اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بی تاب بازی برابر آرسنال است. او احتمال به میدان رفتن آنتونی، خرید برزیلی جدید یونایتد، در این بازی را نیز رد نکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر نمی‌توانید هیچ آنتنی را روی روتر خود مشاهده کنید، به این معنی است که آن‌ها در داخل دستگاه هستند و شما نمی‌توانید موقعیت آن‌ها را تغییر دهید، بنابراین فقط مطمئن شوید که روتر در بهترین مکان برای ارائه ابزار‌های شما قرار دارد.
ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز با تمدید 3 ساله قراردادش موافقت کرد.
برنامه وزیر خارجه آمریکا که توسط وزارت خارجه منتشر شده نشان می‌دهد، دستور کار آنتونی بلینکن در آخرین روز سفر خود به پکن، شامل دیدار با شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین نیست؛ گرچه برخی گمانه‌زنی می‌کنند شاید شی بلینکن را به حضور بپذیرد.
سرمربی سابق تیم ملی نیوزلند هدایت تیم المرخیه قطر را بر عهده گرفت.
آنتونی ستاره منچستریونایتد به دلیل مصدومیت وحشتناک از ناحیه مچ پا در جریان بازی چلسی از زمین خارج شد.
واکنش عجیب آنتونی به بی توجهی داور پس از خطای بازیکن حریف باعث به وجود آمدن یک دعوا نسبتا شدید در دقیقه 70 بازی یونایند-برایتون شد.
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در بازی امروز برابر وایادولید نیست.
نماینده سوریه در سازمان ملل متحد، درپی زلزله شدید بامداد دوشنبه در این کشور با آنتونیو گوترش دیدار کرد.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق رم و رئال مادرید، ژوزه مورینیو را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت او هيچوقت مربی بزرگی نبوده است.
آنتونیو کونته امشب در کنفرانسی خبری شرکت کرد و با روحیه چالشی به سوالات خبرنگاران درباره انتقادهای شدید از او و تاکتیک‌هایش پاسخ داد.
آنتونیو متئو لاهوز در آخرین دقیقه از بازی ایران و امریکا تصمیم دشواری را اتخاذ کرد که اعتراض شدید اعضای تیم بازنده را به همراه داشت.
تصاویری از آنتونی، ریچارلیسون و برونو گیمارش، سه ستاره برزیلی شاغل در لیگ برتر انگلیس، بعد از شنیدن حضور نام‌شان در فهرست سلسائو منتشر شده که شادی فوق‌العاده آنها را نشان می‌دهد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، علاوه بر یک جلسه تعلیق به دلیل اعتراض‌های شدید به داور مسابقه در دیدار دیشب تیمش با اسپورتینگ ما جریمه‌های بیشتری روبرو خواهد شد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، از این که کمک داور ویدئویی گل دیرهنگام تیمش را مردود اعلام کرد به شدت عصبانی است.
خوان آنتونیو مادرید می‌گوید: "تقریبا غیرممکن است که با کار شیفت شب سازگار شوید". او معتقد است چنین سازگاری‌هایی تنها در محیط‌های ایزوله مانند سکو‌های نفتی امکان‌پذیر است جایی که کارگران شیفت شب می‌توانند برنامه منظم تری داشته باشند.
شکست تاتنهام در خانه اسپورتینگ لیسبون باعث عصبانیت شدید آنتونیو کونته، سرمربی این تیم شده است.
آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد، پس از گلزنی در اولین بازی‌اش با پیراهن این تیم، خوشحالی عجیبی را به نمایش گذاشت.
خطای شدید ویرژیل فن‌دایک روی آمادو اونانا می تواست یک کارت قرمز برای او به همراه داشته باشد اما آنتونی تیلور به دادن کارت زرد اکتفا کرد.
روز یکشنبه، توماس توخل و آنتونیو کونته پس از دو درگیری فیزیکی در جریان تساوی دراماتیک ۲-۲ تاتنهام مقابل چلسی در استمفوردبریج از بازی اخراج شدند. این اولین باری نیست که در سال‌های اخیر مربیان لیگ برتر در کنار زمین با هم درگیر می‌شوند
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی به شدت به عملکرد آنتونی تیلور، داور دربی لندن معترض بوده است.
در جریان و در پایان دیدار تیم‌های چلسی و تاتنهام، توماس توخل و آنتونیو کونته سرمربیان دو تیم به شدت درگیر شدند.
خوشحالی تحریک آمیز آنتونیو کونته بعد از گل تساوی تیمش، به یک جنجال بزرگ در دربی لندن منجر شد.
خوشحالی تحریک آمیز آنتونیو کونته بعد از گل تساوی تیمش، به یک جنجال بزرگ در دربی لندن منجر شد.
مهم نیست بیماری تا چه حد شدید باشد؛ آلزایمر یا هر بیماری ذهنی مرتبط دیگر، باعث می‌شوند فرد مبتلا آرام‌آرام نام افراد، مکان‌ها، چهره‌ها و در نهایت ذره‌ذره بخش‌های شخصیت خود را به فراموشی بسپارد. آنتونی هاپکینز تمامی این وقایع را به نحو احسن به تصویر می‌کشاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ