سازمان لیگ فوتبال زمان نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از روز شنبه مورخ 21 مرداد در سامانه ثبت‌نام مستقیم که بر روی تارنمای رسمی این سازمان به نشانی es.tamin.ir فعال شده است، به‌مدت یک هفته انجام می‌شود.
آرسنال در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر در خانه میزبان ناتینگهام فارست بود و موفق شد با برتری 2-1 به کار خود پایان دهد.
مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان روز سه شتبه در منامه بحرین آغاز و با هشت دیدار در روز نخست این مرحله پیگیری شد.
جیمز ترافورد، دروازه‌بان تیم ملی زیر 21 سال انگلیس، با مهار پنالتی در دیدار فینال، تورتمنت رویایی خود را تکمیل کرد.
با اعلام رسمی فیفا، جام باشگاه‌های جهان 2023 در شهر جده عربستان و از 21 آذر تا یک دی ماه برگزار خواهد شد.
اولین بازی لیونل مسی برای اینترمیامی روز 21 جولای در مسابقه با کروز آزول مکزیک خواهد بود. این را جرج مس، یکی از مالکان اینتر اعلام کرد.
به نظر می‌رسد رقابت بین جواد کریمی و محمد طاهر وادی به اوج خود رسیده است.
اردوی تیم ملی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان 2023 از روز گذشته در کمپ تیم‌های ملی والیبال آغاز شده است.
براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا روز یادهم می 2023 (21 اردیبهشت 1402) برگزار خواهد شد.
پرسپولیس و سپاهان دو ساعت دیگر در ورزشگاه آزادی اگر نگوییم مهم‌ترین که یکی از سرنوشت‌سازترین مسابقات فصل بیست و دوم را برگزار خواهند کرد.
استقلال در 21 دیدار قبلی خود در رقابت های جام حذفی، تنها یک دیدار را در جریان بازی واگذار کرده است.
روز جمعه 21 بهمن بعد از آخرین نشست پرسش و پاسخ فیلم های جشنواره فجر ۴۱ در ساعت ۱۹، منتخبی از میهمان های خارجی در سالن نشست پرسش و پاسخ مهمان اهالی رسانه خواهند شد.
روز جمعه 21 بهمن بعد از آخرین نشست پرسش و پاسخ فیلم های جشنواره فجر ۴۱ در ساعت ۱۹، منتخبی از میهمان های خارجی در سالن نشست پرسش و پاسخ مهمان اهالی رسانه خواهند شد.
بیشتر بازیکنان دعوت شده به اردوی نهایی تیم جوانان ایران را بازیکنان تیم های لیگ برتری تشکیل می دهند.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای زمان برگزاری دیدار نهایی لیگ برتر زنان را ساعت 14 روز جمعه 21 بهمن‌ماه اعلام کرد.
لیورپول در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس در خانه برایتون به مصاف این تیم رفت و با شکست 2-1 از دور رقابتها کنار رفت.
21 اسفند 79: روزی که بهترین دروازه بان تاریخ آسیا مغلوب ضربه ویرانگر حامد کاویانپور شد.
با اینکه ورزش فوتبال عزادار درگذشت گرنت وال، روزنامه‌نگار بی نظیر دنیای ورزش است، به سراغ شب کابوس وار ستاره های پرشمار انگلیسی می رویم.
ایران که مقابل انگلیس با نتیجه شش بر دوشکست خورد، حالا مقابل تیمی به میدان خواهد رفت که بخش قابل توجهی از بازیکنانش در باشگاه‌های انگلیسی بازی می کنند.
پرسپولیس از شنبه 21 آذر تمریناتش را آغاز خواهد کرد و تا 2 دی ماه، یحیی 41 روز (حدود شش هفته) زمان دارد که تیمش را آماده و سرحال نگه دارد.
در سومین روز مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان، محمدمهدی رستمیان نماینده زیر 21 سال کشورمان به مدال نقره استایل فایت دست یافت. 
همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات همراه به استان کرمان، وزیر صمت صبح روز جمعه 21 مرداد ماه پس از حضور در مجتمع مس شهر بابک از بخش های مختلف تولیدی و طرح های توسعه مجتمع مس شهر بابک بازدید کرد.
در فاصله سه روز مانده تا شروع دوباره مسابقات لیگ برتر بد نیست نیم نگاهی به کاپیتان‌‎های 16 تیم حاضر در این مسابقات بیندازیم که البته خیلی از آنها هم بازیکن ثابت تیم‌هایشان نیستند.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ