بارسلونا به خاطر مشکلات مالی، نه از پس هزینه انتقال و نه دستمزد کاپیتان بایرن مونیخ برنمی‌آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پورتو شرایط بازار مهاجمان در فوتبال اروپا را رصد می‌کند و معتقد است در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی می‌تواند طارمی را با بالاترین رقم ترانسفر کند.
مذاکرات دو باشگاه تاتنهام و پورتو با وجود اختلاف مالی برای امضای قرارداد انتقال احتمالی مهدی طارمی همچنان ادامه دارد.
اسپورت امروز نوشت که منچسترسیتی برای فروش ژوائو کانسلو به بارسا رقم بالایی درخواست کرده و حتی انتقال قرضی او نیز با دشواری همراه خواهد بود.
6 سال پیش در چنین روزی پی اس جی موفق شد با فعال کردن بند فسخ 222 میلیون یورویی نیمار، او را به خدمت بگیرد و روز تلخی را برای بارسلونا رقم بزند.
طبق ادعای مارکا، رئال مادرید رقم مورد نظرش برای انتقال امباپه را به پی اس جی اعلام کرده است. رقمی که رکوردی جدید در نقل و انتقالات تاریخ فوتبال خواهد بود.
بازار نقل و انتقالات تابستانی بی‌صبرانه در انتظار انتقال کیلیان امباپه است تا دنیای فوتبال تابستانی رکوردشکن را رقم بزند.
جردن هندرسون با الاتفاق به توافق نهایی رسید و حالا فقط باشگاه عربستانی باید با لیورپول بر سر رقم انتقال مذاکره کند.
مارکا رقم شگفت انگیز 400 میلیون یورو را برای انتقال احتمالی کیلیان امباپه تعیین کرد.
علی قلی زاده وینگر تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه شارلوا بلژیک در آستانه انتقال به تیم لخ پوزنان لهستان قرار دارد.
رئال مادرید در نزدیک ترین حالت ممکن برای جذب کیلیان امباپه، ستاره ملی‌پوش پاری‌سن‌ژرمن، قرار دارد.
چندین بازیکن شاخص فصل گذشته در آستانه عقد قرارداد و رقم زدن یک انتقال پر سر و صدا هستند.
اصفهان- مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: رقم سرمایه‌گذاری در فاز اول پروژه انتقال آب دریای عمان به اصفهان ۲۵ هزار میلیارد تومان و در فاز دوم برای تجهیزات ۵۰ هزار میلیارد تومان است.
رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد که ۱۴۰ هزار دلار از رقم انتقال بازیکن استقلال به تیم شارلوا گم شده است.
اوجی گفت: امیدواریم تا پایان پاییز ۱۴۰۲ شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه خط انتقال ۱۶ اینچ تربت جام باشیم که مردم این مرز و بوم بدون قطعی گاز فصل سرد سال را پشت سر بگذارند.
هنوز رقم این انتقال مشخص نیست اما نکونام که خود چندسال در اوساسونا بازی کرده است مستقیما با این باشگاه اسپانیایی مذاکره کرده و اجازه ورود دلالان را نداد.
مالکان دو باشگاه چلسی و شاختار برای انتقال مودریک با رقم 100 میلیون یورو به توافق رسیده اند.
رئال مادرید خرید جود بلینگام، هافبک ارزشمند دورتموند، را در اولویت قرار داده و حاضر است 110 میلیون یورو برای انتقال او هزینه کند.
اتلتیکو مادرید برای انتقال قرضی ژوائو فلیکس تا پایان فصل، رقمی عجیب و باورنکردنی را طلب کرده است.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: سال گذشته در حالی انتقال ۱۲۸ میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده نفتی رقم خورد که این عدد نشان دهنده رشد ۸ درصدی انتقال نسبت به سال ۹۹ است.
ژان کلر تودیبو ممکن است امروز یا فردا از نیس راهی لسترسیتی شود و از انتقال او رقم قابل توجهی به بارسلونا خواهد رسید.
این رقم برای بازگشت دروازه‌بانی چون نیازمند شبیه طنز است و باید دید پشت پرده این خبر چیست و از کجا خط دهی شده تا هزینه‌های سپاهان را کمتر جلوه دهد‌
وکیل مدافع بابک زنجانی در ارتباط با اموال موکلش و استرداد و انتقال این اموال به داخل کشور گفت: این اتفاقات خوب با توجه به فراهم شدن بستر مناسب و براساس همکاری دولت سیزدهم و سازمان اطلاعات سپاه رقم خورده که این شرایط در دولت قبل فراهم نبود.
کاهش نرخ بهره در ترکیه ادامه دارد
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی فرارسیدن دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن را به کارکنان و دست‌اندرکاران حوزه صنعت و معدن به‌ویژه خانواده بزرگ صنعت خودروسازی کشور تبریک گفت و بر رشد و توسعه صنعت خودرو و رشد کیفی محصولات تولیدی تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ