سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک نفر و نجات چهار نفر در جریان حریق یک ساختمان مسکونی در نازی‌آباد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادامه آتش سوزی در جزایر قناری باعث شد تا مقام‌های محلی از ۴ نفر دیگر از ساکنان تنریفه بخواهند خانه‌های خود را ترک کنند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک گاراژ و تعمیرگاه خودرو در شرق تهران خبر داد.
طبق گزارش آتش نشان ارشد فرانسه، ۹ جسد در ویرانه های آتش گرفته یک خانه تعطیلات برای افراد معلول در شرق فرانسه، پیدا شده است.
رسانه‌ها از قوع حریق گسترده در کارخانه مواد شیمیایی در منطقه «چرکزکیو» در «تکیرداغ» ترکیه خبر می‌دهند.
در پی حریق گسترده در شهرک صنعتی شهرستان دورود، محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا و رئیس ستاد مدیریت بحران از اعزام همه امکانات خودرویی و اطفای حریق از شهرستان ازنا به شهرستان دورود خبر داد.
رسانه‌های ترکیه از وقوع آتش‌سوزی گسترده در منطقه صنعتی شهر بورسا خبر می‌دهند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به بروز آتش سوزی روز گذشته، سه شنبه در شبه جزیره میانکاله گفت که آتش سوزی منشاء انسانی دارد، اما عمدی یا غیرعمدی بودن آن در دست بررسی است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفاء حریق در یک کارگاه تولید و تزریق پلاستیک در جاده خاوران خبر داد.
طبق اطلاعات رسیده آتش مناطق وسیعی را به سرعت در برگرفته و حجم آتش در برخی مناطق به 10 متر هم می‌رسد و عملا مهار آتش با سختی روبروست.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر جزییات حادثه آتش‌سوزی هتل محل اقامت زائران ایرانی در نجف اشرف را تشریح کرد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در پشت بام یک ساختمان دوطبقه - که طبقه زیرین آن باشگاه بانوان بود - وسایلی مثل چوب، تخته و از این قبیل وسایل وجود داشت و این وسایل دچار حریق شده بود، خوشبختانه آتش‌نشانان سریعا حریق را اطفا کردند.
با گسترش آتش‌سوزی‌ها در مناطق جنگلی در یونان، هزاران نفر مجبور به ترک محل اقامت خود شدند.
شریفی پور، با اشاره به اینکه طی این سه روز چندین بارآتش سوزی مهارشده و دوباره شعله ور شده است تشریح کرد: دلایلی، از جمله صعب العبور بودن مسیر و پوشش گیاهی بسیار بالا کار را برای اطفاءحریق دشوار ساخته است.
معترضان عراقی که قصد داشتند به سفارت دانمارک در بغداد نزدیک شوند با نیروهای امنیتی درگیر شدند.
گسترش آتش‌سوزی در منطقه جنگلی کووارا نزدیک شهر آتن در یونان، شهرک‌های مسکونی اطراف آن را تهدید می‌کند.
ملکی با بیان اینکه آتش کاملا در این واحد مسکونی شعله ور بود، گفت: آتش نشانان همزمان با عملیات مهار مشغول عملیات جستجو شدند که در قسمت اتاق خواب با وضعیت کاملا سوخته یک مرد جوان حدود ۲۲ ساله مواجه شدند که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد این فرد در این حادثه جان باخته است.
آپولوی ۱ گرچه هرگز زمین را ترک نکرد، ولی آن هم در لیست حوادث مرگبار پرواز‌های فضایی انسان‌ها قرار گرفته. پکهام در این رابطه گفته: «من شخصا فرقی بین اینکه این سانحه روی زمین رخ داده یا نه، نمی‌بینم.» در هر حال، سه فضانورد در فضاپیما بودند؛ ولی یک آزمایش ساده پیش از پرتاب، باعث آتش‌سوزی در داخل فضاپیما شد و هر سه خدمه داخل آن کشته شدند.
متهم به آتش‌افروزی منجر به قتل، برادر الهام به نام (م. الف) ۳۶ ساله است که به خاطر اختلاف بر سر ارثیه پدری دست به اقدام مرگبار زده است. پدر آن‌ها به تازگی به رحمت خدا رفته است. در حال حاضر متهم که خود نیز در جریان آتش‌سوزی صدمه دیده است در بیمارستان سوانح سوختی شهید مطهری تحت مداوا قرار دارد و بعد از ترخیص از بیمارستان بازجویی از او برای روشن شدن راز ماجرا آغاز خواهد شد.
بر اثر آتش‌سوزی مهیب در یک ساختمان مسکونی در بخش قدیمی دبی در امارات، ۱۶ نفر کشته و ۹ تَن زخمی شدند که بیشتر آنها کارگر هستند.
بر اثر آتش‌سوزی مهیب در یک ساختمان مسکونی در بخش قدیمی دبی در امارات، 16 نفر کشته و 9 تَن زخمی شدند که بیشتر آنها کارگر هستند.
در همان لحظات اولیه چندنفر از کارگران با سوختگی شدید خود را نجات داده و از ساختمان خارج شدند. با توجه به اینکه احتمال حضور افراد دیگر در این اتاقک‌ها که هرکدام حدود ۱۵ متر مربع مساحت داشتند، وجود داشت، تیم‌های آتش‌نشانی همزمان با اطفای حریق عملیات جستجو را نیز در دستورکار خود قرار داده و دقایقی بعد با پیکر سوخته و بی‌جان چهار نفر که در اتاق‌ها محبوس شده بودند، مواجه شدند.
معترضان پس از آتش‌سوزی مرگبار آپارتمانی در استان سین‌کیانگ در چندین شهر چین به خیابان‌ها ریختند و بسیاری گفتند محدودیت‌های کرونایی در این فاجعه نقش داشته است.
آتش‌سوزی در مدرسه نابینایان در اوگاندا، ۱۱ کشته برجای گذاشت؛ عمده قربانیان این حادثه مرگبار، کودک بودند.
رسیدگی به این پرونده از اسفند سال گذشته با گزارش یک آتش‌سوزی مرگبار در خانه‌ای در خیابان پیروزی آغاز شد. پس از گزارش این حادثه بلافاصله مأموران پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و مأموران آتش‌نشانی حریق را اطفا کردند و مشخص شد در جریان آتش‌سوزی پسربچه ۴ ساله‌ای جان باخته و زن جوانی هم مجروح شده که از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ