کرد. زمان صدای ضبط شده حدود ۱۰ ثانیه است که هنگام وقوع طوفان با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت ضبط شده است.
نجیب ابوکیله رئیس جمهور سالوادور با دخترش در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضور یافته است.
غلامحسین کرباسچی - مدیر مسئول روزنامه هم میهن در گفت و گو شبکه خبر: اگر بخواهیم رکن اصلی قانون را اجرا کنیم باید از همین در استودیو که در آن حضور داریم شروع کنند به گرفتن خانم ها/ پس وقتی میبینیم که یک قانون در یک زمانی تصویب شده که در حال حاضر یک اکثریت قاطعی از جامعه به آن عمل نمیکنند؛ باید این قانون مورد تجدید نظر قرار بگیرد
بی‌بی‌سی روز پنج‌شنبه پخش زنده خود را از تابوت ملکه الیزابت دوم در تالار وست مینستر پس از اینکه یک عضو گارد سلطنتی غش کرد و به زمین افتاد، متوقف کرد. این فیلم که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، نشان می‌دهد که نگهبان یونیفرم پوش دو بار به سمت راست خود تلو تلو می‌خورد، و به زمین می‌افتد.
برخورد تاکسی اینترنتی به سطل زباله جان یک کودک زباله گرد را گرفت.
یک کارشناس در تلویزیون در راه حلی عجیب برای ترک سیگار، خواستار استفاده از گرد شاهدانه شد! این در حالی‌ست که شاهدانه خود می‌تواند به شدت اعتیادزا باشد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ