مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شایعات درباره انتخاب جانشین برای خود واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوهستان توچال سه پناهگاه بزرگ به نام‌های «کلک‌چال»، «پلنگ‌چال» و «شیرپلا» دارد. ما در این راهنما سراغ «شیرپلا» می‌رویم. پناهگاهی در ارتفاع ۲۸۰۰ متری با غذایی گرم و تختخواب راحت برای استراحت چندساعته کوهنورد‌هایی که قصد شب‌مانی در کوهستان شمال تهران را دارند.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، در کنار خرید بزرگ باشگاهش لیونل مسی قرار گرفت و با انتشار این تصویر درباره علت به خدمت گرفتن ستاره بزرگ آرژانتینی توضیح داد.
اسلامی‌خواه می‌گوید از قبل نسبت‌به هوادار شناخت داشته و در روز اول نیز احساس راحتی با تیم دارد.
پس از اینکه ناصرالدین‌شاه دختر خود را به عقد حسین‌علی‌خان معیرالممالک درآورد، باغ فردوس را به‌عنوان هدیه ازدواج به او بخشید.
مهدی طارمی که ستاره این روزهای فوتبال ایران است، در دومین دیدار متوالی هت‌تریک کرد.
عمارت زیبای انیس‌الدوله که مجموعه‌ای دل‌انگیز از گچبری‌های مرسوم عهد قجر است در حیاطی قرار دارد که پیش‌تر محوطه باغ بوده است. در وسط حیاط حوضی گرد قرار دارد که به رنگ آبی رنگ‌آمیزی شده از نمونه حوض‌های مرسوم
با به فروش رسیدن یک سکه طلای یونانی در حراجی، رکورد گران‌ترین سکه تاریخی فروخته‌شده شکسته شد.
کیهان نوشت: برای راستی‌آزمایی آزادی شرکت در انتخابات ایران کافی است نه به صفحه رأی شناسنامه مردم عادی وکارمندان رسمی دولت، بلکه یک نگاه به شناسنامه مدیران سطوح میانی این نظام جمهوری اسلامی داشته باشید تا ببینید چند درصد از این مدیران در انتخابات مختلف شرکت داشته‌اند تا قدرت انتخابات آزاد در جمهوری اسلامی را با نظام‌هایی که در قانون اساسی آن‌ها تهدید به تحریم‌هایی اجتماعی شده است مشاهده کنید!
سروش رفیع در دقیقه ۷۵ موفق شد گل سوم پرسپولیس به نساجی را وارد دروازه کند و همچنین گل چهارم پرسپولیس به نساجی توسط میلاد سرلک در دقیقه ۷۸ به ثمر رسید.
وبسایت "ورزش سه" این هفته نیز پوشش ویژه لیگ برتر را با جدول زنده و آنلاین خواهد داشت که از شروع بازی تا پایان مسابقات به روز رسانی خواهد شد.
این انجمن با هدف جلب توجه جوامع جهانی برای حفاظت از حیوانات زشتی که در معرض خطر انقراض هستند، اقدام به برگزاری یک «شب کمدی» در «جشنواره علوم نیوکاسل» در انگلیس کرد که در این نظرسنجی عمومی «ماهی ژلاتینی بلاب یا قلمبه ماهی» به عنوان سمبل حیوانات زشت در جهان انتخاب شد.
(تصویر) این مرغ بهشتی را ببینید تا روزتان عوض شود
یک نقشه به شما نشان می‌دهد که ۶۶ میلیون سال پیش، وقتی دایناسور‌ها توسط یک سیارک عظیم از بین رفتند، زمین چگونه بود.
دروازه‌بان گل‌گهر تاکید دارد با همه توان مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند.
میکل آرتتا بعد از تساوی بدموقع تیمش مقابل لیورپول به تمجید از عملکرد آلیسون، دروازه‌بان حریف پرداخت.
دختر مازیار زارع چهره ویژه امروز تمرین ملوان بود.
بازدید از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی امسال به دلیل وسعت سالن ها، تعداد شرکت کنندگان و اختصاص سالن های بیشتر نسبت به سال‌های گذشته به زمانی بیش از یک روز نیاز دارد.
روح‌الله مومن نسب،دبیر کل جبهه انقلاب اسلامی؛ از طرفداران طرح موسوم به «صیانت» گفت: کسانی وی‌پی‌ان می‌فروشند تا بقیه بتوانند فیلم پورن ببینند را به‌عنوان مفسد فی‌الارض اعدام کنید، بقیه دست‌وپاشون جمع میشه!
مدافع تیم آلومینیوم توضیحاتی در خصوص صحنه‌های مشکوک به پنالتی ارائه داد.
رئیس فدراسیون اسکی و رئیس انجمن هاکی روی یخ به تشریح وضعیت تیم های هاکی روی یخ و شرایط این رشته در ایران پرداختند.
تاکفوسا کوبو، ستاره ژاپن، از پیروزی برابر آلمان بسیار خوشحال بود و گفت که آلمان ها از پیروزی مطمئن بودند و بسیار عصبانی شده اند.
سرمربی و بازیکنان تیم ملی به صورت سرزده در خیریه بهشت امام رضا (َع) حضور یافتند.
مربی تیم هوادار به قضاوت داور دیدار این تیم برابر مس رفسنجان اعتراض کرد.
ریکی پویچ، ستاره سابق بارسلونا، در اولین بازی خود برای لس‌آنجلس گلکسی تنها 14 دقیقه زمان نیاز داشت تا به بارسا نشان بدهد چه بازیکنی را از دست داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ